XXL Nutrition

Animal pak - Universal

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen / mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voor de hardcore bodybuilder en krachtatleten is Animal Pak de super formule voor het maximaliseren van spiermassa, kracht en prestaties. Er is geen betere formule om intense work-outs te bereiken. Vele malen is reeds getracht deze superformule te immiteren, maar nog steeds bevat Animal Pak de meest geavanceerde bodybuildsupplementen.

    Ongeevenaard bevat elke pakje van 11 tabletten een krachtige combinatie van cutting-edge mega-vitamines en mineralen, groeifactoren, prestatieverhogers, verbranders, verterings enzymen en hoog potente energieleveranciers. Animal Pak bestaat uit een perfect uitgebalanceerde, time-released formule die zeer snel door het lichaam kan worden opgenomen. De hoogst mogelijke biologische beschikbaarheid en optimale prestatie zijn gewaarborgd in dit supplement.

    Voordelen

    Optimale spiermassa
    Toename in kracht en prestatie
    Energie boost
    Verhoogd metabolisme
    Sneller spierherstel
    Proteine synthese
    Spierdefinitie
    Vitamines en mineralen
    Gebruik en dosering

    Neem dagelijks 1 pak in bij het eten of 45 minuten voor een traning. Neem bij extreme lichamelijk belasting 2 paks per dag.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een paar jaar
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, kassakorting, goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32.50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Tja, wat kan je veel zeggen over een vitamine suplement ... Deze is gewoon goed, ik gebruik hem al een paar jaar en ik ben zeker en vast niet de enige, gewoon een must have voor elke serieuze krachtsporter, je moet misschien wel even wennen aan de tabs die je elke dag moet doorslikken maar vergeleken met sommige amino tabs valt het reuze mee

http://www.xxlnutrition.nl/animal-pak/universal

an.jpg
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De enige vitamine pak waarvan ik echt iets merk tijdens het trainen
 
De enige vitamine pak waarvan ik echt iets merk tijdens het trainen

Precies ! Ik merk het zelfs zo goed dat ik elke keer weer bang heb bij dopingcontrole ivm dit vitaminesuplement :o
 
Precies ! Ik merk het zelfs zo goed dat ik elke keer weer bang heb bij dopingcontrole ivm dit vitaminesuplement :o
Wat spendeer jij wel niet aan sups man? :p

OT: heb deze ook paar keer gehad (aanbieding): Je merkt het inderdaad. Het stelde mij ook in staat om een grotere pré workoutmaaltijd beter+sneller te verteren.

Over de prijs: niet het goedkoopste natuurlijk, maar als je het alleen op trainingsdagen gebruikt kom je er toch serieus lang mee toe!
 
Wat spendeer jij wel niet aan sups man? :p

Dat valt goed mee hoor, er gaat veel meer uit aan eten ;)


: heb deze ook paar keer gehad (aanbieding): Je merkt het inderdaad. Het stelde mij ook in staat om een grotere pré workoutmaaltijd beter+sneller te verteren.

Over de prijs: niet het goedkoopste natuurlijk, maar als je het alleen op trainingsdagen gebruikt kom je er toch serieus lang mee toe!

Het is maar net wat je duur of goedkoop vind €32.50 (zonder kassakorting) voor 44 packs is €0.73 per zakje, valt mee toch als je het zo bekijkt
 
Dat valt goed mee hoor, er gaat veel meer uit aan eten ;)


Het is maar net wat je duur of goedkoop vind €32.50 (zonder kassakorting) voor 44 packs is €0.73 per zakje, valt mee toch als je het zo bekijkt

Had 28 dollar betaald :p
Actie op visolie op bodybuidling.com, waardoor zelfs inclusief verzenden dat alleen al stuk goedkoper uitkwam dat in BE/NL, + 2 potten voor 28 dollar per stuk
 
Had 28 dollar betaald :p
Actie op visolie op bodybuidling.com, waardoor zelfs inclusief verzenden dat alleen al stuk goedkoper uitkwam dat in BE/NL, + 2 potten voor 28 dollar per stuk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik neem al jaren Animal Pak 1 zakje per dag, en het bevalt mij prima.

Ik heb nooit de voorgeschreven 2 zakje gepakt eigenlijk.
 
Ik neem wel met tijden 2 zakjes per dag. Hangt een beetje van mijn gevoel af.
En als er iemand ziek is thuis, neem ik er ook standaard 2 per dag.

Ben al in tijden niet meer ziek geweest :)
 
Ik neem ook gewoon 1 per dag
 
Ik neem wel met tijden 2 zakjes per dag. Hangt een beetje van mijn gevoel af.
En als er iemand ziek is thuis, neem ik er ook standaard 2 per dag.

Ben al in tijden niet meer ziek geweest :)

Animal Pak is al echt heel lang op de markt, volgens mij is het nog steeds het meest verkochte supplement van Universal.
 
krijg je er nog altijd die mooie fluo geel groene urine van?
 
krijg je er nog altijd die mooie fluo geel groene urine van?

Hangt ervan af wanneer je het neemt bij mij.

Als ik het bij de maaltijd voor de training neem niet.
 
heb het een tijdje genomen maar die grote hoeveelheid pillen ging me tegenstaan
 
heb het een tijdje genomen maar die grote hoeveelheid pillen ging me tegenstaan

Het is inderdaad wel een hele hand vol, ik kan ze tegenwoordig in 1 keer wegkrijgen. Beetje training doet wonderen :D
 
Het is inderdaad wel een hele hand vol, ik kan ze tegenwoordig in 1 keer wegkrijgen. Beetje training doet wonderen :D
ja, dat heb ik ook een tijdje gedaan maar als er een paar keer een paar blijven steken ben je daar snel van genezen :o
 
Back
Naar boven