AndroidHealthClinic

Another test only

Bezoekers in dit topic

Ketchup

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
116
Lengte
1m84
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Ik ben van plan om volgend jaar rond maart/april met mijn eerste kuur te beginnen. Ik open hier alvast een topic omdat er meestal toch nog nuttige tips gepost worden en dan kan ik hier ook terecht met verdere vragen.

Momenteel zit ik op zo'n 3800 kcal/dag (koolh. 54%, eiw. 33%, vet 12%), tegen dan ga ik mijn voedingsschema nog wel wat aanpassen om onder meer het zout er zoveel mogelijk uit te krijgen.

Dit ben ik van plan:

Week 1 tot week 10: 500mg testosteron enanthaat /week

Week 4 tot week 10: proviron 50mg/dag

Vanaf week 12 tot week 15: 40-40-20-20: Nolvadex

Het injecteren ga ik zelf doen in de glutes met een 0,8x40, mijn angst voor naalden zal ik hopelijk dan wel overwinnen. :angstig:
Of mss injecteer ik in de quads daar ben ik nog niet helemaal uit, ik ben namelijk al niet van de lenigste en om dan alles achter je rug te moeten doen lijkt met toch niet al te praktisch.

Ik heb gelezen dat het makkelijker is om de testo op te zuigen met een iets dikkere naald. Welke maat haal ik hier dan het beste voor?

Is er nog iets dat ik nodig heb of best al heb liggen mocht er in het "worst case scenario" ergens iets misgaan ofzo?

je kuur en je stats zien er goed uit, 0,8x40 gaat ook gewoon goed.

Thanx.

Momenteel gebruik ik niets van supplementen, zou ik tijdens de kuur nog iets bijnemen van supps? Ik dacht aan wat visolie en mss. multi-vit tabs.

Kwestie van mijn eerste kuur toch zo goed mogelijk te benutten.

@Ketchup: Wat eet je, wat is je schema voor die 3800? Mag ook in PB.

@Ketchup: Wat eet je, wat is je schema voor die 3800? Mag ook in PB.

precies of dat jij daarvan ook gaat groeien? serieus man.. :rolleyes: iedereen is verschillend je moet niet zo dom elkaars schema overnemen.

aan de TS: mooie stats om te gaan gebruiken, moeilijk om boven de 90kg te kome he? ;) veel succes!

ps: die youtube clip in je comment is ideaal :D

Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om volgend jaar rond maart/april met mijn eerste kuur te beginnen. Ik open hier alvast een topic omdat er meestal toch nog nuttige tips gepost worden en dan kan ik hier ook terecht met verdere vragen.

Momenteel zit ik op zo'n 3800 kcal/dag (koolh. 54%, eiw. 33%, vet 12%), tegen dan ga ik mijn voedingsschema nog wel wat aanpassen om onder meer het zout er zoveel mogelijk uit te krijgen.

Dit ben ik van plan:

Week 1 tot week 10: 500mg testosteron enanthaat /week

Week 4 tot week 10: proviron 50mg/dag

Vanaf week 12 tot week 15: 40-40-20-20: Nolvadex

4weken nolvan op 20 is al genoeg...
En proviron pas erbij pakken als je last krijgt van het vocht dat je vasthoud...als je nu op 12% zit denk ik dat het vocht wel mee gaat vallen dus is proviron niet heel hard nodig... Dus lekker zonder zou ik zeggen...
Zeker de eerste paar x zou ik lekker in je been gaan prikken...kun je beter zien wat je doet...of iemand anders in je bil laten zetten...bil is namelijk wel het prettigst...maar kan (zeker in het begin)lastig zijn om zelf te doen.
Succes!

Zijn er ook nadelen aan proviron dan? Ik heb eigenlijk enkel voordelen tegengekomen tijdens mijn research.

Nee hoor kan je gewoon nemen, verhoogd je vrije test.

Zijn er ook nadelen aan proviron dan? Ik heb eigenlijk enkel voordelen tegengekomen tijdens mijn research.

het blijft een medicijn en alles wat je niet nodig hebt moet je niet nemen. Zou ook gewoon ff kijken wat de test only met je doet. Je kan altijd proviron gaan bijslikken indien gewenst.

en als je in week 10 nog gaint zou ik nog even doortrekken

Laatst bewerkt:
- Opzuigen gaat perfect met 08*40 naald en ook het injecteren (uiteraard gebruik je daar weer een nieuwe naald voor)
- Injecteer niet in je been maar in je bil. Dat gaat je echt beter bevallen.
- Proviron kan je er gewoon bij doen, maar het is al gezegd het is een medicijn en bovendien kost het geld dus een beetje zonde als je het er bij doet en er niks van merkt.
- Meer dan 20mg Nolvadex is nutteloos dus nakuur 4 weken op 20mg houden is perfect.
- 10 weken is zeer goed, eventueel 12 weken max.

Ok alvast thanx voor de reply's.

De Nolva zal ik dan op 20mg/dag houden.

Over de Proviron ben ik nu wel aan het twijfelen...

Bijwerkingen van Proviron
Voortplantingsstelsel- en borstaandoeningen:
* Onderdrukking van de vorming van sperma (spermatogenese) bij langdurige en hooggedoseerde toediening, en verkleining van de testes.
* Voortijdige geslachtelijke rijping bij jongens die nog niet in de puberteit zijn, frequenter optredende erecties
* Aanhoudende, pijnlijke erectie van de penis (priapismus).

* Ontstaan van vrouwelijke kenmerken, in het bijzonder overmatige ontwikkeling van de mannelijke borstklieren (gynaecomastie).

Het laatste puntje snap ik niet, Proviron zou toch juist anti-oestrogeen zijn?

Ok alvast thanx voor de reply's.

De Nolva zal ik dan op 20mg/dag houden.

Over de Proviron ben ik nu wel aan het twijfelen...

Het laatste puntje snap ik niet, Proviron zou toch juist anti-oestrogeen zijn?

hmm ja daar zou ik ook wel wat meer over willen weten, dacht hetzelfde als jou...

Als jij al uberhaupt gyno zou krijgen zou je die van de test krijgen niet van je prov hehe.

Deze kuur ook gedaan, prima bevallen. Eerste paar weken ga je wel echt zitten wachten tot het eindelijk eens begint te werken. Voor je het weet vliegen de kilo's eraan. Ben zelf net een week klaar met de nakuur. Die was opzich wel te doen, alleen je gaat wel uitkijken naar je volgende kuur, omdat die volheid van de spier en de trainingcoïtusplosiviteit echt ontzettend inzakken.

Ik heb er zeker geen spijt van dat ik de door velen hier geadviseerde 500 test-e/10 weken heb gedaan. Was van 81 naar 88 gegaan in de weken 2-8. in week 9 en 10 weinig gegroeid maar wel een stuk harder en droger geworden. In de nakuur heb ik echt ernstige buikgriep gekregen waardoor ik 2 hele dagen NIETS heb kunnen eten, dit heeft me 2 kilo gekost. Nu zit ik op ruim 84 in de ochtend voor het ontbijt en ben misschien 2 % droger geworden. Al met al dus ongeveer 4 kilo overgehouden en me kracht min of meer behouden.

Wat ik wel kan adviseren is 2 keer in de week 250mg zetten. Ik heb zelf 1 keer 500 gezet, maar achteraf toch liever 2 keer willen zetten wegens schommelende test levels(voor mijn gevoel). Laatst stond hier ook een topic dat de half waarde tijd van test e ook een stuk korter is dan algemeen aangenomen(geloof 5 dagen).

Alvast succes met je kuur!

Ps. Ik heb geen provi gebruikt, vocht viel reuze mee. At gewoon bijna geen zout, pas in week 9 kreeg ik last van wat vocht, maar stelde weinig voor. Nakuur was 4 weken nolva 20mg/ed.

Laatst bewerkt:
De proviron zal ik dan maar links laten liggen voor deze eerste kuur.

@ AncientOne
Leuk om te lezen, ik ga nog een maand of 3 extra hard blijven knallen en dan begin ik er ook aan.
Ik ga toch kiezen voor 1x500/week omdat ik atm een redelijke naalden-fobie heb :haar:

Ja ik dacht ook dat ik dat had. Werd altijd al misselijk als ik er 1 zag. Kan je verzekeren dat het allemaal geen 'reet' voorstelt. Die 0.8 glijd erin als een heet mes door boter. Ik stak hem zelf heel rustig en voelde er helemaal niets van. Na 2 keer zetten ga je er zelfs naar uitkijken. mja met 1 keer in de week zetten met een halfwaarde tijd van 5 dagen zal zelfs het dipje al vele malen hoger liggen dan het natuurlijke pijl ;)

maak je geen zorgen om het injecteren, dat stelt zoals gezegd niks voor. je kunt eventueel eerst een warme douche nemen zodat je gluten goed ontspannen zijn, dan voel je het bijna niet.

Laatst bewerkt:
Ok, komt allemaal in orde :lifter:

Ik hou jullie op de hoogte ...

Hoppa ik heb dus mijn gear :meal:
Foto's zal ik nog posten in de Echt/nep sectie.

Beginnnen ga ik echter pas doen binnen een paar weken, dus nu is mijn vraag hoe kan ik de test e het beste bewaren? Gekoeld of juist niet, of gewoon ergens op kamertemperatuur op een donkere plaats.

Hoppa ik heb dus mijn gear :meal:
Foto's zal ik nog posten in de Echt/nep sectie.

Beginnnen ga ik echter pas doen binnen een paar weken, dus nu is mijn vraag hoe kan ik de test e het beste bewaren? Gekoeld of juist niet, of gewoon ergens op kamertemperatuur op een donkere plaats.

idd...de laatste...donkere plek op kamer temp...

Back
Naar boven