Fitness Seller

Animal M Stack iemand ervaring mee??

Bezoekers in dit topic

Ik heb een Animal M stack gebruikt! Het enige wat het doet is je onuitputtelijke energie geven en daar houd het mee op!
 
Huh? Onuitputtelijke energie houdt toch nooit op?!
Of zie ik het nu verkeerd...
 
Maar energie is kracht en kracht is MASSA. Dus heeft het je nog iets opgeleverd buiten energie, niet een klein beeeeeetje massa.
 
kracht is massa?? hoeft niet zo te zijn hoor....
 
Huh? Onuitputtelijke energie houdt toch nooit op?!

Wel goed lezen he muggezifter! Het geeft alleen onuitputtelijke energie en meer niet!

En meer energie is echt niet meer kracht hoor byron..
 
Originally posted by Dr. Worf


Wel goed lezen he muggezifter! Het geeft alleen onuitputtelijke energie en meer niet!

En meer energie is echt niet meer kracht hoor byron..

Je moet niet de verkeerde mensen aanspreken, maar uuuh volgens mij is meer energy wel degelijk meer kracht.

Ik weet niet of je weleens sóchtends of smiddags of sávonds getraind hebt. Maar het verschil ertussen is best groot, bijv als ik sóchtends ga trainen ben ik nog best loom en lukt het me net 24 kg dp, smiddags 30 KG en sávonds 28KG.
 
Wel goed lezen he muggezifter! Het geeft alleen onuitputtelijke energie en meer niet!

Dit was ook niet tegen jou bedoeld Bodyman,maar tegen byron...

En meer energie is echt niet meer kracht hoor byron..

voor mij is meer energie niet meer kracht. Ik dou net zoveel als ik minder energie heb, dan als ik minder energie heb! Ben alleen wat sneller moe maar m´n kracht is hetzelfde
 
animal m-stak is rommel

het is rommel, werkt totaal niet. niet meer massa, kracht, energie of een betere pomp. pure geldverspilling dus
 
Gebruik dan liever je 1tu voorraad ,dan weet je dat het werkt.Die m stak is pro hormoon vrij .dus is het mij een raadsel van welke stof die er in zit je dan nog zou moeten groeien.
 
Ik heb het ook gebruikt en vind het ook crap !
Kunt beter je geld besteden aan basis supplementen.
 
iemand nog intresse in een paar potten M-stack, heb nog wat over....
 
Geeft inderdaad veel energie tijdens de training. Na 2 uur trainen heb je nog steeds het gevoel dat je door wilt gaan. Je kunt ook meer gewicht gebruiken dan normaal, of meer reps met hetzelfde gewicht. Als je die extra energie en kracht aanwendt door zwaar te trainen, dan zal dat effect hebben.
 
boerenkool zei:
Geeft inderdaad veel energie tijdens de training. Na 2 uur trainen heb je nog steeds het gevoel dat je door wilt gaan. Je kunt ook meer gewicht gebruiken dan normaal, of meer reps met hetzelfde gewicht. Als je die extra energie en kracht aanwendt door zwaar te trainen, dan zal dat effect hebben.
ga je nu een beetje allemaal oude topics lopen bumpen?
 
Back
Naar boven