Fitness Seller

Animal Pump / M Stak

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
30 okt 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
63kg
Vetpercentage
7%
Hallo mensen!

ik zit met een vraag en ben nieuw op het forum en hoop hier
verder geholpen te kunnen worden !

ik fitness nu al een kleine half jaar
heb een maandje terugslag gekend maar de rest van de tijd
heb ik best intensief getrained.
nu heb ik dus een week geleden Animal pump aangeschaft
en gelijk bij de eerste training merktte ik het effect al
kon LANGER volhouden en zeker MEER pakken!
ik gebruik er ook Whey proteine bij om mijn eiwitten aan te vullen.
nou ben ik maar 1.72 en ben maar 62 kilo en een vet percentage van
4.7 - 5 % , ik ben er hard mee bezig om meer massa te maken.
al ben ik niet kwa gewicht hard vooruit gegaan , ben begonnen met 58/59 kilo en ben nu pas 62..
Mijn maatje waar ik mee fitness neemt de Animal M Stak
hij is een stuk zwaarder en veel meer massa maar ook en veel grotere
vetpercentage.
nou ben ik dus benieuwd of het voor mij goed is om animal pump en m stak
te combineren ?
want volgensmij doet animal m stak toch juist vetverbanden enz ?
of zou het juist wel een goed effect op me hebben om die 2 te combineren?
want ik wil zeker niet afvallen , maar juist aankomen in massa!
Dus Wel of niet combineren , of gewoon alleen bij animal pump houden?
En animal pump zorgt ervoor dat ik meer kan pakken en langer kan volhouden , zorgt dit dan ook voor beter resultaat in je spiermassa ?
ook tips om groter te worden zal ik wel fijn vinden!
om nog een x op een rijtje te zetten , Lengte 1.72 Gewicht 62 kilo en vetpercentage 5 % maar.. niet echt allemaal om over na huis te schrijven:p
ik fitness nu 4-5 dagen in de week , heb zo mijn eigen schema met 2 spiergroepen op 1 dag , grote en kleine spiergroep , want ik er wel elke dag bij pak zijn de buikspieren.
hoop dus wel dat ik zo het allemaal al een beetje goed doe ?

M.V.G Matthew!
 
veeeeeel meer eten,e ten totdat je erbij neer valt. voor de rest even de stickies lezen, want zwaarder worden ga je niet worden van een t-booster op jouw leeftijd (m-stak). ik zou als ik jou was van dat geld een gainer kopen
 
Moet ik er dan wel opletten dat ik echt alleen gezond voedsel neem ?
of mag er ook wel wat vettigs bij zitten ivm vetpercentage ?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 15:38 ----------

En wat voor weightgainer is een goede aanrader met maximaal effect?
of verschilt dit ook weer van persoon tot persoon?
 
Moet ik er dan wel opletten dat ik echt alleen gezond voedsel neem ?
of mag er ook wel wat vettigs bij zitten ivm vetpercentage ?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 15:38 ----------

En wat voor weightgainer is een goede aanrader met maximaal effect?
of verschilt dit ook weer van persoon tot persoon?
Uiteraard verschilt dat per persoon. Ik zou met Mamoth of Mutant Mass beginnen. Lekker veel suikers, waardoor je eerst iets op gewicht kan komen en groeien. Daarna kun je naar een schonere gainer gaan, dus zonder suikers, waardoor je niet meer vet word. In jouw geval zal dat volgens mij nooit echt iets uitmaken.

Ja, lees anders even de sticky's in de voedingssectie. Daar staat alles wel uitgelegd. Jem oet proberen zoveel mogelijk producten te eten die zo min mogelijk zijn bewerkt. Dus hoe minder bewerkt, hoe beter. Daarnaast gewoon veel eten, veel eiwitten en vetten zijn niet slecht. ZOlang het maar onverzadigd is ;-)
 
Uiteraard verschilt dat per persoon. Ik zou met Mamoth of Mutant Mass beginnen. Lekker veel suikers, waardoor je eerst iets op gewicht kan komen en groeien. Daarna kun je naar een schonere gainer gaan, dus zonder suikers, waardoor je niet meer vet word. In jouw geval zal dat volgens mij nooit echt iets uitmaken.

Ja, lees anders even de sticky's in de voedingssectie. Daar staat alles wel uitgelegd. Jem oet proberen zoveel mogelijk producten te eten die zo min mogelijk zijn bewerkt. Dus hoe minder bewerkt, hoe beter. Daarnaast gewoon veel eten, veel eiwitten en vetten zijn niet slecht. ZOlang het maar onverzadigd is ;-)

Lol whut???:rolleyes:
Ga je nu iemand pushen om vet aan te zetten :rolleyes:

serieus: vreten tot je neervalt, punt uit. Af en toe junkfood kan geen kwaad, maar probeer niet te overdrijven.
toegankelijk zeer goed voer:
- noten
- tonijn uit blik
- eieren
- kwark / magere kaas
 
Als hij 4-5% vet heeft en graag even wat voller wil lijken in het begin, dan kan een potje van 2200gr mamoth volgens mij niet kwaad :~)
 
Er is nooit een excuus om simpele suikers te nemen als je ook complexe carbs kunt nemen (behalve rondom de training).
 
Wat is er mis met suikers?
 
Geen weightgainer en suikers / junkfood beperken. Uiteindelijk is een laag vetpercentage alleen maar voordelig lijkt mij.
 
Toch heb ik een weightgainer aangeschaft en krijg deze vandaag binnen
4-5% vet is toch echt te weinig vind ik , en slaat het bijvoorbeeld te goed aan en word ik er (Vettig van) dan ga ik zeker er mee stoppen , maar ik kan best wel wat Body gebruiken.
heb nou ook wat maten in de sportschool die Mammoth 2500 hebben gebruikt
en ze zijn idd in massa aangekomen , en Minimaal in vet percentage!
dus ill give it a try en kijk of ik er meer body van krijg want dat is me bedoeling.
 
Lol whut???:rolleyes:
Ga je nu iemand pushen om vet aan te zetten :rolleyes:

serieus: vreten tot je neervalt, punt uit. Af en toe junkfood kan geen kwaad, maar probeer niet te overdrijven.
toegankelijk zeer goed voer:
- noten
- tonijn uit blik
- eieren
- kwark / magere kaas

Helemaal mee eens, als beginner een dieet volgen van een gevorderde BB'er heeft weinig nut. Probeer zo goed mogelijk te eten, maar junkfood hoef je niet te vermijden.
 
ik zou eens een foto opzoeken van mensen die een vetpercentage hebben van 4/5%,,,, dat heb jij dus echt niet.. of je zit aan de AAS of je woont in Afrika en hebt al 2 maanden niet meer gegeten, dat lijkt me beiden erg onwaarschijnlijk.
 
pindakaas is de beste gainer van allemaal in het begin !
lekker & effectief + goedkoper !
 
Zolang het in je voedingsschema past wel ja ;)
 
Back
Naar boven