AndroidHealthClinic

angelus log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Schouders + traps:

MP: 3x8x49kg (laatste 2 reps van laatste set beetje gecheat)
DBpress: 5|10|8x24kg|20kg|22kg
SBNP: 8|2|8x47,5kg|47,5kg|45kg (foutje gemaakt bij 2de set)
Side raises superset front raises: 12|10|10x14kg|16kg|18kg ss 10|6|4x12kg|14kg|16kg
Bent over raises: 12|12|10x18kg|18kg|20kg
Skullcrushers superset close grip bench ultraset pushdowns: 3x10x30kg ss 3x8x30kg us 3x8x15kg
DBshrugs: 10x48kg, 10x46kg, toen rug gebroken tijdens oppakken 46kg voor nieuwe set, hoop dat ik maandag weer genezen ben:(
 
niet nodig, ben al buff.

Deze morgen @88,3kg:cool:

2 weken later 88,9kg

beetje minder eten dus, anders word ik nog een grotere fat **** dan dat ik al ben:(
 
omtrekken:

borst: 112,5cm
armen: 37,2cm
onderarmen 31,5cm
bovenbenen: 64,5cm
kuiten: 34cm
 
Laatst bewerkt:
Schatting van je vp?
 
Schatting van je vp?
dit was in januari @85kg (schat hier zo'n 16%-17%?), ben sindsdien niet echt veel in vet gestegen.

200qvpu.jpg


e9gabc.jpg


14indki.jpg


20p3tjp.jpg


wqpjcz.jpg


350rl1c.jpg
 
Zie dat je ook ge****ed bent met een brede middel.. Ik persoonlijk kom er gek van :)
Op een of andere manier heb ik altijd dat ''chubby'' gevoel, word er ook niet beter op dat vet meestal daar lang blijft zitten.
 
Zie dat je ook ge****ed bent met een brede middel.. Ik persoonlijk kom er gek van :)
Op een of andere manier heb ik altijd dat ''chubby'' gevoel, word er ook niet beter op dat vet meestal daar lang blijft zitten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
crey evertiem
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Borst:

BP: 8|6|5x75kg
DBBP: 3x8x30kg
SmithInclineBP: 8|8|9x50kg|55kg|60kg
Flyes: 8|8|6x20kg|20kg|22kg
Cable Flyes: 3x8x12,5kg|15kg|15kg
Skullcrushers superset CGBP: 6|8|8x32,5kg|30kg|30kg ss 3x6x30kg
Pushdown superset machine dips: 3x12x15kg|20kg|22,5kg ss 3x8x55kg
 
Rug:

PU: 8|6|5xBW
DL: 3x5x130kg
BBrow: 3x8x50kg|60kg|65kg
LatPulldown: 10|8|6x33,5kg|38,5kg|43,5kg + dropset
Cablerow dropset: 8|6|5|5|5x38,5kg|38,5kg|28,5kg|18,5kg|13,5kg
Machine rows: niet boeiend
 
dikke deadlifts! :D
 
Abo! Wist niet dat jij een log had!
 
Biceps:

EZCurls: 5x12+1x10+1x8 x 10kg|15kg|20kg|25kg|30kg|35kg|40kg
DBcurls: 5x8x12kg|14kg|16kg|18kg|20kg
MachinePreachercurls superset Hammer curls: 8|8|8|6x20kg|25kg|30kg|37,5kg ss 3x6x12kg|14kg|14kg
 
altijd gedacht dat je gewoon skinny was ipv skinny fat :o
Maar om je niet te ontmoedigen: fixeer je doelen beter, ik heb het idee dat je niet echt weet waar naar toe wil. Je wil sterker worden, massa pakken en vet verliezen op hetzelfde moment.
First things first, recomps zijn bullshit. Of wil je zoals typetjes als Willem9 jaren aan een stuk op hetzelfde niveau peddelen.
Als ik jou was zou ik gewoon een heftige cut introduceren tot je shredded staat en vanaf daar gewoon clean bulken.
 
altijd gedacht dat je gewoon skinny was ipv skinny fat :o
was ik ook, bb heeft me skinnyfat gemaakt :D

Maar om je niet te ontmoedigen: fixeer je doelen beter, ik heb het idee dat je niet echt weet waar naar toe wil. Je wil sterker worden, massa pakken en vet verliezen op hetzelfde moment.
First things first, recomps zijn bullshit. Of wil je zoals typetjes als Willem9 jaren aan een stuk op hetzelfde niveau peddelen.
Als ik jou was zou ik gewoon een heftige cut introduceren tot je shredded staat en vanaf daar gewoon clean bulken.

ik wil momenteel geen vet verliezen, ben nu aan het bulken tot de 92kg en daarna ga ik shredden naar 8%:)
wat bedoel je met recomps btw?
 
was ik ook, bb heeft me skinnyfat gemaakt :D



ik wil momenteel geen vet verliezen, ben nu aan het bulken tot de 92kg en daarna ga ik shredden naar 8%:)
wat bedoel je met recomps btw?

Als je nog verder wil bulken en je daar niet slecht bij voelt, moet je dat zeker doen. het is wel al eind maart ;)
recomps: je voeding en schema zo afstellen dat je zowel massa wint als vet verliest (maar elk doel apart niet zo efficient als een ouderwetse bulk en cut), vb door complexe calorie cycling regimes ed. Dacht ff dat je dat deed, des te beter van niet. Want imo is dat toch gewoon aankloten.
 
Als je nog verder wil bulken en je daar niet slecht bij voelt, moet je dat zeker doen. het is wel al eind maart ;)
recomps: je voeding en schema zo afstellen dat je zowel massa wint als vet verliest (maar elk doel apart niet zo efficient als een ouderwetse bulk en cut), vb door complexe calorie cycling regimes ed. Dacht ff dat je dat deed, des te beter van niet. Want imo is dat toch gewoon aankloten.

nah, ben gewoon al anderhalf jaar aan het bulken met redelijk clean voedsel. Ga nu nog door doen tot eind juni (= startgewicht + 20kg) en hele zomer cutten.
Is idd wel k*t dat ik deze zomer niet shredded kom te staan, maar boeiend, heb door ontelbaar veel projecten op school geen tijd om alles enorm nauwgezet in de gaten te houden zoals dat moet tijdens een fatsoenlijke cut:)

Verder ben ik ook weer niet ZO skinny, dinsdag had ik zelfs mijn eerste anabolenbeschuldiging. Wat was ik trots :o
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven