AndroidHealthClinic

Animal schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

m4t

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2006
Berichten
62
Waardering
0
Hallo,ik train nu ongeveer een jaar en ik wil steeds beter en beter.
Ik wil specifiek in borst meer voorruit gaan,want ik kom heel makkelijk in armen bij en dat is dan niet meer in verhouding met de rest.

Iemand gaf me dit schema:

maandag: borst+buik
dinsdag: biceps+benen
woensdag:rug+triceps
donderdag:schouders+buik
vrijdag: borst (elke week is dit een andere spier,zodat elke spier wel eens 2x aan de beurt komt)
zaterdag: vetverbranding=> 30 min lopen+buik
zondag:rust

(ik weet dat er weinig rustdagen in zijn maar als ik een dag niet sport wordt ik gek.)

Age:18
Height:174
Weight:70

Graag reactie !
 
Moet je specifieke armtraining er uit halen , en per training meer borstoefeningen doen

5 of 6 van 2 x 10-12 herh.

Maa: Borst
Di: benen
Woe :rug
Do: Borst ect.

Doe je oefening correct en span je borst aan met uitdrukken enz.denk ook veel aan je borst , rek beetje tussendoor.
 
Moet je specifieke armtraining er uit halen , en per training meer borstoefeningen doen

5 of 6 van 2 x 10-12 herh.

Maa: Borst
Di: benen
Woe :rug
Do: Borst ect.

Doe je oefening correct en span je borst aan met uitdrukken enz.denk ook veel aan je borst , rek beetje tussendoor.


om nou 5 a 6 oefening voor borst te doen is eigenlijk wel wat extreem overdreven ook al doe je maar 2 sets.
Als ie nou gewoon 3 of nou ok max 4 er gewoon keihard en bewust tegen aan goed komt het goed voor iedereen ook voor hem.
 
Hallo,ik train nu ongeveer een jaar en ik wil steeds beter en beter.
Ik wil specifiek in borst meer voorruit gaan,want ik kom heel makkelijk in armen bij en dat is dan niet meer in verhouding met de rest.

Iemand gaf me dit schema:

maandag: borst+buik
dinsdag: biceps+benen
woensdag:rug+triceps
donderdag:schouders+buik
vrijdag: borst (elke week is dit een andere spier,zodat elke spier wel eens 2x aan de beurt komt)
zaterdag: vetverbranding=> 30 min lopen+buik
zondag:rust

(ik weet dat er weinig rustdagen in zijn maar als ik een dag niet sport wordt ik gek.)

Age:18
Height:174
Weight:70

Graag reactie !

Wat een helehoop mensen fout doen met borsttraining is simpelweg de techniek, ze drukken te veel met hun schouders en/of ondersteunen ook teveel met de triceps.

Mischien is dat wel het/een van de problemen waardoor je armen beter gaan,
omdat de triceps groters is als je biceps van nature kan het zijn dat daarom je armen(triceps?) beter ontwikkelen omdat je die teveel gebruikt.

Als je bankt probeer dan je schouderbladen naar onder in het bank je te drukken en alsof je ze inelkaar draait om elkaar aan te laten raken en hou ze die gedurende de complete set in die positie.
Zul je zien dat de set zwaarder word als voorheen maar je borst word degelijk zwaarder belast en de schouder minder.

Houd ook je armen niet te dicht tegen je lichaam aan als je dit doet aangezien de mate hiervan sterk de triceps belasting bepaalt.
Denk je in dat je bijna in een 6 en 9 uur positie van de klok zet, maar zet ze niet compleet in die positie omdat deze positie voor veel mensen blessure gevoelig kan zijn, houd ze gewoon in lichtjes in die buurt.

Probeer eens zo je borst te trainen en kijk of t beter resultaat geeft in plaats van klakkeloos oefeningen toe te voegen.

Blijf lekker bij de basis oefeningen en zorg ervoor dat de techniek correct is, das t belangrijkste.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

succes.
 
Is dit nix?
Biceps, triceps, onderarmen
Borst, buik
Schouders, rug
Quads, Hams, Calves, buik
Borst, Billen

Heb je ene dag borst voor wat benchen, flat flyes en Dumbbell
en de andere dag borst voor meer de boven kant. Incline press, Incline Flyes, Incline dumbbell
Tis een voorbeeld zou je dan ff mee aan de slag moeten gaan wat je voor oefeningen wil maar tis maybe een goede richtlijn voor je borst!
 
Bedankt voor jullie reacties,ik ga jullie raad zeker eens proberen;)

Als ik nu borst train probeer ik ofwel meestal de 3 banken te doen(incline,decline,flat) met daarachter cables of peckdeck.
Ofwel ga ik voor decline en flat + dumbbell + flies.
Meestal train ik m'n borst zo hard tot wanneer ik niet meer kan.
Soms ben ik langer dan uur bezig voor borst...(ik weet dat dat niet zo goed is maar anders heb ik de volgende dag geen pijn=>no pain no gain?)

Moet je trouwens beginnen eerst met decline of flat benchen?
 
Bedankt voor jullie reacties,ik ga jullie raad zeker eens proberen;)

Als ik nu borst train probeer ik ofwel meestal de 3 banken te doen(incline,decline,flat) met daarachter cables of peckdeck.
Ofwel ga ik voor decline en flat + dumbbell + flies.
Meestal train ik m'n borst zo hard tot wanneer ik niet meer kan.
Soms ben ik langer dan uur bezig voor borst...(ik weet dat dat niet zo goed is maar anders heb ik de volgende dag geen pijn=>no pain no gain?)

Moet je trouwens beginnen eerst met decline of flat benchen?

probeer in totaal juist niet langer dan een uur bezig te zijn, een uur enkel voor borst is gewoon veel en veels te veel.

Kan heel goed zijn dat die juist daarom achter blijft.

als je dus zoals je nu doet borst buik op 1 dag hebt probeer dan in 45 min klaar te zijn in totaal waarin je dus beide muscles getraint hebt.

En dan niet 40 min je borst en 5 min abs:D als je hem snapt.
 
probeer in totaal juist niet langer dan een uur bezig te zijn, een uur enkel voor borst is gewoon veel en veels te veel.

Kan heel goed zijn dat die juist daarom achter blijft.

als je dus zoals je nu doet borst buik op 1 dag hebt probeer dan in 45 min klaar te zijn in totaal waarin je dus beide muscles getraint hebt.

En dan niet 40 min je borst en 5 min abs:D als je hem snapt.


Ja ik snap het :D
Maar dat schema dat ik kreeg is dat goed ofniet?
No comments erop?
 
Back
Naar boven