XXL Nutrition

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wel als je het vergelijkt met de slager.

Ik vergeleek het met supermarkt aanbiedingen, maar heb net de musclemeat site doorgespit en grote kans dat ik wat bestel daar binnenkort :)
 
Ik vergeleek het met supermarkt aanbiedingen, maar heb net de musclemeat site doorgespit en grote kans dat ik wat bestel daar binnenkort :)

Mmmm alles wat qua vlees in de aanbieding is bij de supermarkt geloof ik sowieso niet erg in. 9 van de 10x een stuk minder lekker. Kipfilet koop ik sowieso niet in de supermarkt, volgespoten taaie onzin. Moet je het eens in de vriezer leggen, daarna is het helemaal niet meer te freten. :o
 
Mmmm alles wat qua vlees in de aanbieding is bij de supermarkt geloof ik sowieso niet erg in. 9 van de 10x een stuk minder lekker. Kipfilet koop ik sowieso niet in de supermarkt, volgespoten taaie onzin. Moet je het eens in de vriezer leggen, daarna is het helemaal niet meer te freten. :o

10kg kip van musclemeat voor 47,50 is een zeer leuke prijs, dus dat ga ik sowieso bestellen zodra ik ga cutten :) Misschien ook wat paardenbiefstuk, maar blijf biefstuk altijd vrij prijzig vinden.
Out b4 topic hijack trouwens :o
 
Puur aan vlees ben ik zo'n €200,- pm kwijt, maar ik eet ook alleen biefstuk en zalm:o
 
w1-10 test enth 500 mg
w1-13 hCG 250 IU EOD
w12 20 mg tamoxifen ED
w13-15 10 mg tamoxifen EOD, 25 mg clomifeen EOD
w1-15 100 mg aspirine voor het slapen
w10 hematocriet en cholesterol prikken voor future reference
Succes.

wat denk je trouwens van een winny kickstart?
 
wat denk je trouwens van een winny kickstart?
Ik ben groot voorstander van een test only kuur als eerste kuur. Wanneer er gekickstart wordt ben ik meer voorstander van korte esters, maar ik begrijp dat dit niet altijd even praktisch is i.v.m. frequent prikken. In dat geval kun je opperen voor orals evt.
 
Mmmm alles wat qua vlees in de aanbieding is bij de supermarkt geloof ik sowieso niet erg in. 9 van de 10x een stuk minder lekker. Kipfilet koop ik sowieso niet in de supermarkt, volgespoten taaie onzin. Moet je het eens in de vriezer leggen, daarna is het helemaal niet meer te freten. :o
Idd

Ben ik blij dat een goede vriend van me onlangs een eigen slagerij is gestart. Beste vlees (nog prijzig) maar krijg het wel met flinke korting, hoef geen supermarkt of bulkvlees meer. Als ik hem de prijzen vertel die ik hier wel eens zie staan legt hij me precies uit hoe het voor die prijs mogelijk is (bloedplasma of andere chemische oplossingen om taai goedkoop vlees (vaak biefstuk) mals te krijgen) dan vergaat mij de zin.
 
Idd

Ben ik blij dat een goede vriend van me onlangs een eigen slagerij is gestart. Beste vlees (nog prijzig) maar krijg het wel met flinke korting, hoef geen supermarkt of bulkvlees meer. Als ik hem de prijzen vertel die ik hier wel eens zie staan legt hij me precies uit hoe het voor die prijs mogelijk is (bloedplasma of andere chemische oplossingen om taai goedkoop vlees (vaak biefstuk) mals te krijgen) dan vergaat mij de zin.
Bloedplasma is geel van kleur, lijkt me niet heel handig om dat aan vlees toe te voegen.
 
Ik ben groot voorstander van een test only kuur als eerste kuur. Wanneer er gekickstart wordt ben ik meer voorstander van korte esters, maar ik begrijp dat dit niet altijd even praktisch is i.v.m. frequent prikken. In dat geval kun je opperen voor orals evt.

ga maar gewoon test only doen dan
 
Wel als je vlees gaat 'lijmen'.
Maar ik zie dat jij meer verstand van vlees hebt dan een slager. :rolleyes:

http://old.fooddata.nl/Fooddata/index/ingredient.asp?I=IN_1880&IGroep=&Stap=3
http://nl.linkedin.com/in/eerlijkvlees
Nou, dan ben ik een genie, want dan kun je net zo goed het fibrinogeen extraheren van het plasma en zit je niet met de gele kleur. Waar kan ik patent aanvragen? Of wordt dit toevallig al toegepast en noemt men dit in de volksmond nog steeds onterecht bloedplasma.

Edit: shit, ben te laat, gebeurt al:
http://www.samengesteldvlees.nl/nl/home/samengesteld-vlees-herkennen/
 
ga maar gewoon test only doen dan

ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat je toch weer twijfelde om te gaan kuren, dat je het wel besteld had maar toch niet zou gaan doen?

Toch maar van gedachten veranderd?
 
ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat je toch weer twijfelde om te gaan kuren, dat je het wel besteld had maar toch niet zou gaan doen?

Toch maar van gedachten veranderd?

jup, DIT blijven doordoen slaat echt op niets meer
 
jup, DIT blijven doordoen slaat echt op niets meer
Ik geef je wel ergens gelijk. altijd maar aanmodderen zonder de resultaten die je graag wilt is ook frustrerend natuurlijk.

Goodluck bruh! ;)
 
@getxxl en mcchick: het gaat hier over een ecto, niet over vlees:mad:
 
Ow shit woorden die ik niet begrijp snel de ad hominem kaart trekken
 
Angelus ik volg je log niet echt, maar je zegt dat je gaat kure want het schiet niet op.
kijk ik op pagina 1 ben je in augustus op 71 kilo begonnen...nu weeg je 85, hoezo schiet niet op..gaat toch netjes zo.
al begrijp ik je wel hoor daar niet van en veroordeel het zeker niet maar qua gains gaat het wel ok lijkt me.
succes iig.
 
Angelus ik volg je log niet echt, maar je zegt dat je gaat kure want het schiet niet op.
kijk ik op pagina 1 ben je in augustus op 71 kilo begonnen...nu weeg je 85, hoezo schiet niet op..gaat toch netjes zo.
al begrijp ik je wel hoor daar niet van en veroordeel het zeker niet maar qua gains gaat het wel ok lijkt me.
succes iig.

weeg geen 85 meer, en gewicht zegt niet alles:)

juli @ 71kg (links)

gisteren @78,5kg
 
Nou ja, geen karma geen reactie..
pfffffffffffffffffffffff OUT...

Je moeder vraagt je al de hele week wanneer je je kamer nou is opruimt en wanneer je een x stopt met die kinderachtige klote helikoptertjes van je.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Wel als je het vergelijkt met de slager.



Oh.

Ik ben anti veel vlees eten maar mijn puike slagertje hier op de hoek verkoopt 1kg gehakt voor 5 euro en half om half voor 2,50. Ik heb nooit water in de pan of bruin rottend vlees.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven