Fitness Seller

Animal m stak of animal m stak 2

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
hallow

ik ben 19 jaar en train ondertussen 4 jaar ongeveer, nu wil ik eens animal m stak proberen maar ik twijfel wat tussen animal m stak en animal m stak 2 , wat is het eigenlijke verschil ? !

Mijn behoefte is vooral spiermassa aanwinnen (niet zozeer energie of spierkracht) alsook mijn testosteron verhogen (zit wat in een dipje)

Bedankt
 
Beide produkten zullen weinig uithalen.
 
Je kan dat geld beter aan mij geven.
 
Animal m stak heb ik al eens een keertje genomen en het was ongelooflijk wat dat qua energie gaf , kon er ganse nachten niet van slapen :s en was altijd hyper actief , maar dus wat is het meest raadzaam van deze 2 producten ?
 
wat is dan wel een goeie testosteron booster die echt werkt ? (en veilig)
 
Veel eten (alle vit's, mineralen, en cholesterol), goed trainen, koudwaterstimulatie van uw kloten, lichte ochtendcardio, that's about it. Als het een pil is die je meer test geeft, dan zijn er doorgaans side effects.
 
Geen enkele. Try food.
 
Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
probeer tribosten eens die kan een kleine impuls geven voor je eetlust en training, maar de basis zal altijd voeding blijven.
 
animal stak 2 is veiliger dan animal stak.
 
zma

probeer eens zma helpt beetje en is goedkoper
 
tribosten of novedex ( ja novedex niet nolvadex voor sommige van jullie junks :D) dat zijn de 2 beste test boosters momenteel op de markt.
 
ironmike86 zei:
tribosten of novedex ( ja novedex niet nolvadex voor sommige van jullie junks :D) dat zijn de 2 beste test boosters momenteel op de markt.

inderdaad, de novedex is echt wel sterk spul.
Hetzelfde effect als 6-OXO, alleen goedkoper :D
 
Dus tribosten en novedex zijn door menig van jullie al gebruikt en met positief resultaat?
Want dan wil ik het graag gaan gebruiken.
Er zijn zoveel supplementen te koop die gouden bergen beloven en niets doen, dus als jullie goeie ervaringen hebben met deze supplementen wil ik het graag weten.
 
als je tribosten zou combineren met een creatine product (bv Xpand) dan mag je je wel aan geweldige resultaten verwachten,ik raad je wel aan om het 4 a 6 weken te gebruiken alles wat minder is heeft weinig nut...
 
ok, dat zijn positieve berichten, en waar kopen jullie het?
 
Back
Naar boven