MuscleMeat

animal stack (PRO HORMOON) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
HEEFT IEMAND HIER ERVARING MEE WAT WAS HER EFFECT
DUS VAN ANIMAL STACK MET PRO HORMOON NIET DE ANIMAL M STAK
 
eerst ff je caps uit ;)
 
als je met prohormonen wil spelen, kun je beter middelen apart nemen en stacken, vind ik.

1-ad met nor 4 diol bijvoorbeeld.
 
Precies. En animal stack bevat ook nog nor dione die erg omzet. Tevens zijn doseringen van 25 mg per ph niet erg veel.
 
Animal M Stack daarentegen wil ik wel eens uitproberen...
 
Animal M Stack daarentegen wil ik wel eens uitproberen...

Heb ik een jaar geleden geprobeerd! Veel, heel veel energie, maar 0,0 spier winst! Leuk voor de energie, maar geldverspilling voor spieropbouw! Drink een leuke energiedrank en je hebt het zelfde effect..

suc6
 
aargh die animal stack is allemaal junk...

Als je dan aan de prohormonen gaat, probeer de nieuwe 1TU
 
Veel te duur, probeer aan een transdermal te komen dat is echt goede shit als je toch aan de ph's wilt
 
Als je dan aan de prohormonen gaat, probeer de nieuwe 1TU

Al ervaring mee niels? En wat waren de results?
 
Originally posted by Dr. Worf


Al ervaring mee niels? En wat waren de results?

ik heb er geen ervaring mee...

Maar schijnt goed resultaat op te leveren..

is alleen wel aardig prijzig
 
He worf, je zou eens op bb.com kunnen kijken daar kan je vrij veel gebruikers ervaringen vinden over 1-tu e.d.

Laatst gelezen dat je ipv die 1-tu ook gewoon 1-ad kan nemen alleen een hogere dosering. 1-ad moet nog wel converteren naar 1-test maar iedereen blijft er bij dat 1-ad en 1-tu de beste orale verkrijgbaar zijn dus beter als de test-100 van chemi en t-100 van S.A.N.
 
Precies, Ik zelf heb ook Animal M Stack gebruikt. Nou heeft dus niks geholpen he.. Zoals ze al zeggen wat energie boost. Maar dat schoot echt niet op. Verder zijn goede Prohormonen wel Test-100 en 1ad 1-tu. Zoals hierboven al word gezegd
 
Dus.. iedereen hier heeft het ergens gelezen, maar niet zelf ondervonden. Jammer! Ben erg benieuwd naar die 1-TU. Maar zoals ik al eerder zei.. ik ga het doen! Nu nog even..wachten op mijn loon.
 
Back
Naar boven