MuscleMeat

animalpak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mich

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2003
Berichten
280
Waardering
1
Volgens mij is deze al eens gepost, maar ik kan hem in ieder geval niet vinden. Dit staat als op bodybuilding.com als zeer goed schema aangegeven. Ik zet mijn vraagtekens hier echter bij. Wat denken jullie hiervan?

http://www.bodybuilding.com/fun/animalpak20.htm
 
iig niets voor mij, veel te veel sets voor mijn doen.
 
Originally posted by -Ma3stro-
iig niets voor mij, veel te veel sets voor mijn doen.

dat valt toch best mee. ik mis alleen wel een oefening voor de laterale schouderkoppen.
 
Ach ja kan wel opzich...

:D

Ik houd zelf wel van high volume dus..

zou het zelf trouwens wel anders indelen
 
behind neck press 5 * 12
military press 5 * 12

Lijkt mij niet echt goed.......
 
Originally posted by Mich
behind neck press 5 * 12
military press 5 * 12

Lijkt mij niet echt goed.......

Hoezo niet? Iets teveel van het goeie? :)
 
precies, en 12 reps voor massa lijkt me ook wat veel
 
Ik wil het schema even 2 a 3 week gaan proberen ( als wij alle mogelijkheden hebben ), laat wel ff weten of het bevalt, wil er vandaag mee beginnen.
 
o.k. mooi man, ik hoor graag hoe het bevalt. Als je nou niet alle mogelijkheden hebt moet je ff posten welke oefening je niet kunt doen, dan zoeken we hier ff een vervangende oefening voor.
 
Gisteravond begonnen met het schema, alleen zaterdag kan ik niet, dus dat wordt de vrijdag. 5 Series is best veel, maar wel te doen, en voelt wel lekker :) Ik laat wel ff weten hoe het bevalt verderop in deze week.
 
Hou ons op de hoogte! ben benieuwd!
 
Originally posted by Mich
o.k. mooi man, ik hoor graag hoe het bevalt. Als je nou niet alle mogelijkheden hebt moet je ff posten welke oefening je niet kunt doen, dan zoeken we hier ff een vervangende oefening voor.

Nou kijk, Squad kunnen we opzich wel doen, maar we hebben geen rack, dus ik zal em zelf in me nek moeten leggen ( of iemand anders ), maar als dat 60 a 70kg is ( nooit gedaan, maar schijnt toch makkelijk te kunnen? ).

Voor de rest kan ik de meeste oefeningen wel doen.

Er staat ook voedingsadvies op die site of iig hoeveel eiwit je binnen moet krijgen, het is toch 2 a 3gr per kg lichaamsgewicht? Ik ben rond de 80 a 81kg dus dat wordt tussen 160 en 240gr eiwit per dag? Hoe krijg ik dat in godsnaam bij elkaar door alleen normaal eten???
 
Je zal in ieder geval genoeg conditie van krijgen, maar voor massa zijn dit veel te veel sets.
 
Waarom zou je een goede conditie krijgen van veel sets ?

veel sets zijn meestal te lange trainingstijden waardoor cortisol hoog is en testo en gh te laag.
 
Originally posted by Medus@


Nou kijk, Squad kunnen we opzich wel doen, maar we hebben geen rack, dus ik zal em zelf in me nek moeten leggen ( of iemand anders ), maar als dat 60 a 70kg is ( nooit gedaan, maar schijnt toch makkelijk te kunnen? ).

Voor de rest kan ik de meeste oefeningen wel doen.

Er staat ook voedingsadvies op die site of iig hoeveel eiwit je binnen moet krijgen, het is toch 2 a 3gr per kg lichaamsgewicht? Ik ben rond de 80 a 81kg dus dat wordt tussen 160 en 240gr eiwit per dag? Hoe krijg ik dat in godsnaam bij elkaar door alleen normaal eten???

hmm, dat is minder, squatten is een super oefening. Deze is volgens mij niet te vervangen door een andere oefening. Extra eiwitten kun je innemen door middel van Whey. Wil je echter gewoon blijven eten, eieren en tonijn. Maar ik weet niet wat jij onder gewoon eten verstaat, eten doe je als bb zo'n 6 a 7 keer per dag. En in deze 6 a 7 keer eet je meer dan je ooit gedacht had te kunnen eten. Kijk anders eens bij de voeding sectie.
 
Squatten is gister wel gelukt, gewoon zonder rack, niet te zwaar gepakt ( 30 tot 45kg ), maar heb wel donders spierpijn :D

Over die eitwitten, zonder supplementen is het toch nagenoeg onmogelijk om tussen de 150 en 250 gram eiwit per dag in te nemen? Ik probeer wel de hele dag door te eten, dit zal ong. 4 a 5x per dag zijn, nog niet genoeg maar wel de goeie kant op.
 
Back
Naar boven