MuscleMeat

Stelling Angstaanvallen Stanozolol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

externible

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
3 weken geleden ben ik begonnen met een super beginners kuurtje stanozolol only. (a.u.b. geen comments daarover ik weet dat je beter kan gaan stacken)
Ik ben toen na een week al gestopt omdat ik 's nachts hyperventilatie aanvallen kreeg die ik nog nooit van m'n leven heb gehad. Je hartslag opeens naar 200 slagen per minuut en zweten, trillen etc.

Nu 3 weken later lijkt 't gestopt te zijn (stanozolol blijft tot 3 weken ongeveer in je bloed, half waarde tijd 9 uur).

Tijdens het kuren in de eerste week werd ik wel erg bewust van mezelf omdat ik bij elk pijn steekje dacht dat 't mijn lever was bijvoorbeeld. Misschien dat ik daarom paniekaanvallen kreeg en het dus gewoon tussen de oren zat.

Bij elke AS staat vermeld dat 't ook psychische onrust kan geven dus ook dat speelt misschien mee.

Ik wil graag mijn potje opmaken en dus de kuur hervatten, maar zouden deze klachten veroorzaakt kunnen zijn door de stanozolol?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja zou kunnen, misschien ben je er extreem vatbaar voor.
en zeker als je nu weer verder gaat zul je je om elke prikje of steekje die je voelt druk gaan maken, wat dus stress opleverd en veel onrust..

op hoeveel mg pd zat je?
 
NB: sorry moderators voor 't noemen van de naam.

Ik heb uiteindelijk gekozen om toch op te bouwen. Eerste dag 10 mg, tweede dag 20 mg, derde dag tot de rest van de week op 40 mg.

Je zou zeggen dat dit toch niet een al te hoge dosis is.
 
heb ik ook gehad tijdens de eerste kuur.
is gewoon omdat je niet weet wat gaat gebeuren en je maakt je deheletijd zorgen om alles. Is normaal..

Ik werd toen ook wakker uit mn slaap met hartslag 200 voor uren lang en echt helemaal met de gedachte dat ik dood ging en vanalles.
Echt hels op dat moment.

Maar nu weet je een beetje wat gaat komen en ben je veel meer op je gemak.
 
3 weken geleden ben ik begonnen met een super beginners kuurtje stanozolol only. (a.u.b. geen comments daarover ik weet dat je beter kan gaan stacken)
Ik ben toen na een week al gestopt omdat ik 's nachts hyperventilatie aanvallen kreeg die ik nog nooit van m'n leven heb gehad. Je hartslag opeens naar 200 slagen per minuut en zweten, trillen etc.

Nu 3 weken later lijkt 't gestopt te zijn (stanozolol blijft tot 3 weken ongeveer in je bloed, half waarde tijd 9 uur).

Tijdens het kuren in de eerste week werd ik wel erg bewust van mezelf omdat ik bij elk pijn steekje dacht dat 't mijn lever was bijvoorbeeld. Misschien dat ik daarom paniekaanvallen kreeg en het dus gewoon tussen de oren zat.

Bij elke AS staat vermeld dat 't ook psychische onrust kan geven dus ook dat speelt misschien mee.

Ik wil graag mijn potje opmaken en dus de kuur hervatten, maar zouden deze klachten veroorzaakt kunnen zijn door de stanozolol?

:rolleyes: je bedoelt eerder 3 dagen
 
Hyperventilatie spreek ik me even niet over uit, maar zweetaanvallen + trillen (van de warmte/koude switch bij dat zweten) is uiterst normaal bij de meeste kuren hoor...

Ik drijf tijdens m'n kuur zowat uit m'n bed van't zweten gevolgd door een flinke koude aanval (koud geworden natte zweet) die dan ook gepaard gaat met wat trillen.

Grtz,
 
klinkt meer als een kuurtje clen :p
 
Hyperventilatie spreek ik me even niet over uit, maar zweetaanvallen + trillen (van de warmte/koude switch bij dat zweten) is uiterst normaal bij de meeste kuren hoor...

Ik drijf tijdens m'n kuur zowat uit m'n bed van't zweten gevolgd door een flinke koude aanval (koud geworden natte zweet) die dan ook gepaard gaat met wat trillen.

Grtz,

Ik denk dat dat persoonsgebonden is. Ik heb namelijk wel dat ik wat sneller zweet (vooral met tren), maar dan vooral wanneer ik actief ben of juist als ik slaap.
Niet zo zeer in aanvallen en al helemaal nooit koude aanvallen.
 
tren en zweten? met dit weer? ga weg:D
 
Back
Naar boven