XXL Nutrition

Animal m-stak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wie heeft er dit gebruikt en hoe werkt het hoor het graag latersssssssssssssssss
 
[Link niet meer beschikbaar]

Succes ermee
 
Het probleem van Methoxy stack is dat het te laag gedoseerd is om goed werkzaam te zijn. Daarom zal het maar minimaal, of zelf niet werken...
 
Heb het al eens geprobeerd, behalve een energy boost als je het voor je training neemt ben ik er niets van gewaargeworden. Kost dan nog eens redelijk wat geld, misschien dat het voor iemand anders wel werkt maar ik zou m'n geld toch maar anders spenderen.
 
Absoluut meer energie..... echt veel zin om te trainen na zo een zakje, maar om te zeggen dat er veel massa bij kwam....nee
 
Originally posted by Robin
Het probleem van Methoxy stack is dat het te laag gedoseerd is om goed werkzaam te zijn. Daarom zal het maar minimaal, of zelf niet werken...

Het zal niet werken. Post de ingredienten lijst maar eens en ik zal je een breakdown geven.
 
Komtie!
[Abeelding niet meer beschikbaar]
(Tribulus is dus brol, wat denk je van Yobime?)

*MOD: Huh? Geen prentjes toegelaten...
 
Heb je hem ook iets groter dan dat ? Zodat ik het kan lezen ?
 
opslaan en vergroten???
 
Ok :

Natural Flavone complex :

Methoxy : Alle informatie omtrent dit supplement is louter gebaseerd op een patentformulier uit 1977. Er is geen enkele studie die niet uitgevoerd is Voor 1980, Door Chinoin en In Hongarije die ook maar van verre bewijst dat dit enige anabolische werking heeft. Integendeel, het wetenschappelijke magzine MD waarschuwde in 2000 nog voor de estrogene neveneffecten van isoflavonen. Dit werkt niet, ik weet dit uit ervaringen van anderen, mijn eigen ervaring en het grove tekort aan wetenschappelijke literatuur die anders beweert (valide literatuur). Dit is de grootste junk sinds ze boor als supplement aan het promoten waren.

Ipriflavone : Is een geweldig supplement als je osteoporose hebt omdat het als een estrogeen werkt in botweefsel, waardoor er meer calcium afgezet wordt en je dus sterkere beenderen kweekt. Maar verder is dit eveneens een misbaksel van Chinoin zonder enig effect of spiermassa.

beta-ecdysterone : bestaat al sinds de jaren 50 toen de Russen beweerden met alle soorten verdoete studies dat het beter was dan Dianabol. Toen verdween het van de aardbol en niemand rept er nog van. Blijkbaar wisten ze toen al dat het een flop was. In de jaren 70 werd het hevig gebruikt als een pesticide, wat toch vragen doet rijzen over de veiligheid van zo'n supplement, temeer daar er geen enkele langdurige studie de toxiciteit van dit spul heeft onderzocht. Daarenboven is er geen enkele studie die niet uit een obscuur Russisch vakjournaal komt die ook maar beweerd dat dit enig effect heeft in mensen (in insecten wel, het is tenslotte een insecthormoon).

Dat is het eerste luik. Snappen we al een beetje hoe het in mekaar zit ?
 
2de luik, de groeihormoon vergroters en insuline potentiators.

Arganine pyroglutamate gecombineerd met L-Lysine heeft al meerdere malen aangetoond dat het somatostatine kan blokkeren, waardoor groeihormoon minder snel verwijderd wordt. Verder is er niets die aangeeft dat ook maar een van de aminozuren een directe invloed heeft op de uitstoot van GHRH (en geloof me ik ben al weken aan het zoeken ernaar) en dus een echte verhoging in groeihormoon teweeg brengt

Alpha lipoisch zuur bevordert opname van glucose afhankelijk en onafhankelijk van insuline, maar verder in de receptor. Dit zal dus weinig nut hebben als je weet dat toegenomen GH de insuline receptor zal downgraden. En geen enkele van de ingredienten gaat dit tegen. Bijgevolg is er geen echte toename aan insuline waar te nemen en is die er wel, dan is ze niet voldoende om de gedowngrade receptor te activeren. Chromium picolinaat is essentieel voor optimale insuline respons, maar helpt enkel bij mensen die deficient zijn. En dat zijn er niet veel.

Conclusie hier is een minieme verlenging van de werking van groeihormoon, geen effect op insuline. Hoe wil je dan in godsnaam IGF-1 verhogen ?
 
3de luik, LH boosters. L-carnitine in zijn oorspronkelijke vorm lever geen bijdrage. Acetyl-L-carnitine daarentegen is een essentiele transportmolecule voor vetzuren. Hoe dit moet helpen om LH te verhogen, dat weet ik in de verste verte niet. En dan nog de almachtige tribulus terrestris, waarvan meerdere studies hebben aangetoond dat het A) geen enkel effect heeft op serum niveau van testosterone en B) geen enkel effect heeft op het droge lichaamsgewicht.

Conclusie : total loss.
 
4de luik, aromatase en DHT blokkers.

Kudzu heeft geen enkel effect op estrogeen. Chrysine heeft dat wel, maar beperkt. Het vermindert estrogeen met een kleine 10%, meestal door de werking van zijn ingredient I3C. Maar daarenboven verlaagt het de conversie van androstenedione naar testosterone met 25 a 30%. Aangezien we al gezien hebben dat dit product testosterone NIET verhoogt, en nu blijkt dat dit product ook de grotere andro/test omzetting via training teniet doet, moeten we eigenlijk concluderen dat dit product testosterone verlaagt. Daarenboven zal een reductie van 10% estrogeen voor een natuurlijke athleet ook een impact hebben.

Saw palmetto heeft geen enkel effect op de aanmaak van DHT. Wel beschermt het de prostaat via een ander, onbekend mechanisme. De andere twee producten moet ik bekennen, ken ik niet zo goed. Laten we even veronderstellen dat ze wel werken. Dan blokkeer je DHT. DHT is nodig om estrogenen onder controle te houden. We hebben al gezien dat het anti-aromatase complex erg beperkt werkt en nu neem je nog een DHT weg, waardoor er een grotere shift naar aromatase toe is. Dus hiet moeten we concluderen dat het estrogeen toe doet nemen. En omdat DHt het belangrijkste androgeen in de zenuw is, doet het je kracht afnemen.

Conclusie : minder testo, meer estro, minder kracht...
 
Interessant, misschien idee om een sticky te maken met deze productbeschrijvingen erin???
 
:D

Enige verklaring buiten het feit dat ze gemakkelijk geld willen verdienen waarom ze dan juist deze stoffen samennemen in die concentraties?
Ik bedoel, als het effect er toch nooit van aangetoond werd maar het wel als supplement verkocht wordt, kan IK ook wat dingen bij elkaar kappen en het een coole naam geven...

Tweede vraag: welke stoffen/planten verhogen de testeronproductie dan wel? Buiten zink en b6 dan.
*MOD: JA, ik heb iets gevonden, nl. http://www.bodybuilding.com/fun/cattest.htm (waar Tribulus niet waardeloos genoemd wordt) dus als dit alles is heb ik mn antwoord al...
 
Laatst bewerkt:
Ga nu eens terug naar mijn homepage en kijk eens naar een recenter artikel dat science and performance noemt.

Waarom ze dit doen ? Wie weet. Omdat anderen het ook doen. VAn iets wordt beweerd dat het testo verhoogt en tienertjes geloven die dingen graag, zolang ze maar niet op hun voeding moeten letten. Dus kopen ze het, en als het verkoopt, waarom verkoop je het dan niet ? En ja, je kunt heel makkelijk een product op de market brengen waar je zomaar wat samengooit en er goed geld mee verdienen. Zo is Muscletech ook begonnen ...
 
Toch zijn methoxy en ecdysterone boven een bepalde dosis wel werkzaam. Zelf heb ik methostrone gebruikt (combi van die 2), en het werkte wel. Niet zodat ik ineens 10kg zwaarder werd, maar kreeg er zichtbaar meer volume van. En ook de kracht ging omhoog.
 
estrogene actie vergroot de hoeveelheid waterretentie, ook synoviaal. Waardoor de druk minder wordt op de gewrichten en je je wat sterker voelt ...
 
Back
Naar boven