AndroidHealthClinic

Gesloten Ano_52347 log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga je volgen, sterkte in de cut
 
Dankje stuiterbal!
 
biceps ziet er toch goed uit op de foto ;)
Die dame op je avatar ook trouwens :)
 
Dankje sakura!

Vandaag weer anderhalfuur gemountenbiked snelheid was +/- 24km/h.
Ik merk dat ik de cut toch lastiger vind dan ik dacht en dan meer in de zin van: wat kan ik nu precies eten, ik heb dan wel een voedingsschema maar het is op de een of andere manier heel verleidelijk om te weinig te eten. Daar schiet ik niks mee op en ga ik weer in de spaarstand..het is allemaal een beetje uit proberen en uit zoeken merk ik..
 
Het kan ook een paar weken duren hoor, bij mij duurt het een maand voordat mijn lichaam op een eetpatroon reageert. Probeer wel 6á7 keer te eten, dan kan je lichaam niet in de spaarstand komen.
 
Het kan ook een paar weken duren hoor, bij mij duurt het een maand voordat mijn lichaam op een eetpatroon reageert. Probeer wel 6á7 keer te eten, dan kan je lichaam niet in de spaarstand komen.

Kan wel hoor. Het aantal eetmomenten heeft geen invloed op de stofwisseling. De totale hoeveelheid die je op een dag eet dan weer wel.
 
Helaas mijn mening is anders. er is wel degelijk een verschil met dezelfde hoeveelheid khal dat verdelen over 3 of 6 maaltijden.
 
Je lichaam gaat in spaarstand van gedurende langere tijd ver onder onderhoud eten, niet van een te weinig aantal maaltijden.

Juist in de cut vind ik het fijn minder maaltijden te eten, anders is het steeds net niets. Kwestie van persoonlijke voirkeur, gewoon doen wat je het makkelijkst of fijnst vindt.
 
[Link niet meer beschikbaar]

puntje vier
 
Dat het op zo'n website staat, zegt toch verder niets?

Lees eens wat recente onderzoeken ;) Zijn er op dit forum al veel te vinden. Die stelregels over maaltijdfrequentie blijken dan achterhaald.
 
Ab heeft helemaal gelijk :yes:
 
Wow wat een post ineens. Ik dacht vroeger ook altijd dat 6 keer op een dag eten het meest deed voor je stofwisseling, maarja als je dan in totaal alsnog op maar 600 kcal komt bijvoorbeeld, dan neem je dus veel te weinig calorieen tot je en raak je nog in de spaarstand. Ben er later dus ook wel uit eigen ervaring achter gekomen dat het niet zoveel uitmaakt of je 6 of 3 maaltijden eet, zolang je maar goed in e/k/v verhouding en totaal aantal kcal zit.
 
gemiddeld 24km/u? dat is best aardig hard getrapt op zo'n mtb seg !
 
gemiddeld 24km/u? dat is best aardig hard getrapt op zo'n mtb seg !

Ja ik fiets meestal vrij snel. Vind het lekker om ff lekker door te trappen en me hoofd leeg te maken.
haha kreeg vroeger met het naar school fietsen altijd commentaar dat ik zo snel fiets. :o
 
Ik neem aan dat je dan met je mountainbike op de straat fietst? Offroad 24km/u gedurende 1,5uur zou toch een knappe prestatie zijn.
 
Ik neem aan dat je dan met je mountainbike op de straat fietst? Offroad 24km/u gedurende 1,5uur zou toch een knappe prestatie zijn.

Het is een half uurtje naar het bos, was een half uurtje door het bos gegaan, maar was eigenlijk té modderig en doordat ik geen spatbordje bij het achterwiel heb was me hele rug bruin :D, en daarna een half uur terug fietsen.
 
Pff gaat deze week weer niet lekker met mn gezondheid volgens my. Ben nog steeds beetje half grieperig bah.Van die rare zeurende pyntjes, vanochtend soort van steken onder me borst,tussen me ribben, net alsof het eten niet wegging en als ik diep ademde werd het erger, zal wel overgaan. Maandag maar half getraind had niet veel kracht ofzo, heel raar. Wel zndag en dinsdag uur gefietst. Vandaag weer getrained maar niet optimaal! Achja we maken er het beste van.

Sochtends:
Bankdrukken:
2 x 12 x 35 kilo
1x 7 x 35 kilo
1x 5 x 35 kilo
Beetje raare setjes maargoed.

Incline dumbbell press
3x 12 x 10 kilo

Dumbbell flies
3x 12 x 10 kilo

Bicepscurl met stang:
3 x 12 x 12,5 kg

Nu net by de sportschool even mn benen licht getrained, voelde me totaal niet voldaan na vanochtend. Net ook een uurtje spinning achter de rug, dat ging dan wel weer super lekker!
 
Je hebt wel vaak iets met je gezondheid lijkt me? Krijg je wel voldoende vitamines binnen?
Maar, de griep doet ook wel de rond hé ;) Gewoon rustig aan maar en niet meer teveel,
te intensief sporten ;)
 
Klopt robke, ik heb tijden dat het heel goed gaat en dan weer een tijd dat het wat minder gaat en er telkens net niet van af kom. Komt ook denk ik wel deels door vroeger (ben niet al te best voor mn lichaam geweest.. & dus snel vatbaar) ik slik vitaminesupplementen. Moet maandag naar mn huisarts en ga gelyk even vragen of ze me bloedwaardes kunnen nakijken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven