XXL Nutrition

Angelus' grote whey perfection enquete (1 bezoeker)

stemmen maar


  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
heb een whey perfection satchet pack gekocht van B&F, en aangezien er maar 2 smaken van elk tussen zitten wil ik ze natuurlijk niet verspillen in mijn zoektocht voor de beste proteineshake.

Mijn vraag is nu: drink je het liefste melk bij een bepaalde smaak, of heeft water je voorkeur? of vind je een bepaalde smaak echt 100% even lekker smaken met zowel melk als water?

liefst alleen stemmen als je de smaak ook werkelijk geprobeerd hebt met zowel melk als water.
 
Cappucino goed te doen met water, heerlijk met melk, Kokos the same
 
Banaan met melk, berry blast met water. Banaan is lekkerder imo
 
multipoll toegevoegd
 
strawberry met water = smerig, kotsneigingen
strawberry met melk = lekker
 
Appeltaart en speculaas? Dit zijn toch smaken van XXL?
 
Limoen - Allebei lekker.
Waar is framboos nou :(. Daar is 'ie ook allebei lekker bij!
 
Ik mis een van de lekkerste: Cookies en Cream! Vind deze tot nu toe de lekkerste..

Cocos = goed
Cappuccino = ranzig
Banaan = goed

Meer heb ik er nog niet geprobeerd.. Vind alle shakes het lekkerste met melk, maar met water is ook wel te doen als je er niet teveel water bij doet..
 
ik heb nu chocolade, vind ik erg lekker met melk is het net een milkshake vind ik(A), en met water ook zeker goed te drinken.
 
Handig topic aangezien ik ook net een sample pack heb besteld.

Edit: Zie post van XXL.
 
Laatst bewerkt:
Ben nog nooit een shake tegengekomen die ik met water beter vond smaken dan met melk.
 
lol, nu je het zegt:roflol: was op beide sites aan het kijken toen ik het bestelde en heb per ongeluk de smaken van whey delicious in de enquete toegevoegd:roflol:
Sjongejongejonge :roflol:

Ik dacht nice, wou net een keer whey perfection bestellen en hij verpest m hoor.
 
Heb nu zelf aardbei van B&F Vind het wel jammer dat ie minder goed oplost dan als met water! Maar met water vind ik hem minder lekker!
 
Ben nog nooit een shake tegengekomen die ik met water beter vond smaken dan met melk.

zo zie je maar hoe smaak verschilt he.

ik vind juist alles lekker met water en met melk niet.

ik drink dan ook geen shakes met melk, alles met water.
 
Vind dat ie met melk ook wat zwaarder valt:)
 
Banaan met melk.. echt ongelooflijk lekker... gewoon net een milkshake.
 
???

Whey perfection drink ik strawberry met water , aint even mad
 
Back
Naar boven