XXL Nutrition

Sponsored sticky Android Health Clinic - Medische begeleiding bij anabolengebruik

Bezoekers in dit topic

In principe tot je dood.

Contra-indicaties, bijwerkingen, en jammer genoeg ook soms om financiële redenen i.v.m. eigen risico wat elk jaar erdoorheen gaat.
Kun je iets meer informatie geven over die contra's? En bijwerkingen?

Ik kan me bv voorstellen dat als je nieren/ lever/ darmen minder goed gaan werken ivm leeftijd dat zoiets een contra zou kunnen worden.

Kun je iets meer informatie geven over die contra's? En bijwerkingen?

Ik kan me bv voorstellen dat als je nieren/ lever/ darmen minder goed gaan werken ivm leeftijd dat zoiets een contra zou kunnen worden.
Borstkanker en doorgegroeide/uitgezaaide prostaatkanker zijn echt wel harde contra-indicaties. Daarnaast kan ook een te hoog hematocriet, afhankelijk van welke andere risicofactoren voor trombose er spelen, een contra-indicatie zijn. Ook bij ernstige LUTS kan het het overwegen waard zijn om met TRT te stoppen. Bij ouderen met hartfalen wil er nog weleens oedeem (vochtophoping) ontstaan die verergert door TRT, die haal je dan liever ook van de TRT af als medicatie niet afdoende werkt. Je lever, nieren en darmen zijn voor de rest geen punt met TRT.

Vandaag was er een item over anabolengebruik in Nederland waarbij "onze" dr. Diederik Smit werd geïnterviewd:
Gezien 👍

• Like
Waarderingen: BB_
Vandaag was er een item over anabolengebruik in Nederland waarbij "onze" dr. Diederik Smit werd geïnterviewd:
Ze waren ook aan het filmen bij ons in de gym. Kwam binnen toen de opname net was gestopt.

• Like
Waarderingen: Boca
Ze waren ook aan het filmen bij ons in de gym. Kwam binnen toen de opname net was gestopt.
Jan Loomans laat zich ook voor alles gebruiken he 😂

'Voor de topsport hebben we een zerotolerancebeleid'

En toch zijn ze doped to the max.

Kroon altijd vooraan met zn anti doping gelul. Wat is die vent vol van zichzelf 🤢

Kreeg deze vandaag toegestuurd door m’n moeder met de notitie “kijk je wel uit, schat?”
😂

Hij is niet uit de media weg te slaan. Vannacht was hij te gast bij NPO Radio 1. Vanaf 2:30: https://www.nporadio1.nl/uitzending...361ba9/2023-11-14-de-nacht-van-over-zelfbeeld

Wat is een (te) laag testosteron nivo gemeten in nmol/l voor de leeftijdscategorie 45-50 jaar? maw waar ligt de grens?

Welke informatie halen jullie uit de echografie van de lever, nieren en aorta?

Wat is een (te) laag testosteron nivo gemeten in nmol/l voor de leeftijdscategorie 45-50 jaar? maw waar ligt de grens?
Korte antwoord: bij klachten van een te laag testosteron ligt die bij 8 nmol/L, en is er een grijs gebied tussen de 8 en de 12 nmol/L.

Welke informatie halen jullie uit de echografie van de lever, nieren en aorta?
Die maakt Diederik (of Mark als die aanwezig is), dus daar kan ik niet superveel over vertellen, maar er wordt onder andere gekeken naar het formaat van de lever en nieren, de aanwezigheid van adenomen, nierstenen, galstenen, prostaatgrootte, en aneurysma's. We hebben in ons korte bestaan, gekscherend genoeg, al twee klanten met leveradenomen gehad.

Back
Naar boven