Fitness Seller

anorexia vriendin, of hot hot vriendin met 1 been? (1 bezoeker)

anorexia vriendin, of hot hot vriendin met 1 been?

  • Anorexia fag..

    Stemmen: 6 6,3%
  • bloody hot met 1 been!

    Stemmen: 90 93,8%

  • Totaal stemmers
    96

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anorexia is een ziekte.. is niet blijvend he..................................................
 
Anorexia is een ziekte.. is niet blijvend he..................................................

zie OP, ze is ook nog eens ****ing lelijk, en dat is wel blijvend:roflol:
 
hoeft niet vroeger was ik de lelijkste van de klas en nu de 1 van de mooiste (srs)
 
Edit: Had dat dan eerder gezegd dan ga ik voor de eenbenige.

De aller eerste reactie op dit topic moest ook wel van jou komen! :D
No offence natuurlijk. Lijkt me best spannend en schattig een super mooi meisje met 1 been. :p
 
Wtf zijn dat toch weer voor een ****ing polls hier op dbb,maar als ik dan tcoch moet kiezen word het optie 1 (anorexia dus) !!!!!!

1246397416421.jpg
 
nieuwe vraag... wie zou er graag eens aan dat stulpje wat eruit steekt bij zo'n lekkere 1benige chick willen likken?:eyebrow:
 
+1

Hoef je ook niet zo'n lange weg af te leggen voordat je bij het echte werkt bent.
 
Liever een super geile vriendin zonder k*t of een lelijke met k*t?

Je kan wel anaal en oraal etc.
 
Liever een super geile vriendin zonder k*t of een lelijke met k*t?

Je kan wel anaal en oraal etc.

Kijk dat zijn de vragen waar je werkelijk over moet nadenken.. Open een nieuw topic!

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 20:14 ----------

Liever een super geile vriendin zonder k*t of een lelijke met k*t?

Je kan wel anaal en oraal etc.

Wat moet ik mezelf voorstellen bij een super geile meid zonder k*t? Wat er zit er dan op die plek? Gewoon.. niks?
 
Ja gewoon de vorm alleen zit er geen gat in. Ze kan dus wel klaarkomen etc maar je kan er niks instoppen.
 
Hoeveel enquetes krijgen we nog?? :D
 
Ja gewoon de vorm alleen zit er geen gat in. Ze kan dus wel klaarkomen etc maar je kan er niks instoppen.

zoals bij barbie dus?
 
Srs dont care, als het een leuke chick is kan het toch wel wat worden. Al is het natuurlijk wel beperkend... ga hier geen moraalridder spelen, ze zal dan wel speciaal moeten zijn ;)
 
De aller eerste reactie op dit topic moest ook wel van jou komen! :D
No offence natuurlijk. Lijkt me best spannend en schattig een super mooi meisje met 1 been. :p
Ja potverdomme toen was de stelling nog niet een lekker wijf met 1 been of een lelijk wijf met anorexia, nu ben ik de enige met nog een malloot die voor anorexiapatiënte heeft gekozen :roflol:
 
Donder toch s op met die k*t topics van dit of dat, komen elke dag wel 2 of 3 bij. Ga trainen in plaats van deze kansloze topics te beginnen.

1ste paar waren nog origineel maar nu volgen allemaal slappe aftreksels van elkaar.
 
  • Like
Waarderingen: D77
Srs dont care, als het een leuke chick is kan het toch wel wat worden. Al is het natuurlijk wel beperkend... ga hier geen moraalridder spelen, ze zal dan wel speciaal moeten zijn ;)
Lief dat je het voor me opneemt, prulleke:heart:
 
Ja potverdomme toen was de stelling nog niet een lekker wijf met 1 been of een lelijk wijf met anorexia, nu ben ik de enige met nog een malloot die voor anorexiapatiënte heeft gekozen :roflol:

Oh lol hoe episch. :roflol:
 
Donder toch s op met die k*t topics van dit of dat, komen elke dag wel 2 of 3 bij. Ga trainen in plaats van deze kansloze topics te beginnen.

1ste paar waren nog origineel maar nu volgen allemaal slappe aftreksels van elkaar.

bro, wij willen onze gains niet in de weg staan door overdag veel te wandelen. Wanneer we niet trainen zitten we dus voor de pc. Ik snap wel dat het moeilijk te begrijpen is voor iemand zoals jij, die niet zo hardcore is als wij:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven