MuscleMeat

Animal M-Stak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tantaloc

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2005
Berichten
37
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met de M-Stak van Animal? Ik heb een link geplaatst met extra info over het product.

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb het vorig jaar eens genomen en moet zeggen dat ik er een goede pomp, meer energie, meer uithouding en meer kracht van kreeg, ik vind het een zeer goed product alleen jammer dat het enorm stinkt :D, maar ik raad het zekers aan!
zorg dat je een goede voeding hebt dan haal je er het max uit :)

greetz
 
Laatst bewerkt:
Dat stinken neem ik er wel bij. Merci voor de reply.

Yeeeet
 
Leuk, maar verwacht geen wonderen. Wat je overigens van enkel supplement moet verwachten.

Ik had wat meer energie, dat was het.
 
Normaal train ik 3x per week, maar een maand voor een vakantie gebruik ik het om ff gas bij te geven en 6x per week te kunnen trainen met lange cardio sessies. Het geeft je energie om bijvoorbeeld 2,5 uur achter elkaar te trainen.
 
Goed product! Vooral een energie boost
 
ikke ook zeer te spreken over... :)
 
Wij hebben de M-stack ook onlangs toegevoegd aan het assortiment. Binnenkort komen nog 3 supplementen uit de Animal reeks.
 
vooral een placebo product.
 
Wij hebben de M-stack ook onlangs toegevoegd aan het assortiment. Binnenkort komen nog 3 supplementen uit de Animal reeks.

wat voor supplementen worden dat? want alle universal producten die ik tot dusver heb gebruikt slaan bij mij behoorlijk aan :) ;)
 
wat is het verschil tussen animal M-stack en animal stack 2?
 
Quote Body Supplies: Beide producten zijn zeer goed.. het verschil tussen beide producten is dat de Animal M-Stak u meer energie zult geven om zwaardere sessies te kunnen maken en de Animal Stak 2 werkt in op het testosteronniveau van het lichaam om meer spierkracht te verkrijgen.
 
Quote Body Supplies: Beide producten zijn zeer goed.. het verschil tussen beide producten is dat de Animal M-Stak u meer energie zult geven om zwaardere sessies te kunnen maken en de Animal Stak 2 werkt in op het testosteronniveau van het lichaam om meer spierkracht te verkrijgen.


kun je ze gaan combineren?
 
jazeker.. stel dat je dat doet he, zou je mij een terugkoppeling willen geven wat je er van vond?

ow enne 1 nadeel: animal m stak telt 8 pillen die je achter mekaar moet nemen en animal stack 2 telt 7 pillen en het is ranzig dat beloof ik je

maja no pain no gain :P
 
kun je ze gaan combineren?

Je kunt ze heel goed combineren maar dat zou ik niet doen , als je een combi wilt maken met deze producten combineer dan met animal pak omdat de isoflavonen in de m stack synergetisch werken met de animal pak dat betekend dat beide produkten elkaar versterken en niet zo'n klein beetje ook
Als je budget het niet toelaat voor de animal pak kan je ook heel goed de m stack met de natural sterol complex gebruiken. Je moet even geduld hebben met de NSC maar na 1 potje van 90 caps = 15 dagen zul je mooie droge massa kunnen zien die (bij mij was dat zo) nog 2 maanden blijft als je stopt met trainen. Sorry correctie dat was een potje van 180 caps = 30 dagen.
:D
 
Je kunt ze heel goed combineren maar dat zou ik niet doen , als je een combi wilt maken met deze producten combineer dan met animal pak omdat de isoflavonen in de m stack synergetisch werken met de animal pak dat betekend dat beide produkten elkaar versterken en niet zo'n klein beetje ook
Als je budget het niet toelaat voor de animal pak kan je ook heel goed de m stack met de natural sterol complex gebruiken. Je moet even geduld hebben met de NSC maar na 1 potje van 90 caps = 15 dagen zul je mooie droge massa kunnen zien die (bij mij was dat zo) nog 2 maanden blijft als je stopt met trainen. Sorry correctie dat was een potje van 180 caps = 30 dagen.
:D

ik heb animal stack 2 en animal pack gecombineerd 1 maand lang... alleen kon ik ze niet allemaal voor het trainen innemen dus neemde ik de pack na het trainen en de stack voor het trainen? is dit goed of moet alles voor de training ingenomen worden?
 
met de pack weet ik niet niet, jij gainmaster?
 
Tip combineer de m stack met een snelle koolhydraat zoals m double you of carbo plus om je spieruithoudingvermogen met 200 procent je verhogen. Pas na 45 min keihard trainen zullen je spieren echt moe zijn maar je zult bij de m stack geen pijn of zo voelen tenzij je een blessure hebt je zult een lekker vol gevoel in je spieren vinden die je lekker warm houdt wat het is weet ik niet ik denk de combi van plantensterolen en de amino's. Geen onderhuids opgeslagen vet of vocht maar mooie spiermassa en na 6 weken ben je trots op jezelf maar please voer de oefeningen goed uit ik zie zoveel jonge gasten die aan de anabolca zitten en een oefening nog niet goed uitvoeren, eeuwige zonde.
 
snelle koolhydraat, als in sportdrankje carbo plus? misschien een domme vraag..
 
dank u voor de reacties... nu heb ik animal pack nog liggen... wat combineer ik er dan het best bij? animal m stack of animal stack 2? en ik neem de pack na het trainen is dit verstandig?
 
Back
Naar boven