AndroidHealthClinic

[ANONYMASS] Test 300, Mast 200, Tren 200, T3 50mcg, Roa 10mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Probeer je niet zo op te winden over die tennis guy maat, zolang ze bij jou slaapt en je lieve berichten stuurt zit dat meestal wel goed, mocht je het niet uit je hoofd krijgen lees dan gewoon eens wat appjes/brieven/kaartjes van haar terug en dan kan ik altijd wel met een nuchtere blik zien of het goed of fout zit en dan is het bij mij altijd zo me hoofd weer uit.

Verder gaat het lekker, gainze!!
 
Mooie log, en leuk hoe je in details je fysiek en vooral het mentale gedeelte beschrijft. Ik heb exact hetzelfde op dit moment op 200 test/400 tren. Vaak door bepaalde irritaties kook ik van binnen. Maar kan het gelukkig voor de buitenwereld binnen houden. Ook het constant geil zijn. Ik zie mijn vriendin helaas niet 7 dagen per week. Ben jaloers op die blowjobs. Vandaag hadden ik en mijn vriendin ergens afgesproken en ik haat echt te laat komen. Ik stond dus al buiten te wachten en het duurde weer mega lang.... nog even in de spiegel kijken, tasje vergeten, toch nog eventjes plassen... Ik stond echt op ontploffen. Kon het gelukkig houden bij een sarcastische kutopmerking tegen haar.

Kan me er helemaal in vinden! haha

Wij hadden vakantie dus vandaar dat we elkaar vaak zagen. Nu gaat de werk/schoolweek weer van start dus het wordt kinkloppen tot woensdag.
 
Hahaha fantastisch die verhalen altijd "nympho" vriendin en dan dat gedeelte over dat doodvallen dus eerst maar ff alles opruimen XD
 
Leuk logje. Leest erg gemakkelijk en moet ook wel lachen om bv dat opruimen voor je doodvalt. :roflol:
En lekker gainen dan heeft die tennis miet niks op jou joh. :D
 
Injectie/PIP: Linkerglute voelt semi stijf maar vooral wat vreemd aan. Toch een kleine geruststelling want dat wil zeggen dat er toch iets is geïnjecteerd. Ik hoop alleen dat mijn mengel goed gediffundeerd is. Anders wil dat zeggen dat ik bijvoorbeeld de ene week 900mg Test E zou kunnen zetten, de volgende 400mg mast met 200mg tren & een derde week toevallig 600mg tren only oid. Dergelijke schommelingen zouden me zeker niet ten goede komen, maar meer dan schudden en hoop hebben zal ik in de toekomst niet kunnen doen.

Training: (Zie dag 11.)

Fysiek: Nu al een weekje strikt op de 2000Kcals aan het letten met cardio waar ik tijd heb. Tijdens mijn krachttraining probeer ik nog steeds elke training meer intensiteit te krijgen, maar dat lukt steeds minder. Elke training gaat moeizamer en ik ben veel sneller buiten adem dan anders. Gewoonlijk ben ik erg opgefokt en flits ik van de ene machine naar de andere, maar nu wordt dat toch meer en meer slenteren. Nog geen visueel verschil in de buikstreek, toch lijkt het vet op mijn heupen iets verminderd te zijn, maar dat kan ook een illusie zijn natuurlijk.

Mentaal: Nog steeds geen constante ernstige mentale sides. De hele dag door echt beestenhonger en 3/4 van de tijd een kogelvrije koker in mijn broek. Mijn gedachten worden gedomineerd door seks, zo ernstig dat ik mijn dagelijkse routine om de 2u moet onderbreken voor een snelle vuurwerkshow, anders is normaal functioneren gewoon niet mogelijk. Ik denk dat er nu al zo'n 100 mensen mijn boner hebben opgemerkt in het openbaar. Hopen dat ik die maar nooit terugzie.
Injectie/PIP: Nope.

Training: Alles in de schoudergordel is tijdelijk buiten dienst door mijn overenthousiaste manier van trainen. Mijn borstspieren voelen aan als pure blokken lactaat, niet zeker of ik zelfs nog schouders heb en mijn triceps is een noceps vandaag. Benen ook nog steeds niet gerecovered, dus eerlijk gezegd niet zo veel te doen vandaag. Omdat het vaak helpt mijn benen wat "los te maken" heb ik besloten dat te doen, gevolgd door cardio. Ziehier mijn uiterst exclusieve training:

Hack Squat:
4x| 20x 40kg

60 min crosstrainer (500Kcal)

Fysiek:
Jammer van de stijfheid, want had best wel wat energie en vooral zin om te trainen vandaag. Helaas is het soms tijd om naar je lichaam te luisteren en wat te rusten. Op zo'n momenten doe je dan natuurlijk die cardio die je nooit wilt doen hue hue hue.

Mentaal: Seks & McDonalds a.u.b.
Injectie/PIP: /

Training: Chest nog steeds buiten dienst, benen ook, dus weer rug zoals Dag 11.

35 min crosstrainer
(300Kcal)

Fysiek: Begin wat visueel verschil te gaan zien terhoogte van mijn obliques, schouders & chest vooral. Dat hoop ik tenminste want anders is het mijn gevoelstoestand echt niet waard. Ik voel me erg uitgeput, hongerig, geil en heb geen zin om uit bed te komen. Energie is 0 en het herstel na trainingen is ook 0,0. Ook al ondervind ik deze gevolgen van een hoge Kcal-deficit, terhoogte van mijn vetmassa zie ik de gevolgen niet. Ik snap echt niet wat ik fout doe. Vroeger cutte ik op 2500Kcal met cardio (weliswaar HIIT toen) en ging ik als een trein. Nu ga ik als een elektrische fiets.

Ik ben met mezelf in debat om te refeeden of T3 te gaan introduceren voor betere verbranding, meer fitheid en mss iets meer Kcal zodat ik wat meer energie heb. Allen die een idee zouden hebben waarom ik geen moer vooruitga, gelieve uw opinie te delen. Bloedtesten zijn uit den boze bij mijn huidige huisarts dus geen tests deze keer. Met AAS, zo'n laag Kcal + cardio verwachtte ik in no-time bij mijn doel te zijn.

Niet dus... Cutten op AAS blijkt veel moeilijker te zijn dan bulken, althans voor mij, of ik doe iets verkeerd. Ochja, dit is nog maar mijn 2e kuurtje dus ik heb nog heel veel te leren. Help is zeer welkom dus.

Mentaal: Zonet ontdekt dat de Belgische spermabank geen vergoeding geeft voor donaties. Balen, anders had ik een nieuwe werkgever gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Energie levels kunnen zo laag liggen doordat je niet zoveel eet en dit merk je ook in je trainingen ofc zeker als je al een week op 2000kcal zit.
Hoe hoog zit je met je eiwiten op het moment? Misschien die iets verhogen voor een beter herstel? Zelf heb ik baat bij amino sups maar zou het eerst in voeding/slaap zoeken.
 
AnonyMass : wat betreft het feit dat je visueel er nog niet droger uitziet, hoe zit het met je lichaamsgewicht, nu in vergelijking met voor je kuur? Zie je verschil op weegschaal?

Misschien zie je gewoon van jezelf niet dat je droger aan het worden bent omdat je jezelf dagelijks ziet?
 
AnonyMass : wat betreft het feit dat je visueel er nog niet droger uitziet, hoe zit het met je lichaamsgewicht, nu in vergelijking met voor je kuur? Zie je verschil op weegschaal?

Misschien zie je gewoon van jezelf niet dat je droger aan het worden bent omdat je jezelf dagelijks ziet?

Hoger dan voor mijn kuur, maar dat is vooral wat muscle memory spier en vocht denk ik. :p

Deze week nog weinig verschil op de weegschaal gezien.
 
Energie levels kunnen zo laag liggen doordat je niet zoveel eet en dit merk je ook in je trainingen ofc zeker als je al een week op 2000kcal zit.
Hoe hoog zit je met je eiwiten op het moment? Misschien die iets verhogen voor een beter herstel? Zelf heb ik baat bij amino sups maar zou het eerst in voeding/slaap zoeken.
zo'n 200g/ dag ongeveer. Het probleem is, denk ik, dat ik teveel eiwitten omzet in KH om als energiebron te gebruiken.
 
Hoeveel Roa neem je per dag? Van roa werd ikzelf heel erg moe en erg stijf etc. Trainingen kunnen heel goed lijden hieronder...
 
Ik zit ook op 10 mg maar het enigste wat mij irriteert zijn die extreem droge lippen..
 
Hoger dan voor mijn kuur, maar dat is vooral wat muscle memory spier en vocht denk ik. :p

Deze week nog weinig verschil op de weegschaal gezien.

Is je buikomtrek al iets verminderd? Ik hoop dat Cools zijn tips je vooruit helpen.
 
Is je buikomtrek al iets verminderd? Ik hoop dat Cools zijn tips je vooruit helpen.
Vergeten mijn omtrekken te meten voor mijn kuur dus nogal balen nu. Ik ga het vandaag doen voor de toekomst.
 
wat had je verwacht na 17dagen? is niet om lullig te doen ofzo
 
Ik zit ook op 10 mg maar het enigste wat mij irriteert zijn die extreem droge lippen..

Hoe lang ben je al bezig met roa op 10mg? En hoe erg was jouw acne voordat je er mee begon? Trekt de acne op 10mg weg? Zit zelf nu ook op 10mg ug roa ed dus ben benieuwd.
 
Nee 5 weekjes nu. Ik ben gelijk begonnen op de dag dat ik mijn kuur met tren startte. Ik ben daarvoor een jaar lang off geweest dus geen last van acne. Maar laatste keer tren was de acne echt extreem. Tot nu toe blijft de acne nog steeds weg, volgende week nakuren en dan even kijken hoe dat gaat en anders verhogen naar 20 mg.
 
Ik cutten eerst ook op low kcal en low carb en voelde me futloos, chagrijnig en had nergens zin in.

Sinds een week kcal en carbs omhoog geschroefd en ga als een tiet!

Voel me gelukkig, energiek en motivatie als een malle! Doe wat aan je dieet als je dit vol wilt houden bro
 
Ik cutten eerst ook op low kcal en low carb en voelde me futloos, chagrijnig en had nergens zin in.

Sinds een week kcal en carbs omhoog geschroefd en ga als een tiet!

Voel me gelukkig, energiek en motivatie als een malle! Doe wat aan je dieet als je dit vol wilt houden bro

Bedankt voor het advies. Zal idd Kcal wat opschroeven en zo nu en dan een refeed.

Ik denk dat ik het gewoon wat overdaan heb omdat ik diep wou cutten. Vandaag refeed en ben zo blij als een kind met speelgoed [emoji23]
 
Back
Naar boven