XXL Nutrition

[ANONYMASS] Test 300, Mast 200, Tren 200, T3 50mcg, Roa 10mg

Bezoekers in dit topic

AnonyMass

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
2.018
Waardering
685
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Na 3 maanden off te zijn vlieg ik er weer helemaal in. Zoals sommigen misschien weten was deze kuur pas gepland vanaf Juni, maar vanwege recente gezondheidsredenen heb ik besloten deze kuur nu te beginnen.
Door een chirurgische ingreep ben ik 10 weken immobiel geweest, wat natuurlijk voor een gigantische lichaamstransformatie heeft gezorgd.

Ik ben reeds 2 weken weer aan het ijzer, maar kan je vertellen dat het een hele strijd is geweest om niet gewoon definitief te stoppen. Vanwege de gigantische aftakeling van mijn fysiek gedurende deze 10 weken vond ik dat al mijn werk voor niets was geweest en keek ik er erg tegenop alles weer opnieuw te doen. Ik had hard gewerkt voor mijn fysiek, en had mijn massa goed behouden.

Omdat ik mijn fysiek weer in zijn oude glorie wil herstellen, maar dan met een upgrade, heb ik besloten deze kuur nu al in te lassen, met mogelijkheid tot 20 weken.

Tijdens deze kuur hoop ik het volgende te bereiken:
-6% bodyfat (6%)
- +6kg vvm ( 72kg)
Beginstats 75kg 12 BF%.
- Bepalen van de invloed van Trenbolone op lage dosis (200mg)
- Bepalen van de invloed van Masteron op lage dosis (200mg)
- Bepalen van de invloed van Roaccutane op lage dosis (10-20mg)

Kuur:
Test E 300mg EW 1-8
Tren E 200mg EW 1-8
Mast E 200mg EW 1-8
Roa 10mg ED 1-8
T3 50mcg ED 4-8
Nolvadex 10mg EOD 9-12
xarzbl.jpg


Om de effecten van Roaccutane van die van Mast en Tren te kunnen onderscheiden en tevens om mijn reeds aanwezige acné te verwijderen ben ik een week op voorhand begonnen met 20mg Roa ED, wat ik tijdens de kuur zal afbouwen naar 10mg ED.

HCG is eruit gelaten omdat het onmogelijk te bewaren is aangezien ik nog thuiswoon. HCG is ook niet meegerekend in het opstellen van de kuur en aangezien ik vorige keer wat problemen ondervond van de HCG vond ik het beter deze eruit te laten.

Net zoals in mijn vorige log zal ik proberen elke dag een tekstje te schrijven. Deze maal zal ik proberen mijn tekst te structureren a.d.h.v. onderverdelingen, namelijk:

-Psychologisch/mentaal
-Fysiek
- Sociaal


Wat de voeding betreft zal het er als volgt gaan uitzien:
-
Eerst ga ik 6 weken diep cutten op 2000Kcal met de verhoudingen 45EI/40KH/15VE. Ik ga voor laag vet, hoge koolhydraten in de cut omdat mijn darmen over het algemeen niet zo van vet houden en ik op deze manier darmproblemen kan vermijden.
-De volgende 6 weken ga ik bulken op 4500Kcal met opnieuw dezelfde verhoudingen. Door de tijd heb ik al vele verhoudingen geprobeerd en deze is degene waar ik me het best in thuisvoel. Overigens ben ik best een vleesliefhebber dus ik eet altijd met plezier high protein, ook al heeft dat geen bijkomend nut, dat weet ik.

Ik zal proberen elke week een foto te maken in dezelfde pose, zodat de progressie goed gevolgd kan worden. Helaas heb ik het dit weekend erg druk, dus zal ik maandag de log van dit weekend aanvullen.

Ik hoop dat jullie er even veel zin in hebben als ik.
Tot dan!
 
Laatst bewerkt:
In. Good luck!
 
In, 3 maanden al weer. De tijd vliegt.
 
In, ga je ook foto's posten? Ben erg benieuwd naar de transformatie mbt de gestelde doelen.
 
Succes, ik volg!
 
Succes maatje, ik volg zeker mee!

Hoe gaat je voeding er uit zien?

Kleine tip: voorzie voldoende roa om tijdens kuur eventueel te kunnen uppen maar ook om tijdens nakuur te nemen als het nodig zou zijn :)
 
In, ga je ook foto's posten? Ben erg benieuwd naar de transformatie mbt de gestelde doelen.

Ik zal proberen elke week een foto te posten.

Succes maatje, ik volg zeker mee!

Hoe gaat je voeding er uit zien?

Kleine tip: voorzie voldoende roa om tijdens kuur eventueel te kunnen uppen maar ook om tijdens nakuur te nemen als het nodig zou zijn :)

Zal ik doen!

Ik zal de grote lijnen van mijn voeding aan mijn post toevoegen.
 
Je doel is wel erg ambitieus.

6 kilo erbij en 6% eraf.

Heb je HG roa of underground?

UG. Best hevig spul, maar ik zal het nog wat gedetailleerder bespreken in mijn log.
 
Eerste week dat ik me weer helemaal goed voel. Kracht begint weer terug te komen, en de omvang ook.
Tijd om weer in de mindgame te komen en roa te gaan slikken. Deze week gaat het op 20mg ED.
Bij het openen van het potje merk ik direct een sterke chemische geur die verre van een aangename aanwezigheid is. Beide pillen na het ontbijt naar binnen met een slokje melk of water. Met water wordt snel duidelijk dat ze even top smaken als ze ruiken. BLUUUH
Zo'n 1:30 na inname beginnen mijn ogen lichtjes te branden, en merk ik dat mijn lippen zo droog worden als zand. Ook krijg ik erge hoofdpijn, die veel wegheeft van dehydratatie. Daarom besluit ik dus veel water te drinken, maar veel baat heeft het niet want ik zeik het zo'n 20 minuten later weer uit zonder enige vooruitgang. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan inwerken.

Elke dag weer opnieuw die uitgedroogde mond, ogen, neus & hoofdpijn, maar vergeleken met acne is het erg aangenaam. In slechts een week tijd op 20mg ED slaag ik erin zowel de acné op mijn gezicht als rug met 80% te verminderen.
GetAttachment (1).jpg
GetAttachment (2).jpg
GetAttachment.jpg


In de fotos zag het er in ieder geval beter uit dan in het echt. Door de belichting uiteraard.

Op het eind van de week dan de eerste spuit erin. Ook al heb ik het al in mijn vorige kuur meer dan 20 keer gedaan, toch ben ik nu plots weer nerveus. Gelukkig ging het even vlot als vroeger. Omdat het nu 3ml is 1x week voelde ik wel duidelijk een verschil qua druk in mijn glutes. Het was duidelijk voelbaar dat de tren het laatst kwam, want dat was een heel ander goedje. Voor de zekerheid toch een keertje gekeken of het geen puur beton was dat ik aan het zetten was, want zo voelde het in ieder geval wel.
Injectie/PIP:
Wakker geworden met redelijke PIP, vergelijkbaar met de PIP van mijn eerste kuur, al voelt het wel helemaal anders. Het heeft veel weg van vaccinatiepijn of een bloeduitstorting. Anyways, vandaag legs gaan trainen met mijn chick, die nu ook eindelijk de goden van het ijzer aanbidt :rolleyes:. Hopelijk kan ik de PIP er zo wat uit zwoegen.

Training:
Niet veel noemenswaardig gedaan. Benen nog altijd erg verzwakt, maar dat trekt wel bij.

Leg press:
30x 40kg opwarming
15x 80kg
15x 120kg
12x 200kg


Niet zo'n goeie piramide gemaakt, maar na de lange rust is het nog erg zoeken wat ik wel en niet kan. Toch best blij met mijn leg press op dit moment.

Leg curl Machine:
20x 25kg
20x 32kg
15x 39kg
10x 45kg


THE BUUURN. Hams zijn duidelijk erg achteruit gegaan.

Single leg extensions:
20x 10kg
15x 12,5kg
10x 15kg


Calve Raises:
3x | 20x 30kg


Hierna waren de batterijen op. Benen trilden helemaal. Nog wat squats gedaan maar dat was geen zicht op trillende benen, dus ben ik er maar mee gestopt.

Fysiek:
Nog geen merkbaar verschil.

Mentaal:
Nog geen direct gevolg van de AAS merkbaar.
 
Laatst bewerkt:
In! Succes!
 
Eerste week dat ik me weer helemaal goed voel. Kracht begint weer terug te komen, en de omvang ook.
Tijd om weer in de mindgame te komen en roa te gaan slikken. Deze week gaat het op 20mg ED.
Bij het openen van het potje merk ik direct een sterke chemische geur die verre van een aangename aanwezigheid is. Beide pillen na het ontbijt naar binnen met een slokje melk of water. Met water wordt snel duidelijk dat ze even top smaken als ze ruiken. BLUUUH
Zo'n 1:30 na inname beginnen mijn ogen lichtjes te branden, en merk ik dat mijn lippen zo droog worden als zand. Ook krijg ik erge hoofdpijn, die veel wegheeft van dehydratatie. Daarom besluit ik dus veel water te drinken, maar veel baat heeft het niet want ik zeik het zo'n 20 minuten later weer uit zonder enige vooruitgang. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan inwerken.

Elke dag weer opnieuw die uitgedroogde mond, ogen, neus & hoofdpijn, maar vergeleken met acne is het erg aangenaam. In slechts een week tijd op 20mg ED slaag ik erin zowel de acné op mijn gezicht als rug met 80% te verminderen.

In de fotos zag het er in ieder geval beter uit dan in het echt. Door de belichting uiteraard.

Op het eind van de week dan de eerste spuit erin. Ook al heb ik het al in mijn vorige kuur meer dan 20 keer gedaan, toch ben ik nu plots weer nerveus. Gelukkig ging het even vlot als vroeger. Omdat het nu 3ml is 1x week voelde ik wel duidelijk een verschil qua druk in mijn glutes. Het was duidelijk voelbaar dat de tren het laatst kwam, want dat was een heel ander goedje. Voor de zekerheid toch een keertje gekeken of het geen puur beton was dat ik aan het zetten was, want zo voelde het in ieder geval wel.

Je acne binnen 1 week 80% weg door UG roa. Hard to believe...

Bij mij zat er overigens totaal geen nare smaak aan de UG roa. Die van mij was van EP.
 
Ik zou juist de tren als eerste laten gaan, van het laatste verlies je 0,1 a 0,2ml:D.
 
Je acne binnen 1 week 80% weg door UG roa. Hard to believe...

Bij mij zat er overigens totaal geen nare smaak aan de UG roa. Die van mij was van EP.
Mijne is IG. Tabs zijn oranje gestipt en ruiken/smaken echt naar radioactief afval. Het kan natuurlijk ook toeval zijn dat de acné net wegebt, maar omdat mijn rug ook zo'n transformatie is ondergaan denk ik toch dat de roa er een grote rol in heeft.
Ik zou juist de tren als eerste laten gaan, van het laatste verlies je 0,1 a 0,2ml:D.
De tren is erg viskeus, zwaar goedje dat. Lost zelfs niet goed op in de olie van mast en test, ze vallen zeer goed te onderscheiden.
 
Mijne is IG. Tabs zijn oranje gestipt en ruiken/smaken echt naar radioactief afval. Het kan natuurlijk ook toeval zijn dat de acné net wegebt, maar omdat mijn rug ook zo'n transformatie is ondergaan denk ik toch dat de roa er een grote rol in heeft.

De tren is erg viskeus, zwaar goedje dat. Lost zelfs niet goed op in de olie van mast en test, ze vallen zeer goed te onderscheiden.
Onderscheid waarnemen is normaal met zo'n verschil in kleur:p. In een spuit hoort het ook niet volledig te mengen lijkt me, tenzij je het zou schudden. Zou zelf toch wel de tren als laatste optrekken, heb liever 0,1/0,2ml minder test of mast dan tren:D.
 
Injectie/PIP: DE TERING MAN. Met heel wat moeite mijn bed uit. Linkerglute steenhard, onbewegelijk stijf. Lekker door het huis manken. Zo kan ik duidelijk nergens naartoe, dus dat wordt maar liggen vandaag. Vanavond houseparty bij een vriend, dus kan het me niet veroorloven mank te zijn.

Training: /

Fysiek:
20:30, Time to get mortal. Vandaag niet zo veel gedronken, dus dorst heb ik wel. Vreemd genoeg merk ik alweer dat ik veel trager last krijg met de drank, en als het komt blijft het lichtjes. Erg verbaasd dit nu al te ondervinden.

Ettelijke flessen later besluiten de 2 best beschonken vrienden dat het een goed idee is om te gaan worstelen in de garage. Verbazingwekkend genoeg was dat ook zo. Het was erg entertainend, en heel gezellig. Tot op dit punt was ik nog niet aan de beurt geweest, en de kerel die alles had gewonnen besloot dat we maar eens 6 tegen een moesten proberen. Net zoals ik mezelf had onderschat, had hij mij ook erg onderschat. Steun van mijn 5 vrienden had ik niet nodig, en al snel was de match uitgeteld. Daarna wou hij nog een keertje. Deze vriend in kwestie is 15kg zwaarder dan ik, maar toch had ik geen enkele moeite om hem op de grond te krijgen en hem 10 seconden te choken. Iedereen had me duidelijk erg onderschat, maar ook ik had een andere afloop verwacht. Normaal ben ik het soort kereltje dat zegt “Nee laat maar, ik heb geen zin.” En ben ik erg terughoudend in fysieke (vriendschappelijke) confrontaties, deze keer echter, zei mijn hoofd “Je moet winnen, en je gaat winnen. Zij zijn niks vergeleken met jou, je maakt ze met de grond gelijk, man. Makkelijk!”

Mentaal:
Normaal ben ik het soort kereltje dat zegt “Nee laat maar, ik heb geen zin.” En ben ik erg terughoudend in fysieke (vriendschappelijke) confrontaties, deze keer echter, zei mijn hoofd “Je moet winnen, en je gaat winnen. Zij zijn niks vergeleken met jou, je maakt ze met de grond gelijk, man. Makkelijk!”

Ik was duidelijk veel assertiever dan anders, maar had mezelf duidelijk wel in de hand. Dat was een signaal, dat het vanaf nu zou beginnen. Ik legde mezelf op mijn acties onder controle te houden en goed op mijn gedrag te letten de komende weken.
Injectie/PIP: Nog altijd zware PIP. Ik had verwacht dat het nu al weg zou zijn, maar er zit nog niet veel verbetering in. Tegen de avond was het dan toch al wat verbeterd.<

Training:
Gym niet open vandaag, geen training dus. :(

Fysiek:
Nog geen direct merkbaar verschil. Ben wel meer geil aan het worden, en volgens mijn vriendin gedroeg ik me echt "beestig" in bed, maar daar heb ikzelf niks van ondervonden.

Mentaal:
Bij het avondmaal kwam het tot een discussie waarbij mijn vriendin claimde dat mijn gezondheid het gevolg was van mijn voedingspatroon. Als er één iets is waar ik niet tegen kan, is het als mensen me aanvallen op zaken waar ze niks van kennen. Mijn vriendin heeft echter ook niet zo'n gezonde familie, dus in mijn woede-uitbarsting heb ik wat zware woorden gezegd over haar familie. Daarna vroeg ik me toch wel af of dat een gepaste reactie was, en vooral: zou ik normaal ook zo gereageerd hebben.
Ik zou graag denken van wel, maar ik weet dat dat niet zo is. Ik had me voorgenomen op mijn gedrag te letten, maar dat blijkt opnieuw niet erg te lukken. Ik vermoed dat de vrije concentraties nu op hun piek zijn, en dat misschien de reden is van mijn gedrag. Ik vind het erg merkwaardig dat alles zo snel lijkt te veranderen deze kuur. Hoe dat komt weet ik niet.

Morgen eindelijk weer gym, ik kan niet wachten.
 
Back
Naar boven