Fitness Seller

angelus log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Niet als je alleen maar gehakt met kipfilet eet nee, maar dat begint echt strontvervelend te worden na 'n tijdje en dan begint compliance eronder te lijden.

Ben zelf tegen de 400 eu p/m kwijt bij de AH, geen idee of dit veel is, maar ik denk wel aardig bovengem.

Waarom haal je je rommel dan ook bij de duurste super van nl? Ik ben een 50 euro in de week kwijt.
 
kan je net zo goed wat extra vials inslaan, denk dat dit je meer gaat opleveren dan een overmatige eiwitconsumptie. Ik moet de eerste onderzoeken of andere bewijzen nog zien die aantonen dat je op pakweg 300gr eiwitten beter groeit dan 150.
Want ik heb behoefte om te kuren? En dan raad ik je aan de paper van John Bosse te lezen. Er is ook nog 'n nieuwere maar ben de auteur vergeten zal eens kijken of ik hem boven water kan krijgen. 1.5 gr/kg lichaamsgewicht IS aan de lage kant.

Waarom haal je je rommel dan ook bij de duurste super van nl? Ik ben een 50 euro in de week kwijt.
Enige supermarkt binnen 'n normale straal.

Met zijn gekleurde vriendin. :cool:
Die had ie nog niet aged paar jaartjes jonger toen ie ook al tienmiljoenmiljard waard was!
 
is blijven cutten eigenlijk wel een goed idee? wat als ik natty gewoon niet op 8-9% kan komen, zit ik weer een maand (of meer) te verspillen aan niets:dunno:
 
gewoon een vraagje
hoe hoog was je frequentie trouwens de afgelopen jaren?
(hoevaak trainde je een spier pw)
 
gewoon een vraagje
hoe hoog was je frequentie trouwens de afgelopen jaren?
(hoevaak trainde je een spier pw)

overgrote deel FB krachtschemas (dus rippetoe, stronglifts,... =3x per week alles), en in mindere mate splits met zwakkere spiergroepen (armen+schouders) 2x per week.
 
o dan, ik heb in het begin heel veel noobgains misgelopen omdat brosplit, maar dat is bij jou dus niet het geval.
 
is blijven cutten eigenlijk wel een goed idee? wat als ik natty gewoon niet op 8-9% kan komen, zit ik weer een maand (of meer) te verspillen aan niets:dunno:

Gewoon blijven cutten tot maart (want je wilde in maart beginnen volgens mij) en dan je kuur beginnen zou ik doen.
 
Ik zou gaan bulken na een 7 maanden langen cut man, kan er ook beter uit gaan zien als je wat massa aan zet. Slow bulk bedoel ik dan natuurlijk.
 
overgrote deel FB krachtschemas (dus rippetoe, stronglifts,... =3x per week alles), en in mindere mate splits met zwakkere spiergroepen (armen+schouders) 2x per week.
Bij een split verdomme alle spiergroepen 2x per week.
 
Bij een split verdomme alle spiergroepen 2x per week.

hoe regel je zoiets, dan moet je 7x per week trainen en dan nog is het moeilijk :P
 
hoe regel je zoiets, dan moet je 7x per week trainen en dan nog is het moeilijk :P
Kan ook met 5x per week, idealiter met 6x. En inderdaad wat iWJ zegt, ub/lb kan ook (wat feitelijk ook een split is).
 
Dat kan je alleen testen door het geleidelijk anders te gaan doen.

Nu AAS gaan gebruiken is vooral een quick win maar zonder dat je weet waar het fundamenteel mis gaat zal je er niet door transformeren naar een massamonster.

Dit, angelus als je niet aankomt eet je niet genoeg simple as that. Ga het niet op je Test levels steken.
 

pls eat, en stop met die onzin om natty te willen cutten naar 8%. Je hebt er de spiermassa niet voor.
En dit is zeker niet slecht bedoeld! Maar er gaat amper iets overblijven en dat kun je zelf ook wel redeneren denk ik. Ga eten en blijf onder de 15%.

Als je massa hebt gepakt kun je wel naar 8% cutten maar dat is natty nog steeds niet aan te raden..
 
pls eat, en stop met die onzin om natty te willen cutten naar 8%. Je hebt er de spiermassa niet voor.
En dit is zeker niet slecht bedoeld! Maar er gaat amper iets overblijven en dat kun je zelf ook wel redeneren denk ik. Ga eten en blijf onder de 15%.

Als je massa hebt gepakt kun je wel naar 8% cutten maar dat is natty nog steeds niet aan te raden..

pls go
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven