Fitness Seller

Antaflu snoepjes oplichters!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegen de keel. Dacht dat ze tegen keelpijn waren en niet tegen de keel.
Grammer nazi!!1!11
Goedenavond, welkom op het forum dat onderzoekt, ontmaskert, aanklaagt, verdedigt en zich vandaag richt op Antaflu snoepjes.
Kga ze gewoon aanklagen en pm sturen via fb! En dan een jaar lang gratis antaflu eisen.

Where else?
Ja want één bbc helpt niet meer tegen mn keelpijn :(
Black don't crack brah
 
- ik ego bericht naar anta flu gestuurd.
- anta flu reageert terug
- anta flu wens me ook nog beterschap
- keel is nog steeds naar de klote
Goedemiddag Ratko,

Hartelijk dank voor de reactie en de interesse in onze Anta Flu snoepjes!
De Anta Flu Suikervrij Classic bevat inderdaad 3.1 g koolhydraten per snoepje waarvan 3.1 g polyolen.
Op de voedingswaardetabel staat ook dat dit snoepje 0.0 g suikers bevat.
Koolhydraten zijn voedingstoffen en vormen een bron van energie voor het lichaam. Onderdeel daarvan zijn suikers, polyolen en zetmeel.
In de suikervrije snoepjes zit geen suiker noch zetmeel / wel polyolen, vandaar dat bij de koolhydraten 3.1 g staat en bij de polyolen 3.1 g.
Onder suikers worden enkel de monosacchariden ( fructose/ glucose, galactose) en disacchariden ( lactose, maltose, sacharose) verstaan en deze zitten absoluut niet in het snoepje .
Vandaar dat we dit ook suikervrij mogen noemen.
Vanwege de aanwezigheid van de zoetstof isomalt in het snoepje moet men wel voorzichtig zijn in verband met een mogelijk laxerend effect wanneer u er te veel van eet.
Hoeveel is ook persoonsafhankelijk, de ene persoon is hier meer gevoelig aan dan de andere!
We vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u veel beterschap met de keelpijn! Groetjes, Anta Flu

Zijn wel suikervrij maar bevat 3,1gr polyolen per snoepje. Net zoals dat zoetmiddel in sommige eiwitrepen.
Er is op je afbeelding te zien koolhydraten, waarvan suiker: 0, polyolen: 3,1. Op de ingredienten staan inderdaad zoetstoffen, dus dat klopt. Zie ook [Link niet meer beschikbaar] en Polyol - Wikipedia

Polyolen worden niet geheel opgenomen, dus tellen niet als 4kcal. Ik weet niet precies hoe ze dat rekenen.
 
Ik zat nog te twijfelen ook wat over het laxerende effect te roepen. Ik zag overigens maltitol staan tussen de ingrediënten, niet isomalt? Daar zegt wikepedia dit over: "Maltitol wordt deels opgenomen in de dunne darm en in het lichaam verwerkt als glucose. Het niet opgenomen deel komt in de dikke darm en wordt daar door de darmflora gefermenteerd. Hierbij komen onder andere gassen vrij. Deze zorgen voor krampen, winderigheid en diarree. Bij intolerante personen werkt het laxerend. Bij normaal gebruik en toepassingen zijn er geen bijwerkingen te verwachten, deze treden pas op bij inname van 25-30 gram in één keer.".

En dat "treden pas op" is dus redelijk snel als er 3,1gr in 1 snoepje zit heb je bij 8 tot 10 snoepjes al last :)
 
Ik zat nog te twijfelen ook wat over het laxerende effect te roepen. Ik zag overigens maltitol staan tussen de ingrediënten, niet isomalt? Daar zegt wikepedia dit over: "Maltitol wordt deels opgenomen in de dunne darm en in het lichaam verwerkt als glucose. Het niet opgenomen deel komt in de dikke darm en wordt daar door de darmflora gefermenteerd. Hierbij komen onder andere gassen vrij. Deze zorgen voor krampen, winderigheid en diarree. Bij intolerante personen werkt het laxerend. Bij normaal gebruik en toepassingen zijn er geen bijwerkingen te verwachten, deze treden pas op bij inname van 25-30 gram in één keer.".

En dat "treden pas op" is dus redelijk snel als er 3,1gr in 1 snoepje zit heb je bij 8 tot 10 snoepjes al last :)
1 hele zak in 1 werkdag op hier. Nergens last van. Schijt van me zelf al 3-4x per dag door veel eten :roflol::roflol:
 
Uit verveling maar een topic geopend:

-Ik koorts, keelpijn, hoofdpijn, ziek, vanavond naar ajax.

-Ik keelsnoepjes eten antaflu

- Volgens de verpakking sugarfree (zie foto's)

- Voedingswaarden geven aan 3,1 gr suiker per snoepje

-Ratko wordt opgelicht




En om helemaal te gaan mieren neuken :P
Volgens de voedingswaarden (zie foto) staat er 7kcal. 1gr KH is 4kcal. 3,1gr KH per snoepje. Dus 3,1x4 is 12,4kcal per snoepje ipv 7!1!!11. DUBBELE OPLICHTING (correct me if i'm wrong tho
Lees de wet na, suikervrij betekent niet dst er geen suiker in zit
 
Heb je weer wat geleerd!
 
Leg je je hier bij neer of ga je hiermee verder?
 
Boeven daar bij antaflu... goed dat je dit aankaart. :D

Geen jaar lang gratis snoep?
 
a9c2536b8d49b9d37e5bbe61f92097fbca07fb45_0.jpg
 
Lees de wet na, suikervrij betekent niet dst er geen suiker in zit
Zie eerste post: "Uit verveling topic gemaakt" Not srs.

Heb je weer wat geleerd!
Kan nooit kwaad behalve als het op school is.

Leg je je hier bij neer of ga je hiermee verder?
Ik ga ze aaklagen wil een jaar lang free anta flu

Boeven daar bij antaflu... goed dat je dit aankaart. :D

Geen jaar lang gratis snoep?
Ik ga het aanvechten. Trek ze over de toonbank gewoon.
Kheb alberto gebeld, maar werd genegeerd vuile rat dat t is
 
Kon je nou uiteindelijk wel naar ajax?
 
Kon je nou uiteindelijk wel naar ajax?
Met een lichte verhoging wel naar ajax gegaan en een genietende 2-0 overwinning meegemaakt. Al is de nederlaag van gister ook wel kwetsen. Europa league it is!
 
Zie eerste post: "Uit verveling topic gemaakt" Not srs.


Kan nooit kwaad behalve als het op school is.


Ik ga ze aaklagen wil een jaar lang free anta flu


Ik ga het aanvechten. Trek ze over de toonbank gewoon.

Kheb alberto gebeld, maar werd genegeerd vuile rat dat t is

Nu je jouw stinkende best hebt gedaan om grappig te zijn, heb jij je stickertje wel verdient hoor!
 
Zo kan ie wel weer.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven