XXL Nutrition

angelus log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
verklein die foto's en zet ze naast elkaar in paint, beter te vergelijken zo

gewoon verder gaan met de bulk, bf is nog zat laag :)
 
borst + triceps:
BP: 3x12x(40|45|50) + 2x10x(55|60) + 2x8x65 + 1x70kg (geen idee wat daar mis ging:D)
flyes: 3x12x13kg + 2x10x15kg + 2x10x17kg
CGBP: 2x10x50kg
bench dips: 3x15x20kg
bb overhead extension: 3x12x(20|22|25)

ga denk ik kappen met loggen, trainingen beginnen veel te ingewikkeld te worden om te posten:D en boeit me eigenlijk weinig welk gewicht ik pak nu ik niet meer "rippetoe achtig" train :)
 
Zijn dat dumbbell flyes? Flinke gewichten dan(relatief...)!
 
te ingewikkeld?
je kan beter kappen omdat je er toch niks van bakt :P
 
Je zegt dat je een ingewikkelder schema gaat volgen... lijkt me net logischer om dan wel te loggen.

Neem aan dat je toch elke training progressie wil maken, en om die te meten heb je vergelijking nodig met de vorige. Gewoon verder doen ;)
 
sluit gewoon, dit wordt toch nooit meer iets
 
Hoe lang heb je getraind? 6 maanden?
 
fuaaark jij bent ecto
!
 
:roflol: dit is dus de machtige internet hero die mij maar eens vertelde dat ik op dbb niets te zoeken had en beter naar dutchfitness kon gaan toen ik me pas op het forum had geregistreerd, ergens begin 2009.

Ik ben het nooit vergeten, en nu is het mijn beurt om jou naar dat desbetreffende forum te verwijzen.

----> www.dutchfitness.com <----

Succes met the ecto life!
 
Laatst bewerkt:
Zijn dat dumbbell flyes? Flinke gewichten dan(relatief...)!
idd dbflyes
Je zegt dat je een ingewikkelder schema gaat volgen... lijkt me net logischer om dan wel te loggen.

Neem aan dat je toch elke training progressie wil maken, en om die te meten heb je vergelijking nodig met de vorige. Gewoon verder doen ;)
schema is relatief, gwn maandag borst, dinsdag rug, donderdag benen en vrijdag schouders. trainen tot kapot, dus is elke training anders afhankelijk van hoe ik me voel:p

Hoe lang heb je getraind? 6 maanden?
idd, en zo'n 2 jaar geleden ook nog eens 6 maanden.
:roflol: dit is dus de machtige internet hero die mij maar eens vertelde dat ik op dbb niets te zoeken had en beter naar dutchfitness kon gaan toen ik me pas op het forum had geregistreerd, ergens begin 2009.

Ik ben het nooit vergeten, en nu is het mijn beurt om jou naar dat desbetreffende forum te verwijzen.

----> www.dutchfitness.com <----

Succes met the ecto life!

heb ik je zo diep geraakt dan?:D
 
heb ik je zo diep geraakt dan?:D

Ik dacht eerst dat de mensen op dbb aardig waren en dat was zo'n beetje het eerste wat ik hoorde :(

Vanaf dat moment ging ik trainen, trainen en nog eens trainen. Om mijn basher's ongelijk te bewijzen. Dus bedankt voor de motivatie angelus:)
 
hahah wat een ecto, minder trollen en meer eten slet
 
zo zo mind is blown too :D

de relatie DBB-member en buffheid gaat niet op , ook niet in mijn geval.. maar idd had ik je buffer verwacht gezien je dat ongv een jaar geleden nog zei!

Misschien dat ik nog eens kom ingedropt af en toe , succes ermee :)
 
Ik kom echt op het goede moment je log eens bekijken :o
 
doel is om volgend jaar eind augustus:
qua fysiek: 80kg @ 8-10%BF
qua kracht: squat 3x5x110kg, bench: 3x5x85kg, deadlift: 1x5x140kg, military press: 3x5x60kg


BW: 83kg, BF: 15%+ (schat ik)

SQ: 3x8x95kg
BP: 8|7|6 x 75kg (3x5x79kg aangetikt voor laatste reset)
DL: 1x6x100kg, 1x6x110kg, 1x5x122,5kg
MP: 3x6x52,5kg

doelen niet bereikt, maar toch lang niet slecht vind ik:)
 
Je hebt er flink aan getrokken!

thanks, nu hopen dat ik de doelen die ik voor augustus had gesteld haal voor eind januari:D

aiming for 88kg BW @ 16-17%, dan cutten en bishes nken!:sd:

edit: hoewel die military press wss te ver buiten mn bereik ligt, mag al blij zijn met 56kg ofzo:)
 
Laatst bewerkt:
je hebt goede argumenten als het aankomt op geloof....
je hebt goede argumenten als het aankomt op een generatiekloof...
je hebt goede argumenten als het aankomt op sociaal belang...
maar als ik je foto's zie, word ik bang...

je kunt een statement zijn, als het aankomt op rationeel denkend vermogen...
ook je posts in in het algemeen belang, gooien grote ogen....
maar dit kan ik niet simpelweg niet geloven...

je hebt me teleurgesteld geen beest te zijn..
maar ik hoop dat je genen je gunstig gezind zijn...

je bent online held...
hoop dat je stats bijtrekken in je al je geweld....

had zin in een poetische rijm:p
jij bent ook ze creabea

loptr, had een heel ander visueel beeld van je, man. niet dat spieren gebundeld zijn aan IQ en je EQ. maar, voor het beeld, zit jij even op een verkeerd forum te trollen als het jouw uitkomt.

hoop dat de passie voor jouw posten ook zich zal weerspiegelen in je toewijding voor de sport die we hier alles proberen te beoefenen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven