XXL Nutrition

anobole voor Kickbox wedstrijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

slooper

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
11
Waardering
0
hey ik had een vraagje ik ben een jongen van 22 jaar weeg 85 kilo bij 1.78
Ik wou graag weten of er middelen zijn onderanderen anabolen die mij kunnen helpen voor een kickbox wedstrijd van 2 ronden van 2 minuten.
iets wat me meer kracht geeft of verzuring tegen gaat of conditioneel of wel alles in een als iemand me er mee kan helpen of advies kan geven hoor ik het graag


alvst bedankt
 
hey

wat voro dan ik heb wel is v12 gebruikt is dat een goede of het liefst monodraat is er niet iets sterkers dan dat ??
 
:roflol: en doe wat aan je taalgebruik man
 
Synthol is the solution to all your problems except your slang :roflol:
 
:roflol: en doe wat aan je taalgebruik man

Ik vind, eerlijk gezegd, dat het taalgebruik en vooral de taalkennis hier zienderogen achteruit boert ! Soms erger ik mij mateloos aan het schrijfgedrag van sommigen, net of die personen nooit een deftig woord nederlands hebben geleerd...
Ik weet het, we zitten hier op een BB-forum, en ik ben aan het muggenziften, maar het doet ons imago echt geen goed als er hier op de 10 topics 8 of 9 tussen zitten waarin vlotjes dt-fouten, spellingsfouten, totaal gebrek aan leestekens, enz. voorkomen...
Bekijk in dit kader maar eens het topic "banden en pezen" van geraardschap...
 
bekijk iedere vandamme film 10maal :thumbup:
 
Gewoon harder trainen en niet de makkelijkste weg nemen..
 
Ik vind, eerlijk gezegd, dat het taalgebruik en vooral de taalkennis hier zienderogen achteruit boert ! Soms erger ik mij mateloos aan het schrijfgedrag van sommigen, net of die personen nooit een deftig woord nederlands hebben geleerd...
Ik weet het, we zitten hier op een BB-forum, en ik ben aan het muggenziften, maar het doet ons imago echt geen goed als er hier op de 10 topics 8 of 9 tussen zitten waarin vlotjes dt-fouten, spellingsfouten, totaal gebrek aan leestekens, enz. voorkomen...
Bekijk in dit kader maar eens het topic "banden en pezen" van geraardschap...

Persoonlijk vind ik het irritant als mensen Nederlands niet met een hoofdletter schrijven. Wat ik ook irritant vind is een spatie tussen het einde van de zin en een uitroepteken. Ook niet echt goed voor het imago!
 
Gewoon harder trainen en niet de makkelijkste weg nemen..

echt... 2 ronden van 2 minuten dude...

Je gaat toch wel naar de kloten. Zo niet dan heb je niet je best gedaan tijdens de wedstrijd.
Als je trainer denkt dat je die 2 X 2 minuten niet aankon, dan liet hij je niet vechten. ;)

Concentreer je op de wedstrijd en stomp die gozer zijn kop van z'n romp!succes!
 
2 ronden van 2 minuten? Dude doe gewoon wat cardio....
 
omg. creatine 2x5 mg. Los het op in nacl 0.9% en spuit het IM. Succes verzekerd!
 
Ik vind, eerlijk gezegd, dat het taalgebruik en vooral de taalkennis hier zienderogen achteruit boert ! Soms erger ik mij mateloos aan het schrijfgedrag van sommigen, net of die personen nooit een deftig woord nederlands hebben geleerd...
Ik weet het, we zitten hier op een BB-forum, en ik ben aan het muggenziften, maar het doet ons imago echt geen goed als er hier op de 10 topics 8 of 9 tussen zitten waarin vlotjes dt-fouten, spellingsfouten, totaal gebrek aan leestekens, enz. voorkomen...
Bekijk in dit kader maar eens het topic "banden en pezen" van geraardschap...

dank je
 
Back
Naar boven