Fitness Seller

Angelina Jolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mager hoeft niet altijd perse lelijk te zijn. (Dan heb ik het niet over de extreme gevallen) Angelina jolie is altijd een beetje aan de smalle kant geweest en als ze een paar kilo's afvalt is dat erg te zien bij haar...

Om nou reacties te krijgen van ze ziet er als een lijk uit en dergelijke vind ik een beetje te...

Zo ziet zet er tegenwoordig uit. (foto's van eergisteren dacht ik)

Ze is mager ja, maar niet lelijk mager....(en nee, ben niet pro Anna!)

ze ziet er uit als een lelijk lijk, en daar veranderen die foto's van je geen moer aan...
 
hupla en weer honderden aanbidstertjes die ook de vinger in de keel plaatsen na het zien van deze foto's
 
shredded. Heeft ze binnenkort een wedstrijd?
 
Lekker kortzichtig weer hier. Ze schijnt ziek te zijn, lever aandoening of iets dergelijks waardoor ze zo mager wordt. Ze heeft er idd wel een stuk beter uitgezien. :sad:
 
Mager hoeft niet altijd perse lelijk te zijn. (Dan heb ik het niet over de extreme gevallen) Angelina jolie is altijd een beetje aan de smalle kant geweest en als ze een paar kilo's afvalt is dat erg te zien bij haar...

Om nou reacties te krijgen van ze ziet er als een lijk uit en dergelijke vind ik een beetje te...

Zo ziet zet er tegenwoordig uit. (foto's van eergisteren dacht ik)

Ze is mager ja, maar niet lelijk mager....(en nee, ben niet pro Anna!)

21277h1.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]



he bah de knoke hange er overal uit en dat noem jij niet lelijk.

het is gewoon een vieze poephoer geworde
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de goeie ouwe angelina...
 
Lekker kortzichtig weer hier. Ze schijnt ziek te zijn, lever aandoening of iets dergelijks waardoor ze zo mager wordt. Ze heeft er idd wel een stuk beter uitgezien. :sad:

Leugens en bedrog.. Squats 'n Milk zeg ik je.
 
de goeie ouwe angelina...



Met make-up , Facelifts, Borstvergrotingen and foto/video shop zeker (en alle correcties die ik nog vergeet). What a joke.. Vaste bezoeker in de Efteling :)
 
Lekker kortzichtig weer hier. Ze schijnt ziek te zijn, lever aandoening of iets dergelijks waardoor ze zo mager wordt. Ze heeft er idd wel een stuk beter uitgezien. :sad:

als je dat gaat geloven ben jij de kortzichtige
 
Baby ain't got back! :eek:
 
als je dat gaat geloven ben jij de kortzichtige

Alsof jij daar over kan oordelen, of heb je toegang tot haar medische gegevens? Het is goed mogelijk dat het een psychologische oorzaak heeft, maar een fysieke aandoening is net zo goed mogelijk.
 
Iemand met haar natuurlijke bouw moet iig zeker een probleem hebben, emotioneel vast en zeker. Ik weeg 58 kilo en ben 1.80m maar mijn armen zien dr niet zo uit, wel dunnetjes maar niet ZO! :eek: Die eerste foto's zijn ENG!
 
die moet dringend eens op gesprek bij de dokter...
 
Idd ze ziet er crap uit nu.
Had het al gezien in een trailer van haar nieuwe drama film.
En ze was nogtans zo ****ing lekker vroeger:treuren:
 
Ik heb ook maar gehoord dat ze ziek is net zo goed als iedereen hier maar gokt dat ze annrexia of iets dergelijks heeft. Brad schijnt haar op een gegeven moment naar de dokter gebracht te hebben omdat hij haar snel magerder vond worden.

@ Bouwens: Smaken verschillen. ;)
 
ik vind dat dus echt niet meer mooi
 
Die benen vond ik nog niet zo erg.. Maar die armpjes :X
 
haha die brad is een echt beest in bed zie ik, uitgebaggerd tot op het bot
 
I say: crystal meth!:D
 
Zonde, but I'd still hit it.
 
Back
Naar boven