AndroidHealthClinic

Angilo's Progressietopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Angilo

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
1.272
Waardering
0
Hoi,

ik zag dat velen een progressietopic hebben, ik dacht, laat ik dat ook eens doen.
Ik heb in maart 2008 een sportschool abonnementje genomen.
Mijn doel is 100kg @ 8%. Zo snel mogelijk, naturel. Boeit mij niet of men zegt dat het wel of niet kan, ben ik niet in geinteresseerd.

Ik was een beest van 1m84 bij 58kg.
Dit is hoe ik er toen uit zag:
kbar2q.jpg

x36268.jpg


Ik was vrij snel toegewijd aan de sport, na 1 maand was ik echt serieus bezig. Ik kan dus niet het excuus gebruiken dat ik aangekloot heb!
Ik begon vrij snel te gainen en boekte mega progressie.

Rond Augustus 2008 zag ik er zo uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stats hier:
74kg
8~9%

Op dat punt ben ik best lang stil blijven staan, toch ben ik door blijven trainen en eten. Sinds een maand of 2, 3, leef ik 100% voor de sport. 's Morgens opstaan om te eten (ook als ik er nog niet uit hoef, ook op vrije dagen, ook na het uitgaan), 6 a 7 maaltijden op een dag, 5 dagen in de week trainen, op tijd naar bed, geen alcohol, etc.
Gelukkig boek ik sinds kort weer leuke progressie. Ik vond nog steeds niet dat mijn front postwaardig was, echter hebben forum leden mij overgehaald deze foto's toch te posten.

Mei 2009
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2vwtqah.jpg


Poseren heb ik nog steeds niet onder de knie.

Stats hier:
81~82kg
10%
 
Goede progressie!
 
Best aardige progressie :) ga zo door ^^
Vooral de rug en schouders zijn goed getraind.
Hopen dat het bij mij ook zo doorgaat :P
 
Gast, echt goede progressie.
Keep it up!
 
Knappe progressie man ! Heb je ook gebruik gemaakt van supplementen om aan die massa te komen?
 
Knappe progressie man ! Heb je ook gebruik gemaakt van supplementen om aan die massa te komen?

Thanks! Yes, ik heb 2x creatine gebruikt en 1x NOS Ether. Ik bleef goede hoop houden dat 't deze keer wel zou werken. Echter werkt 't voor mij niet. Helaas. Ik heb niet meer massa kunnen pakken dan met mijn voedingschema.

Geld weggegooid.
 
goeie progressie Angilo's geef jezelfd e tijd voor die 100kg 8% en blijf gefocust ;)
 
Thanks! Yes, ik heb 2x creatine gebruikt en 1x NOS Ether. Ik bleef goede hoop houden dat 't deze keer wel zou werken. Echter werkt 't voor mij niet. Helaas. Ik heb niet meer massa kunnen pakken dan met mijn voedingschema.

Geld weggegooid.

Ok, toch best knap bezig! Ik wou dat ik al op dat gewicht zat ;)
Als je eens zin zou hebben mag je altijd je voedingsschemaeens sturen :rolleyes:
 
Toppie kerel. Je ziet er wel zwaarder uit alleen
 
goeie progressie Angilo's geef jezelfd e tijd voor die 100kg 8% en blijf gefocust ;)
Thanks! Ik geef mij 100%, elke dag weer! Nog een aantal jaartjes, dan ben ik er :D

Ok, toch best knap bezig! Ik wou dat ik al op dat gewicht zat ;)
Als je eens zin zou hebben mag je altijd je voedingsschemaeens sturen :rolleyes:
Thanks!

Sure, mijn voedingsschemavindt je hier:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cleanbulk-207019/

Het is wel een vrij duur voedingschema. Ik ga voor de perfecte verhouding, welke in mijn ogen 40-40-20 is. Ik denk dat ik mede hierdoor mijn VP stijging beperkt kan houden, waardoor ik langer door kan cleanbulken. Ik heb de tijden overigens iets gewijzigd en ik eet +100 gram kipfilet en +100 gram vis, ook is het schema exclusief melk en chocomelk.

Dagelijks eet ik 3500~4000kcal. Ik eet geen koekjes, geen snoep, ook niet op mijn cheatdag om eerlijk te zijn! Prima te doen! Er zitten namelijk bijna alleen maar lekkere dingen in! Het enige balen voor mij is dat ik de maaltijd van 12:00 koud op moet eten, dat is iets minder lekker, maar best te doen.
 
Bedankt, ziet er goed uit :)
 
Hele nette progressie hoor :thumb:. Geef het de tijd en je zal je doel bereiken, je bent al een heel eind gekomen.
 
Goede progressie man!

Je hebt een goede rug inderdaad.

Welke oefeningen doe je zoal?
 
nette progressie! :thumbs:
 
Goede progressie man!

Je hebt een goede rug inderdaad.

Welke oefeningen doe je zoal?

nette progressie! :thumbs:

Thanks!

Verschilt heel erg.
Maar het bestaat eigenlijk hier uit:

Deadlift
Pull Ups
*Latpulldown achter/voor/midden (zo'n apparaat met 2 handvaten naar beneden trekken)
*BOR / Tbar / Cable Row / Dumbbell Row / Straight Arm Pulldown

De eerste 2 oefeningen doe ik sowieso, verder kies ik dan nog 2 oefeningen uit die hierboven beschreven staan. Soms doe ik geen latpulldown en soms doe ik 1x latpulldown (nooit 2).

Daarna doe ik shrugs, met barbell, voor of achter of met dumbbell. Shrugs met barbell achter vind ik het fijnst, vooral vanwege de schouders (die voel je dan namelijk niet zo erg).

Helaas heb ik nu een schouder blessure (voorste schouderkop), dus even rustig aan, 2 weekjes ofzo en dan weer langzaam aan opbouwen.

Ik stap nu over van schema (maandag), 3 dagen in de week trainen en 1 dag zwemmen. Ik ga mijn lichaam opdelen in voor, achter, zij+benen. Dit om extra nadruk op de schouders te kunnen leggen (vind ik mooi als je van die ronde superman bollen hebt!).
 
Nette progressie, maar wat voor een anorexa patient was je wel eerst niet :D
 
Goed bezig kerel!

Succes met de 30-pounds :cool:
 
Nette progressie, maar wat voor een anorexa patient was je wel eerst niet :D

Thanks, haha, echt he. Ik moest van ver komen :P

En als ik nu zo terug kijk denk ik, god, wat was ik toch een lelijk jonk! BB heeft me knapper gemaakt, wat wil je nog meer :D

Goed bezig kerel!

Succes met de 30-pounds :cool:

Thanks, jij ook!
 
goed bezig man, mooie progressie!

Zeer verstandig dat je bent gaan trainen want je zag er eerst niet uit vriend.
 
Back
Naar boven