MuscleMeat

angelus log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ok.

En hcg EOD? waarom niet gewoon wekelijks?
Omdat in deze studie EOD werd gehanteerd:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15713727

En ik geen klinisch materiaal beschikbaar heb wat betreft andere frequenties in een dergelijke, bijzonder relevante, setting. Hoogstwaarschijnlijk is tweemaal per week ook prima (zeg, 2x 500 IU PW), eenmaal per week lijkt me tekort schieten echter als ik uitga van de studies waarin de pharmacokinetica van hCG is onderzocht.

Je zet het met een insuline naald in je buikvet, dus je hebt er überhaupt ook geen last van als je het vaak moet zetten.
 
Je bent 24 en beoefent een hobby waar je waarschijnlijk over een jaar of 20-30 veel minder waarde aan hecht en dan wil je nu al een beslissing nemen over hoe je die jaren gaat vervullen. Ik vind dat raar, net zo raar als mensen die elke dag drugs of alcohol nodig hebben om zich goed te voelen.

Van mij mag je doen wat je wilt hoor, maar ik vind dat je er erg licht over denkt.

44-54, notsureifsrs, grote kans dat ik op mn 60ste sowieso al een kogel door mn kop jaag:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Omdat in deze studie EOD werd gehanteerd:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15713727

En ik geen klinisch materiaal beschikbaar heb wat betreft andere frequenties in een dergelijke, bijzonder relevante, setting. Hoogstwaarschijnlijk is tweemaal per week ook prima (zeg, 2x 500 IU PW), eenmaal per week lijkt me tekort schieten echter als ik uitga van de studies waarin de pharmacokinetica van hCG is onderzocht.

Je zet het met een insuline naald in je buikvet, dus je hebt er überhaupt ook geen last van als je het vaak moet zetten.
nog een edit gemaakt
ok.

En hcg EOD? waarom niet gewoon wekelijks?

wat is btw de volksnaam van clomifeen? nvm clomid zie ik net. Dat echt nodig naast nolva? (anders moet ik weer een bestelling plaatsen :()
 
Niet echt nodig nee.
 
Is meer wat ik theoretisch in m'n hoofd als optimaal beschouw, of het significant verschil gaat uitmaken in de voorgestelde kuur weet ik niet.

hCG raad ik wel ten sterkste aan.
 
Is meer wat ik theoretisch in m'n hoofd als optimaal beschouw, of het significant verschil gaat uitmaken in de voorgestelde kuur weet ik niet.

duidelijk, bedankt.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

hCG raad ik wel ten sterkste aan.

heb ik al liggen :D
 
het grote scheikunde log
 
34t5xft.jpg

@78,6kg
wat is deze -_-'

zit gvd 7 maanden te cutten en het lijkt net alsof ik sinds december geen % vet meer ben verloren terwijl ik meer dan 4kg minder weeg.

Waarom zou je elke x cutten als er toch amper massa is?



nee dat kan ik niet


Dat komt waarschijnlijk omdat je jezelf dat wijs hebt gemaakt, en ook omdat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je k*tgenen hebt en anderen niet.

ik raad je aan om keer te kijken naar mijn foto's van september 2012, nagenoeg geen verschil terwijl ik van september tot december 75% dedicated heb gegeten en getraind, en van januari t.e.m juni 100% dedicated heb gegeten en getraind. (bijna enkel vet aangekomen lijkt het nu wel na cutten naar een lager % en bw dan september 2012)

Dus ja, dit is zowat mijn natuurlijke maximum, als ik nog aanzienlijke gains wil maken gaan we spreken over jaren, niet maanden.




als je een paar pagina's terugbladert zie je mij staan op 94kg en zie je ook dat ik geen optie had om nog door te blijven bulken.

---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------



10

Dat is onmogelijk, je zult ongetwijfeld denken dat je goed traint en eet maar dat kan niet als je er zo uitziet. Ik raad je aan om volgende week naar de meet te gaan, dan wil ik je best uitleggen hoe je oefeningen moet doen en advies geven over je eten.

natural bb voor mensen zoals ons is echt compleet retarded. Als ik wist wat ik nu weet had ik geen dag na mn 3de maand bb natty getraind.
Voel me nu echt srs alsof ik 2,5 jaar van mn leven heb vergooid. feelsbadman.jpg

Blijf dit maar lang genoeg herhalen in je hoofd en je zult het gaan geloven.

Wat is volgens jou het nut van natty naar je "limiet" toe gaan dan? Als je t mij vraagt is dat alleen maar een waste of time..

De voldoening van het groeien op een verantwoorde manier, en dat je weet dat het komt door je arbeid en niet door de hoeveelheid rotzooi wat je er in spuit?

En wat is nou 2,5 jaar man. Ik heb pas na 7 jaar leren deadliften en weet nu nog amper wat. Het gaat niet om het resultaat maar om de weg er naar toe. Dingetjes uitproberen vallen en opstaan, uitzoeken wat er voor je werkt.

ik heb al nagenoeg alles geprobeerd:

qua training: rippetoe, stronglifts, madcow, VRI, push-pull-benen, ub/lb (heavy only), ub/lb (heavy/light light/heavy), 4day split, 5 day split, split met zwakke punten zoals armen 2x per week,....

qua eten is het enige wat ik fout heb gedaan in de bulk meer kcal eten dan ik kan verwerken, in de cut was het praktisch perfect.

en qua rust zit het ok, heb meer dan genoeg slaap en doe buiten mn trainingen om nagenoeg niets dat mn spieren belast.


kan natuurlijk ook dat mn fundamentele probleem mn testlevels zijn.

En dat allemaal in een paar jaar tijd, beter hou je een schema wat langer vol en geef je het een kans voor je er mee ophoud.

even de gekke vergelijkingen ter zijde, wat is er volgens jou zo verkeerd aan elke week voor de rest van je leven een spuit zetten?


jouw post: "Ik vind het raar hoe makkelijk je erover praat, terwijl je nu gewoon beweert opzettelijk permanent afhankelijk te willen zijn van drugs alsof het vergelijkbaar is met een kledingstuk kopen."
ik zie er idd niet zo'n probleem in als die "drug" overwegend positieve effecten met zich meebrengt en mijn levenskwaliteit verhoogt. Maw ik vind het raar dat jij het zo raar vindt:dunno:

Dan heeft het er vast mee te maken dat je ook vrij gemakkelijk over andere drugs denkt.

Is meer wat ik theoretisch in m'n hoofd als optimaal beschouw, of het significant verschil gaat uitmaken in de voorgestelde kuur weet ik niet.

hCG raad ik wel ten sterkste aan.


Anders ga je er even serieus op in ofzo..




Ik waardeer je eerlijkheid Angelus, maar je kunt mij niet wijsmaken dat dit het maximale is van wat er voor jou mogelijk is zonder kuurtjes. Voor je gevoel heb je er misschien alles aan gedaan, maar dat gevoel klopt gewoon niet en het kan niet anders of je doet structureel dingen enorm fout.
 
Waarom zou je elke x cutten als er toch amper massa is?


omdat ik hier niet op ga blijven doorbulken.



Dat komt waarschijnlijk omdat je jezelf dat wijs hebt gemaakt, en ook omdat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je k*tgenen hebt en anderen niet.
hoe maak je het onderscheid tussen iemand die het werkelijk heeft en iemand die het zichzelf wijsmaakt? Of meen je serieus te geloven dat niemand ter wereld lage testlevels heeft?


Dat is onmogelijk, je zult ongetwijfeld denken dat je goed traint en eet maar dat kan niet als je er zo uitziet. Ik raad je aan om volgende week naar de meet te gaan, dan wil ik je best uitleggen hoe je oefeningen moet doen en advies geven over je eten.
net mn voedingsschema nog naar een dbber gestuurd:

neem aan dat als ik mn cut korter had gemaakt (en dus nog verder onder onderhoud had gezeten) dat ik nog meer spiermassa verloren was.

En eetschema zag er zo uit.

Maaltijd 1:
(trainingsdagen)
110gr havermout
500ml melk
(rustdagen)
3 eieren
110gr volkoren brood


Maaltijd 2:
110gr volkoren brood:
65gr kipfilet of 20gr pindakaas

Maaltijd 3:
125gr zilvervliesrijst
220gr musclemeat kipblokjes of 125gr zalm (afwisselend elke dag)
50-100gr bonen of spinazie

Postworkout:
1 banaan
30gr whey

Maaltijd 4:
500gr kwark
50gr hazelnoten

op de eerste 3 weken na altijd zo'n 0.5kg per week verloren gemiddeld

(cardio: 3-4x per week, opgebouwd van 20 minuten tot 45 minuten van september tot november en vanaf november altijd 45 minuten)

mag je mij eens vertellen waar het fout zit.

In de bulk nagenoeg zelfde als in de cut alleen:
- een extra maaltijd erbij (de maaltijd met 3 eieren en 110gr brood die ik nu afwisselde met havermout + een glas fruitsap)
- 60gr hazelnoten ipv 50gr
- 150gr havermout met 600ml melk + 100gr yoghurt ipv 110gr havermout met 500ml melk
- 3 stukken fruit per dag.
- weightgainer als ik niet aan mn 350kcal boven onderhoud kwam
- 1 cheatmeal per week, soms 2 ipv 1 om de 2 weken.


Mbt oefeningen... vraag me af waarom ik dan altijd consequent in kracht gainde als het verkeerd zat met mn uitvoering, reps,... (hoewel ik het natuurlijk niet 100% uit kan sluiten)



Blijf dit maar lang genoeg herhalen in je hoofd en je zult het gaan geloven.
ik geloof het nu al.


De voldoening van het groeien op een verantwoorde manier, en dat je weet dat het komt door je arbeid en niet door de hoeveelheid rotzooi wat je er in spuit?

En wat is nou 2,5 jaar man. Ik heb pas na 7 jaar leren deadliften en weet nu nog amper wat. Het gaat niet om het resultaat maar om de weg er naar toe. Dingetjes uitproberen vallen en opstaan, uitzoeken wat er voor je werkt.
ik neem aan dat jouw doelen voornamelijk kracht zijn, terwijl mijn meer neigen naar esthetische doeleinden. Heb helemaal geen zin om tot mn 30ste te wachten voordat je ook maar lichtjes aan mij ziet dat ik uberhaubt lift:roflol:

En dat allemaal in een paar jaar tijd, beter hou je een schema wat langer vol en geef je het een kans voor je er mee ophoud.
wist ik niet, dacht dat 3 maanden zo ongeveer het maximum was dat je een schema best hanteert.


Dan heeft het er vast mee te maken dat je ook vrij gemakkelijk over andere drugs denkt.
klopt, van kleins af aan is mij aangeleerd dat drugs zowat het grootste kwaad ter wereld is, ben zelf tot de conclusie gekomen dat veel vd argumenten op niets sloegen (lang voordat ik uberhaubt zelf begon te gebruiken).
Toen zelf beginnen gebruiken op mn 21ste, nooit spijt van gehad en heeft t extra bevestigd dat ik heel mn leven onzin in mn keel geramd kreeg.



Ik waardeer je eerlijkheid Angelus, maar je kunt mij niet wijsmaken dat dit het maximale is van wat er voor jou mogelijk is zonder kuurtjes. Voor je gevoel heb je er misschien alles aan gedaan, maar dat gevoel klopt gewoon niet en het kan niet anders of je doet structureel dingen enorm fout.
we zullen zien wat mn bloedresultaten zeggen:)
 
Had je in de bulk wel een goeie maaltijd na je training? Zie nu alleen staan een banaan en whey.
 
Had je in de bulk wel een goeie maaltijd na je training? Zie nu alleen staan een banaan en whey.
Maakt niks uit, hij heeft een prima maaltijd voor z'n training.
 
IN voor bloedresultaten! Angelus waarom begin je geen youtube kanaal? Je zou de Vlaamse Jason Genova kunnen zijn en het idool van de allerlei (+ een beetje youtube money om gear te kopen).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zit nu op zo'n 35%, tot hoeveel zou je aanraden?

Had je in de bulk wel een goeie maaltijd na je training? Zie nu alleen staan een banaan en whey.

ja, meestal de rijst of eiermaaltijd na de training.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

IN voor bloedresultaten! Angelus waarom begin je geen youtube kanaal? Je zou de Vlaamse Jason Genova kunnen zijn en het idool van de allerlei (+ een beetje youtube money om gear te kopen).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb betere bronnen van inkomsten voor ogen.
 
Flinke carb meal na het trainen pakken man:) en wat GetXXL al zegt idd... te weinig eiwit
 
zit nu op zo'n 35%, tot hoeveel zou je aanraden?
Niet in percentages van je energiebehoefte denken, dat is vrij nietszeggend. Hanteer 2-3 gr/kg lichaamsgewicht, goed spreiden over de dag. Zeer zeker in de cut wat hoger zitten met eiwitinname.

Het lijkt overigens ook niet op 35% van je energieinname, heb je incl. macros voor me?
 
Niet in percentages van je energiebehoefte denken, dat is vrij nietszeggend. Hanteer 2-3 gr/kg lichaamsgewicht, goed spreiden over de dag. Zeer zeker in de cut wat hoger zitten met eiwitinname.

ik weeg 78,5kg en mijn eiwittinname op een trainingsdag is 198,6gr:dunno:

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Het lijkt overigens ook niet op 35% van je energieinname, heb je incl. macros voor me?

Maaltijd 1:
110gr havermout: 412.5kcal/12.1ei/66carb/8.8vet
500ml melk: 235/17.5/22.5/7.5

totaal: 647/29.6/88.5/16.3


Maaltijd 2:
110gr volkoren brood: 270/9.2/47.9/2.9
65gr kipfilet: 67.6/12.3/0.3/1.8

totaal: 337.6/21.5/48.2/4.7

Maaltijd 3:
125gr rijst: 431.3/9.25/90/2.75
125gr zalm: 258/25/0/18
bonen: 50/boeiend/boeiend/boeiend

totaal: 695/34.25/90/20.75

PWO:
1 banaan: 86/1.2/18.8/0.2
schep whey: 110/21.85/2.5/1.4

totaal: 196/23.5/21.3/1.6

Maaltijd 4:
500gr kwark: 335/61/18.5/6
50gr noten: 325/7.1/3/31.5

totaal: 660/68.1/21.5/37.5


Totaal: 2579/176.95/269.5/80.85

28% eiwit op zalmdagen dus. (bij kipdagen komt er nog 25gr eiwit bij en wordt er wat vet ingeleverd)
 
LOL ik wist niet dat U een log had, IN..
en veel succes maat !

Ray....
 
Hoezo zou jij er dan niet meer uit kunnen halen dan? Je ziet er uit als een halve ecto op die foto en bijzonder veel weeg je ook niet, dus wat is het probleem?
 
Hoezo zou jij er dan niet meer uit kunnen halen dan? Je ziet er uit als een halve ecto op die foto en bijzonder veel weeg je ook niet, dus wat is het probleem?

pls go
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven