XXL Nutrition

angstig deze nacht

Bezoekers in dit topic

Geen.
Het gebeurt in jouw hoofd. Je lichaam volgt.

Testbooster? Sinds wanneer werkt dit dan ?
Ga langer slapen, dat zal je meer helpen. Of probeer overdag een powernap.
Zal die pot weggooien, jammer voor die 50 euro.
 
Wie kan me helpen ik werd deze nacht angstig en wakker van dit supp https://syntech-nutrition.com/nl/product/syntest-pm
Ik heb wel al een zware angststoornis, welk product in dit supp zou dit veroorzaakt hebben ?
Vitamine B vlak voor bedtijd kan ervoor zorgen dat je slecht slaapt. Ik heb daar last van, ontdekt toen ik drie dagen slecht sliep na het eten van een proteinbar met toegevoegde vitamines voor het slapen.
 
Vitamine B vlak voor bedtijd kan ervoor zorgen dat je slecht slaapt. Ik heb daar last van, ontdekt toen ik drie dagen slecht sliep na het eten van een proteinbar met toegevoegde vitamines voor het slapen.

Dit is zeker waar, ik moet mijn B-Complex ook niet in de avond nemen of ik kom lastig in slaap. Maar dat heeft dan weer niets met TS zijn klachten te maken inzake de angst/paniekstoornis. Daarvoor kan TS beter een psycholoog inschakelen.
 
Dit is zeker waar, ik moet mijn B-Complex ook niet in de avond nemen of ik kom lastig in slaap. Maar dat heeft dan weer niets met TS zijn klachten te maken inzake de angst/paniekstoornis. Daarvoor kan TS beter een psycholoog inschakelen.
Heb ik al gedaan hoor, al 20 jaar, neem daar ook seroxat voor, maar angst is een vies beestje waar ik nooit zal vanaf geraken, het beperkt me in mijn leven op alle gebieden.
 
Back
Naar boven