MuscleMeat

Anoniem_1983 contest log

Bezoekers in dit topic

Bruut Wienand, erg bruut!
 
ik vind persoonlijk toch een kleine borst.
een tijdje terug poste je een filmpje waarin je een groot bord liet zien ofzo (weet niet meer waar het overging) en daar vertelde je dat je de armen te groot vond en het niet meer mooi vond.
Nou ben ik persoonlijk daar mee eens, maar het zijn niet je armen die het 'lelijk' maken maar je borst die te klein en daardoor uit verhouding brengt met je armen en schouders.
Als ik jou was, zou ik eens flink was massa op je borst creeeren zodat je borst meer naar voren komt en je verhouding beter word. Dan lijken je armen ook niet meer 'te' groot. en ziet het er een stuk mooier uit.
Maargoed dat is mijn mening :)

wacht m'n most musculair en side chest maar af...
 
Laatst bewerkt:
ik vind persoonlijk toch een kleine borst.
een tijdje terug poste je een filmpje waarin je een groot bord liet zien ofzo (weet niet meer waar het overging) en daar vertelde je dat je de armen te groot vond en het niet meer mooi vond.
Nou ben ik persoonlijk daar mee eens, maar het zijn niet je armen die het 'lelijk' maken maar je borst die te klein en daardoor uit verhouding brengt met je armen en schouders.
Als ik jou was, zou ik eens flink was massa op je borst creeeren zodat je borst meer naar voren komt en je verhouding beter word. Dan lijken je armen ook niet meer 'te' groot. en ziet het er een stuk mooier uit.
Maargoed dat is mijn mening :)

Wat een positief opbouwend commentaar zeg, imo is dit een topfysiek voor iemand die natural traint! Ik ken legio mensen die er nog niet in de buurt komen. Kritiek hebben mag, maar als je bij zo'n fysiek alleen de minpunten benoemd kom je op mij erg jaloers over...
 
wacht m'n most musculair en side chest maar af...

precies. Je borst is absoluut geen minpunt. Ligt denk ik gewoon aan deze foto. In werkelijkheid ziet je borst er in verhouding uit. En ook meer dan genoeg kracht!!! Ben erg benieuwd naar alle foto's!!!!!
 
Ik herrinner hier een filmpje van fly's met dumbbells van 40 a 44 kg. Dat doe je niet met een kleine borst :D! Streeffysiek gewoon!
 
Tijdens de shoot van eergister is er niet echt een goeie rugfoto uitgekomen...
Er waren ook maar twee van m'n rug geschoten. Daarom een dag later, helaas wel weer gegeten nog een rugfoto geschoten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
erg mooi fysiek wienand, maar waarom heb je de achtergrond verandert bij je BDB?
of denk ik dit maar
 
Gvd ziet er gewoon heel goed uit!!! Hoe lang ben jij Wienand?
 
Netjes wienand, hoelang ben je en wat weeg je momenteel?
 
Deze foto was op een andere locatie dus ook een andere achtergrond :)
Ik ben 1.89
Ik woog op de contestfotodag (een pagina terug) 105 kg
 
Netjes! Ik ben benieuwd naar de andere foto's!
 
Back
Naar boven