XXL Nutrition

Gesloten Ano_52347 log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je flyes zijn even sterk als je presses?
Kan je bij presses eigenlijk zwaarder of voer je flyes niet zo strikt uit?


Verder wel sterk hoor, zeker tijdens griep. Ik blijf daar meestal ook lang mee kwakkelen, trainen verzwakt je lichaam toch steeds weer even.
 
Ik kan inderdaad zwaarder by de presses. Gisteren had ik die als laatste oefening gedaan, wat niet zo slim was en doordat het allemaal sowieso niet echt soepeltjes ging zat ik dys lager in gewicht. Flies zijn wel netjes uigevoerd, zijn de liggende.

Ik las dat laatst ook in je log ja. Irritant is dat he, dat je er net niet bovenop komt..
 
Op pagina 3 een foto'tje bij gevoegd van vorig jaar. Wel met kleren aan, had toen geen foto's zonder kleren. Me abs waren duidelijke zichtbaar maar m'n armen en benen waren iets te dun toen. Hoop dat ik dit jaar meer spier definitie heb maar toch weer naar een zodanig laag vetpercentage kan gaan dat je m'n abs weer ziet.
 
foto's had ik helemaal gemist :)

Not bad meid, not bad at all ... nomnomnom :)
 
Thanks robke!

Vandaag lekker uurtje cardio gedaan, geef mn spieren even wat rust zodat ik morgen of zaterdag helemaal voluit weer kan gaan. Voeding gaat ook wat beter, probeer mezelf er echt toe te zetten elke 2,5 uur iets te nemen en een portie met goede verhoudingen en genoeg kcal.
 
Nice marcel!

Vanavond heerlyk benen getrained! Ging weer lekker, merk nu wel dat sinds ik cut, ik iets minder gewicht kan by legpress bijvoorbeeld. Doe dan wat meer herhalingen, lekkere burn dat wel. Vanaf volgende week weer lekker squatten etc, dan heb ik als het goed is, iemand die met me mee kan! Ook even half uurtje gelopen op 6 tot 7 km/h en sochtends een uurtje rpm gedaan. Vandaag dagje met wat meer carbs en niet perfect voedingsschema vandaag(kwamen wat dingen tussen), maarja morgen er weer vol tegen aan!
 
Dat is normaal hoor, niks aan de hand.
 
Dat is normaal hoor, niks aan de hand.
Ik vond het ook wel logisch dat het gebeurde, maar psychisch denk ik dan toch: shit waarom kan ik niet meer. Maar komt na de cut dan wel weer!
 
Sterkte Flyes inderdaad.. Damn.
Sowieso wel mooie gewichten hoor. :)

Ik ga je volgen!
 
Dankje nitwit!

Vandaag borst/schouders/triceps getrained met iemand die me controleerde, ging lekker en alles wel echt uit het onderste van mn tenen moeten pushen maargoed!
Ik vroeg me wel af, hy zei dat byvoorbeeld met bankdrukken ik mn armen te ver uitstrekte en juist iets mn ellebogen gebogen moest houden voor meer spanning. Hoe doen jullie dit?
 
Wat een lekker weertje, super! Knap je gelyk van op =].
Lekker benen en rug getrained vandaag, niet de beste combinatie maargoed.
Legpress:
1x20x80
1x15x90
1x15x100
1x12x110
2x10x120 burnn.

Legextension.
3x12x 30 kg

Legcurl
(Ben iets meer naar voren gaan zitten waardoor ik met myn kleine beentjes de oefening beter kan uitvoeren, heb zo wel minder grip maargoed.)
1x12x 27,5
2x 12x 32.5

Rotary calves
1x12x 27,5
2x 12x 32,5
Lowerback extensions.
3x12x32,5

Upperback reverse grip.
2x15x 35
1x12x 35
De 40 kg lukte me ff niet.

Buikspieren
20 min lopen op 6 km/h

Was eigenlijk te laat in de sportschool, dus had niet veel tyd en had k*t geslapen dus niet echt toffe training. Jammer..
 
Nu jij nog een x benen trainen:D
 
Haha gaan we samen beentrainen :D!
 
Dan own je Marcel :roflol:
 
Haha nou dat word leuk dan!
 
Voor ons wel:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven