Fitness Seller

Angelina Jolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Altijd handig, hoef je geen barbell te kopen voor biceps curls...als je zwaarder wilt leg je der gewoon gewichten op :D plus, aan eten kost het niets.


maargoed, zonde....was zo'n mooie dame...
 
Altijd handig, hoef je geen barbell te kopen voor biceps curls...als je zwaarder wilt leg je der gewoon gewichten op :D plus, aan eten kost het niets.

ik verkies de neukfunctie toch boven de barbellfunctie :p
 
mss word ze stelselmatig uitgehongerd door Bradje, las ook dat hij z'n ex-vriendin Jennifer mishandelde....happen naar peijnenburg?:dunno:
 
Ze zegt dat het komt omdat ze nog altijd verdrietig is over de dood van haar moeder.
 
Nee, ze kost het naar verluid achteraf uit. (serieus)
 
Ze begint aardig op haar adoptie kindertjes te lijken :p
 
tering man, vond er altijd al wat aan de magere kant maar dit gaat nergens over, gooi er is een paar boterhammen in Brad.
 
Het blijft een prachtige vrouw! Paar kilootjes erbij zou niet misstaan natuurlijk, maar ik vind haar nou niet extreem mager eruit zien....
 
Het blijft een prachtige vrouw! Paar kilootjes erbij zou niet misstaan natuurlijk, maar ik vind haar nou niet extreem mager eruit zien....

ok "Pro Anna"...
 
Het blijft een prachtige vrouw! Paar kilootjes erbij zou niet misstaan natuurlijk, maar ik vind haar nou niet extreem mager eruit zien....

Haha oh god.
 
zie niks ?
 
Mager hoeft niet altijd perse lelijk te zijn. (Dan heb ik het niet over de extreme gevallen) Angelina jolie is altijd een beetje aan de smalle kant geweest en als ze een paar kilo's afvalt is dat erg te zien bij haar...

Om nou reacties te krijgen van ze ziet er als een lijk uit en dergelijke vind ik een beetje te...

Zo ziet zet er tegenwoordig uit. (foto's van eergisteren dacht ik)

Ze is mager ja, maar niet lelijk mager....(en nee, ben niet pro Anna!)

21277h1.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
gadverdamme was er met haar gebeurd? ziek ofzo? :dunno:
 
brutal shredded monster biceps op bovenste foto.
 
Ook weer goed voorbeeld voor die trienen die haar als idool zien en alles gaan nadoen, krijgen we straks een hele pro-anna generatie.

Moet echt akelig zijn om zo'n zak met botten in bed te hebben...

Foto's op pagina 1 laden trouwens maar voor de helft?
 
Wordt tijd dat ze een beetje spiermassa kweken. Vel over been ziet er niet uit en vetklompen als armen ook niet.
 
sick, eerst een mooi lichaam. nu lijkt het alsof ze elk moment dood kan gaan man.
 
Back
Naar boven