Fitness Seller

angstig bang. bold test kuurtje gehad niet afgemaakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Hallo.

Vriend van mij heeft 5 weken bold op 2 ml pw gepakt en test op 2ml per week. Hij voelde zich ernorm opgefockt en agresief maar of dat door de juice komt weet ik niet. Bij week 5 is de maar gestopt. Ik vertelde hem dat die wel gewoon na kuur moest doen maar door alle stres en slecht humeur ect is die het vergeten zeg die. Nu voel die zich en andere mense zien het ook soort angstig hij vetrouwd zijn vriendin niet meer hij haalt allemaal dingen in zijn hoofd. Kan dit door de bold komen? had gelezen dat dit wel echt een mindfucker kan zijn? Of heet dit gewoon andere redenen? Stress ofzo

Hij is nu ongeveer 3 weken gestopt
 
Zou kunnen, sommige mensen zijn hier wat gevoeliger voor dan andere.
 
Bold kan mentaal raar werken bij sommige mensen, maar niet zoals jij omschrijft. Dit is een combinatie van AAS met iemand die van zichzelf al niet helemaal sterk in z'n schoenen staat.
 
Zou kunnen, sommige mensen zijn hier wat gevoeliger voor dan andere.

Enig iedee hoelang dat kan aanhoude? is er iets tege te nemen of echt afwachten?

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Bold kan mentaal raar werken bij sommige mensen, maar niet zoals jij omschrijft. Dit is een combinatie van AAS met iemand die van zichzelf al niet helemaal sterk in z'n schoenen staat.

Hij had nooit eerder hier last van attans niet wat ik van hem merkte en ken hem echt goed al jaren. Maar zou best kunnen wat je zeg
 
Heeft hij ook bijvoorbeeld stress door andere redenen? Gebruikt hij medicijnen, of gebruikt hij drugs?
 
Heeft hij ook bijvoorbeeld stress door andere redenen? Gebruikt hij medicijnen, of gebruikt hij drugs?

Hij had week voor die stopte wel stress ja. verder geen drugs of medicijnen
 
Stress is ook hormonaal over het algemeen dus ik denk dat de combi gewoon even te veel werd. Sommige mensen zijn hier vatbaar voor, en sommige totaal niet.

Boldenone is een lange ester dus het kan een paar weken duren voordat hij zich wat beter voelt, ALS de Bold de oorzaak/trigger is geweest uiteraard.
 
Bold en tren, heb precies hetzelfde gehad. In combinatie met een klein beetje stress word je echt een wijf.
 
Typisch wat je krijgt als mensen hun huiswerk niet doen en zomaar kuren alsof het niets is... stemmingswisselingen zijn typisch voor hormoontekort. Te weinig eigen test of oestrogeen, krijg je een soort vrouw in de overgang effect. Nakuren zsm natuurlijk.
 
Back
Naar boven