AndroidHealthClinic

[ANONYMASS] Test 300, Mast 200, Tren 200, T3 50mcg, Roa 10mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat vntl zegt klopt.

T3 op 25mcg komt inderdaad overeen met normale waarden dus heeft niet zoveel nut. Wanneer je stopt met T3 pakt je schildklier het best snel weer op, veel sneller dan je sertoli en leydigcellen van de testes bij AAS bijvoorbeeld.
Als ik me niet vergis is er een hele thread over hier ergens op het forum, dus dat kun je een keer bekijken als je wil Weetjes!

Volgens mij verwar je T3 met clen ofzo.

Voor de overigen zal ik zo te werk gaan:
Dag 1-3: 12.5mcg
dag 4-6: 25mcg
Dag 5-7: 37,5mcg
Dag 8-...: 50mcg

any comments?

Human grade t3 of ug?
 
Wat vntl zegt klopt.

T3 op 25mcg komt inderdaad overeen met normale waarden dus heeft niet zoveel nut. Wanneer je stopt met T3 pakt je schildklier het best snel weer op, veel sneller dan je sertoli en leydigcellen van de testes bij AAS bijvoorbeeld.
Als ik me niet vergis is er een hele thread over hier ergens op het forum, dus dat kun je een keer bekijken als je wil Weetjes!

Volgens mij verwar je T3 met clen ofzo.

Voor de overigen zal ik zo te werk gaan:
Dag 1-3: 12.5mcg
dag 4-6: 25mcg
Dag 5-7: 37,5mcg
Dag 8-...: 50mcg

any comments?
Weekje 25 en dan 50 is goed zat, wordt aangeraden door cools en ook andere logs gelezen
 

Van ug t3 wordt vaak gezegd dat 75mcg gelijk staat aan 50mcg human grade. Maar het is altijd een kwestie van uitproberen.

Persoonlijk had ik aan 50mcg HG genoeg.
 
T3 zal zoals alle andere producten ook van IG zijn. Protocol van inname zal het volgende worden:


4x 25mcg
....x 50mcg
4x 25mcg

Mochten er sides optreden zal ik het protocol inderdaad aanpassen. Mocht ik bijvoorbeeld hartklachten krijgen.
 
Laatst bewerkt:
AnonyMass tevreden over je ug merk?

Mij 1juni kuur wordt dit ook weer

Tabs waren oke weet alleen niet hoe de vials zijn :),peace bro ! Hoop dat je je doelen bereiken , dat je kuur voorderest goed verloop met weinig sides ,, dat van mast is wel swaar klote miss ietsjes verlage ?
En hoop dat je test snel inkicked :)
 
T3 zal zoals alle andere producten ook van IG zijn. Protocol van inname zal het volgende worden:


4x 25mcg
....x 50mcg
4x 25mcg

Mochten er sides optreden zal ik het protocol inderdaad aanpassen. Mocht ik bijvoorbeeld hartklachten krijgen.

Afbouwen hoeft niet, en opbouwen doe ik zelf alleen maar omdat ik anders de hele dag op de plee zit voor de eerste dagen.
 
AnonyMass tevreden over je ug merk?

Mij 1juni kuur wordt dit ook weer

Tabs waren oke weet alleen niet hoe de vials zijn :),peace bro ! Hoop dat je je doelen bereiken , dat je kuur voorderest goed verloop met weinig sides ,, dat van mast is wel swaar klote miss ietsjes verlage ?
En hoop dat je test snel inkicked :)
Nog veel te vroeg om te zeggen. Aangezien ik zweet, een torenhoog libido heb en best harde schouders vermoed ik dat het zijn werkt doet, alleen is mijn BF nog te hoog om er echt wat over te kunnen zeggen.
Tren is erg klote om te zetten van IG, maar wonderbaarlijk wel geen PIP van. Ik douche wel vaak na mijn injectie dus kan zijn dat ik het daardoor niet heb.

Hoe gaat jouw kuur er concreet uitzien?
 
T3 zekker wel afbouwen en goed dat je niet 75mcg doet anonymass doe gewoon wat je nu van plan ben kwa t3
 
Mijn kuur wordt :

1-10 600mg test e
1-10 mast 200 of skipp kijk ff
1-4.5 winstrol 40mg
1-12 EOD 0,5 arimidex laag gedoseerd dus

Daarna 3-4weken nolva 20mg
 
T3 zekker wel afbouwen en goed dat je niet 75mcg doet anonymass doe gewoon wat je nu van plan ben kwa t3
Ga uiteraard afbouwen. Plots, boem, geen T3 meer is een echte no-go.
 
Precies dat en was wel goed om tezien dat je veel kennis heb over t3
Laaste tijd zie je kuurders zomaar ff t3 pakken
En weten niet eens wat het is
 
Precies dat en was wel goed om tezien dat je veel kennis heb over t3
Laaste tijd zie je kuurders zomaar ff t3 pakken
En weten niet eens wat het is
Lees me altijd eerst goed in voor ik wat in me lichaam stop. Heb in mijn opleiding al wat endocrinologie gehad, maar de toepasbaarheid op BB is soms wat zoeken.
 
twijfel alleen nog een beetje over me kuur nu denk ik aan test op 600mg elke week maar wil misschien 600mg e5d zetten voor 8weken :brew:
En dan ari 0,5mg ed inplaats van eod:eating:
 
twijfel alleen nog een beetje over me kuur nu denk ik aan test op 600mg elke week maar wil misschien 600mg e5d zetten voor 8weken :brew:
En dan ari 0,5mg ed inplaats van eod:eating:
600mg EW is meer dan genoeg imo.
 
AnonyMass ik wil 6kilo overhouden minimaal :) wordt moeilijk denk
 
T3 zekker wel afbouwen en goed dat je niet 75mcg doet anonymass doe gewoon wat je nu van plan ben kwa t3
Ga uiteraard afbouwen. Plots, boem, geen T3 meer is een echte no-go.
Precies dat en was wel goed om tezien dat je veel kennis heb over t3
Laaste tijd zie je kuurders zomaar ff t3 pakken
En weten niet eens wat het is
Lees me altijd eerst goed in voor ik wat in me lichaam stop. Heb in mijn opleiding al wat endocrinologie gehad, maar de toepasbaarheid op BB is soms wat zoeken.

Lees jullie dan allebei maar wat beter in.
Wat denk je @weetjes.. Dat ik zo'n gastje ben die zomaar wat doet ofzo? Kneusje.
 
ment0s snel op je teentjes getrapt?
Wij zegge alleen dat het niet echt verstandig is om t3 niet aftebouwen en dat ik weet ,, weten ze dit op ieder forum zowat maar als bij jou alles goed gaat met zomaar stoppen moet je dat doen toch? En nee mentos! Ik bedoelde niet jou daarmee ik bedoelde andere medeforum leden en op bodynet ofz zag ik ook soms gasten die niet helemaal wisten wat t3 was maar het wel gebruikte ! Maar mijn vorige post was niet naar jou gericht !

Peace brahh
 
Lees jullie dan allebei maar wat beter in.
Wat denk je @weetjes.. Dat ik zo'n gastje ben die zomaar wat doet ofzo? Kneusje.
Als jij abrupt wil stoppen met T3, jouw keus. Ik ga dat niet doen. Als je een goed onderbouwend artikel oid hebt mag je het gerust pmen.
 
Gasten, als jullie mij niet geloven zoek t dan ff lekker zelf op. Ik heb niks te bewijzen. Vraag anders Galen ofzo.
Zijn zat studies over.
 
Back
Naar boven