Fitness Seller

anobole voor Kickbox wedstrijd

Users who are viewing this thread

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
training is al dat je nodig hebt. 2x2min op jouw gewicht moet een eitje zijn.

Sta je eigenlijk scherp met die 84kg want met jouw lengte is wel netjes, ms zelfs teveel, zeker voor een kickbokser... Je gaat tegen vechters moeten met een bereik dat een pak langer is dan jouw...

Laatst bewerkt:

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2004
Lengte
1m83
Massa
110kg
Ik vind, eerlijk gezegd, dat het taalgebruik en vooral de taalkennis hier zienderogen achteruit boert ! Soms erger ik mij mateloos aan het schrijfgedrag van sommigen, net of die personen nooit een deftig woord nederlands hebben geleerd...
Ik weet het, we zitten hier op een BB-forum, en ik ben aan het muggenziften, maar het doet ons imago echt geen goed als er hier op de 10 topics 8 of 9 tussen zitten waarin vlotjes dt-fouten, spellingsfouten, totaal gebrek aan leestekens, enz. voorkomen...
Bekijk in dit kader maar eens het topic "banden en pezen" van geraardschap...

Whaha!! Je hebt helemaal gelijk kerel.
Mijn abn is ook niet 100%
Maar deze gasten houden er bijna een eigen taal op na.

Komt niet bijster slim over en krijgt van een verstandig mens dan ook geen advies omtrent aas.

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
omfg:roflol: alweer eentje?:D

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Ik vind, eerlijk gezegd, dat het taalgebruik en vooral de taalkennis hier zienderogen achteruit boert ! Soms erger ik mij mateloos aan het schrijfgedrag van sommigen, net of die personen nooit een deftig woord nederlands hebben geleerd...
Ik weet het, we zitten hier op een BB-forum, en ik ben aan het muggenziften, maar het doet ons imago echt geen goed als er hier op de 10 topics 8 of 9 tussen zitten waarin vlotjes dt-fouten, spellingsfouten, totaal gebrek aan leestekens, enz. voorkomen...
Bekijk in dit kader maar eens het topic "banden en pezen" van geraardschap...

waar maak je je drok om joh, 9 van de 10 deftige zakenlieden gooi zelf overal eerst een spelling controle over, zelfs de nederlands leraren.

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
spreek uit als -> sloeper dus...

Naar boven