MuscleMeat

Another One Bites the Dust... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze vallen als bosjes tegenwoordig

slagveld

je zou maar 95 zijn hoeveel mensen die je kent zijn dan al niet over het lijden heen

1612566917267.png

Mooi dat Larry de naaktfoto's van Jessica Lynch uiteindelijk achter slot en grendel hield.

"I purchased them at first with the intention of publishing them, however, I quickly changed my mind and decided simply to keep them out of circulation," Mr Flynt said in a statement. "If Jessica Lynch wants to join the army and see the world, and if she wants to have a good time while she's at it, I'm not here to judge her."

Mr Flynt, a vocal critic of the Iraq conflict, described Lynch as a pawn in the US government's "cynical attempt to create a 'hero' who can 'sell' the war to the American people."

"But Jessica Lynch is not a hypocrite," he said. "She's a victim of the media and the Government, co-conspirators desperate to justify the war in Iraq."

Pepe Le Pew is niet meer, volgens critici in Amerika zet deze tekenfilm held aan tot seksueel grensoverschrijdend gedrag.

FB_IMG_1615490866808.jpg

Volgens mij was Arminius idolaat van haar.

Komt wel enigszins als een schok. Vast nog jonge kids :(

Ben geen fan van De Ring. De safety railing (etc.) staat echt véél te dicht bij de rijbaan. Eén (kleine) fout en je wagen is klaar voor de schroothoop.

Laatst bewerkt:
Ben geen fan van De Ring. De safety railing (etc.) staat véél te dicht bij de rijbaan. Eén (kleine) fout en je wagen is klaar voor de schroothoop.

I rest my case, your honor. #Adrenalin

Laatst bewerkt:
Mooie is ook dat je in USA absoluut niet 'boy' moet zeggen tegen een boy.

Back
Naar boven