MuscleMeat

Animals DC log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pumpingiron1984

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
803
Waardering
22
Hallo ga nu ook een log bijhouden hier, kwestie van feedback te krijgen van jullie. Dus zeker doen !!! Voeding doe ik op gevoel vanuit basisberekening en dan bouw langzaam cal op. Vet is mss aan de hoge kant maar daarm nu cleanbulk voorlopig. Voeding op basis van IF, ben er zeer tevreden over . Vooral niet meer om de 3 u aan dat eten te denken is zalig

Ben nu doggcrap bezig nu 2 weken en bevalt me zeer goed... Cijfers achter de / is vorige training

Vandaag:

Seated hammer curl: 17 reps 22 kg / 20 reps 20 kg

Bb wrist curl: 25 reps 25 kg / 28 reps 20 kg

Front squat smit: 8 reps 60 kg / 7 reps 60 kg // widowmaker 20 reps 30 kg / 20 reps 20 kg

BB lunges: 12 reps 60 kg / 8 reps 60 kg // widowmaker 20 reps 40 kg / 20
reps 30 kg

Seated calf: 25 reps 50 kg / 20 reps 50 kg


30 min fietsen


Had ng weing energie voor de cardio kom door de steeds zwaarde wordnde trainingen denk ik en momenteel nt superclene voeding wegens verlofperiode. Maar volgende week gewoon terug werken en clean eten.

Nog steeds zalig spierpijn van dinsdag ...

Train momenteel 3 dagen met telkens 1 rustdag tss en 2 dagn vr een nieuwe cyclus kwestie vn elke training alles eruit te kunnen persn
 
Laatst bewerkt:
Je volgorde van calf, hams, quads is verkeerd. Bij DC dien je eerst biceps, onderarmen, calf, daarna hams en daarna quads te doen.

Je volgt ook niet het juiste DC-calf protocol zo te zien?
 
Je volgorde van calf, hams, quads is verkeerd. Bij DC dien je eerst biceps, onderarmen, calf, daarna hams en daarna quads te doen.

Je volgt ook niet het juiste DC-calf protocol zo te zien?


Klopt, heb die gewisseld omdat ik meer energie in benen wil steken
 
Oke begrijpelijk. Waarom doe je het calf protocol niet? (iedere rep 5 sec negatief, 15 seconden stretch, setje van 10-12 reps)

(gewoon interesse hoor, je moet natuurlijk zelf weten hoe je het aanpakt;))
 
Heb ik geprobeerd maar id Smith standing en op de duur kreeg ik meer last van het gewicht te houden dan mij te concentreren op mijn kuiten
Volgende keer die eens toepassen op de seated

Zo te zien mensen die DC kennen... Ook geprobeerd ? Resultaten?
 
Volg momenteel ook DC, heb week 1 achter de rug. Voelt goed. Was voor mij nog even zoeken naar het uiste gewicht daar ik 30x60kg deed met de widowmaker squat :roflol:
 
Back
Naar boven