• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

angst en pakkans %

Bezoekers in dit topic

raijinsama

Novice
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Ik denk dat veel jonge (misschien ook oudere) gasten ervan dromen om een Griekse God te worden en daarvoor een hele hoop over hebben. Zo ook het grijpen naar prestatiebevorderende middelen voor meer spiermassa of een droger fysiek.
Na wat rondlezen en kijken op het web concludeer ik dat er veel aanbieders zijn van deze PEDS op het web. Het is heel gemakkelijk om een website te vinden die je van alles en nog wat aanbiedt voor prijzen die too good to be true lijken (Voor een paar honderd euro een kuur). Het is ook heel verleidelijk om het een-keertje-te-proberen aangezien het aanbod en de prijzen. Nu vraag ik me toch af, hoe groot is de pakkans nou eigenlijk als je een bestelling doet bij een online aanbieder van PEDS? Ik merk dat ik zelf een soort van spanning ervaar als ik zo een website bezoek, laat staan er bestellen. Sinds de technologie zo gevolueerd is dat de politie als ze dat willen waarschijnlijk heel veel kunnen achterhalen, vraag ik me af:

1. Hoe overkom je zo een angst om gepakt te worden?;
2. Wat is de kans dat ze je daadwerkelijk pakken op het kopen van deze middelen?

1730489560627.png

Is er ooit iemand gepakt met peds? Misschien jochies door hun ouders... Prijzen variëren idd net zoveel als de kwaliteit het blijft een gok, het is hier niet toegestaan om suppliers te bespreken.

Als je iets koopt kun je foto maken en plaatsen in echt of nep dan krijg je een review

• Topic Starter Topic Starter
Is er ooit iemand gepakt met peds? Misschien jochies door hun ouders... Prijzen variëren idd net zoveel als de kwaliteit het blijft een gok, het is hier niet toegestaan om suppliers te bespreken.

Als je iets koopt kun je foto maken en plaatsen in echt of nep dan krijg je een review
Dat vraag ik me idd af. Naar jouw weten worden er alleen jochies gepakt door hun ouders? Veel van de websites opereren vanuit het buitenland, ik kan me voorstellen dat de douane ook ergens in het bestelproces er tussen zit toch? Stel er is een kans dat ze jou net erop pakken, al is de kans 1 op 10, wat is dan toch de redenatie om te bestellen? Of moet je gewoon schijt hebben en de gok wagen :dunno:

Komt het wel op neer ken ook niemand van wie pakket is onderschept maar het kan ja maar peds bestellen is niet wettelijk strafbaar, zelfs het bezit word meerendeels gedoogd.

Waarom wil je er überhaupt aan beginnen? Om eruit te zien als een griekse god heb je veeeeel meer dingen nodig dan peds & daarnaast als je het gebruikt moet je ook nog heel veel energie steken in jezelf ondertussen gezond houden. Het is ongelooflijk veel gedoe en alleen een paar vrienden gaan misschien zeggen dat je er goed uit ziet, geen meid zal ooit op je afstappen en geen meid zal ooit op je afknappen als je haar aanspreekt als natty fit bent. Is het de moeite waard?

Komt het wel op neer ken ook niemand van wie pakket is onderschept maar het kan ja maar peds bestellen is niet wettelijk strafbaar, zelfs het bezit word meerendeels gedoogd.

Waarom wil je er überhaupt aan beginnen? Om eruit te zien als een griekse god heb je veeeeel meer dingen nodig dan peds & daarnaast als je het gebruikt moet je ook nog heel veel energie steken in jezelf ondertussen gezond houden. Het is ongelooflijk veel gedoe en alleen een paar vrienden gaan misschien zeggen dat je er goed uit ziet, geen meid zal ooit op je afstappen en geen meid zal ooit op je afknappen als je haar aanspreekt als natty fit bent. Is het de moeite waard?
Ik dacht dat het net als drugs is in de zin van: je mag het niet kopen en gebruiken, maar toch doen veel mensen het alsnog :p

Ben het er wel mee eens dat als je het doet om indruk te maken op vrienden of een meid dat het risico om gepakt te worden het misschien niet waard is.

Laatst bewerkt:
Je mag ook drugs hebben hoor, 5 gram dit 5 gram dat 5 gram 5 gram zo & 5 pillen is geen probleem zelfs als je het allemaal tegelijk hebt; politie pakt het alleen af maar minimale hoeveelheden zijn niet strafbaar. AAS zijn ze nog iets soepeler over algemeen, er zijn wouten die gewoon graag vervelend zijn maar doorgaans boeit het ze niet zolang er geen vermoeden is dat je het verhandeld.

In kweekte eerder wiet binnen in een tent, 5 planten is gedoogd, om andere redenen kwamen ze binnen en toevallig kwamen ze erachter (ook omdat het niet probeerde te verbergen) ze wilde alles meenemen maar ik heb geweigerd het af te staan, ze hebben een zaak opgesteld en deze is naar 1,5jaar daarna gedeponeerd.
Als je geen crimineel bent en je valt niemand lastig met je keuzes niet bang zijn voor politie

In België is het beide (wel) strafbaar.
Wat flauw zeg!

Om er uit te zien als een Griekse god heb je geen anabolen voor nodig kijk naar mij

• Like
  • Bicep
Waarderingen: Gremlin, molenaar d, pineapple1025 en 2 andere personen
  • Like
Waarderingen: Seth_Fit
Ik denk dat veel jonge (misschien ook oudere) gasten ervan dromen om een Griekse God te worden en daarvoor een hele hoop over hebben. Zo ook het grijpen naar prestatiebevorderende middelen voor meer spiermassa of een droger fysiek.
Na wat rondlezen en kijken op het web concludeer ik dat er veel aanbieders zijn van deze PEDS op het web. Het is heel gemakkelijk om een website te vinden die je van alles en nog wat aanbiedt voor prijzen die too good to be true lijken (Voor een paar honderd euro een kuur). Het is ook heel verleidelijk om het een-keertje-te-proberen aangezien het aanbod en de prijzen. Nu vraag ik me toch af, hoe groot is de pakkans nou eigenlijk als je een bestelling doet bij een online aanbieder van PEDS? Ik merk dat ik zelf een soort van spanning ervaar als ik zo een website bezoek, laat staan er bestellen. Sinds de technologie zo gevolueerd is dat de politie als ze dat willen waarschijnlijk heel veel kunnen achterhalen, vraag ik me af:

1. Hoe overkom je zo een angst om gepakt te worden?;
2. Wat is de kans dat ze je daadwerkelijk pakken op het kopen van deze middelen?

1730489560627.png
Bestel eerst een angst remmer. Xanax bv.
Verzamel dan al je moed, of drink een biertje of 10 en dan bestellen.

Uiteraard fl**ker je daarna alles weg.
Griekse Goden Zijn Naturel.

• Haha
Waarderingen: molenaar d en User_1234
Bestel eerst een angst remmer. Xanax bv.
Verzamel dan al je moed, of drink een biertje of 10 en dan bestellen.

Uiteraard fl**ker je daarna alles weg.
Griekse Goden Zijn Naturel.
Dan heb je ook altijd het excuus als je gepakt wordt dat je onder invloed was van drugs en/of alcohol, slim! :p

Het laatste vat ik niet helemaal.

• Like
Waarderingen: User_1234
Je mag ook drugs hebben hoor, 5 gram dit 5 gram dat 5 gram 5 gram zo & 5 pillen is geen probleem zelfs als je het allemaal tegelijk hebt; politie pakt het alleen af maar minimale hoeveelheden zijn niet strafbaar. AAS zijn ze nog iets soepeler over algemeen, er zijn wouten die gewoon graag vervelend zijn maar doorgaans boeit het ze niet zolang er geen vermoeden is dat je het verhandeld.

In kweekte eerder wiet binnen in een tent, 5 planten is gedoogd, om andere redenen kwamen ze binnen en toevallig kwamen ze erachter (ook omdat het niet probeerde te verbergen) ze wilde alles meenemen maar ik heb geweigerd het af te staan, ze hebben een zaak opgesteld en deze is naar 1,5jaar daarna gedeponeerd.
Als je geen crimineel bent en je valt niemand lastig met je keuzes niet bang zijn voor politie

Wat flauw zeg!
Jij kent de regels dus echt niet.

Wiet kweken mag niet je mag geen enkele plant hebben.

Gebruikers hoeveelheid harddrugs is 0.5gr niet 5gram.

• Like
Waarderingen: User_1234

Wiet en andere harddrugs hoef ik niet dus maakt mij verder niet uit. Alhoewel een jointje misschien ook wel helpt tegen angst om gepakt te worden voor online anabolen kopen
:angstig:

Wiet en andere harddrugs hoef ik niet dus maakt mij verder niet uit. Alhoewel een jointje misschien ook wel helpt tegen angst om gepakt te worden voor online anabolen kopen
:angstig:
Online betaal je wel de hoofdprijs, zou persoonlijk gewoon aan de grootste gast in je gym vragen lol.

• Like
Waarderingen: CerebralGains
Online betaal je wel de hoofdprijs, zou persoonlijk gewoon aan de grootste gast in je gym vragen lol.
ja haha dat lijkt me ook totaal niet eng. en als tie je dan belazerd en je een vial met massageolie verkoopt dan durf je hem er ook niet meer op aan te spreken natuurlijk :grinny:

Ik zou mij meer druk maken om de bijwerkingen dan om gepakt te worden.
Maar dit is dan ook niets voor ts.
Bij zweet handjes en hogere bloeddruk zal hij bang zijn dat hij daud gaat en dan sterft hij alsnog van de angst.
Doe maar niet, je hebt nog jaren de tijd, en de Griekse goden waren geen dertigers. Die trainde totdat ze hun naturel potentie hadden vervuld en daarna trainde ze voor hun plezier.

• Like
Waarderingen: pineapple1025

Ben er zelf mee gepakt had in mijn tas 4 gram coke 4 gram pep 5 gram mda en 7 pillen. Het enige waar ze over vielen is dat dus 7 pillen had dat dus tenminste 2 teveel is.

Betreft wiet ook dit is hoe gedoogbeleid werkt, het mag niet maar is niet strafbaar. Politie vraagt je de verboden spullen te overhandigen zonder verzet anders zouden ze hier een zaak voor kunnen aanspannen, maar in meeste gevallen is het teveel moeite om te vervolgen

Terug
Naar boven