Fitness Seller

Anthony kruijver (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lord

Cool Novice
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
37
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Hoe komt het dat anthony Kruijver veel haat comments krijgt over dat die best skinny is voor 9 jaar trainen? Vinden jullie dat daadwerkelijk ook of wat doed hij verkeerd? En wrm is die redelijk skinny voor zijn lift tijd.
 
Ik vind hed niet slecht indien hij naturel is, wel een butskop
 
Een bijzonder aantrekkelijk hoofd
 
Eerlijk ik zou hem wel eentje geven
 
Omdat hij skinny is
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ja maar hoe komt dat wat doed die verkeerd?

Teveel met zn hoofd bezig zijn. Niet hard genoeg trainen. Niet genoeg eten. Alleen maar op zijn telefoon. Enkel BS oefeningen. Elke 2 weken van bulk/cut veranderen. Elke maand schema omgooien.

Zoek iemand die fatsoenlijke informatie geeft. Geen AK, Joel Beukers, Mobicep, etc.
 
Teveel met zn hoofd bezig zijn. Niet hard genoeg trainen. Niet genoeg eten. Alleen maar op zijn telefoon. Enkel BS oefeningen. Elke 2 weken van bulk/cut veranderen. Elke maand schema omgooien.

Zoek iemand die fatsoenlijke informatie geeft. Geen AK, Joel Beukers, Mobicep, etc.
Daar heb je gelijk in, vooral joel beukers doet maar wat ahhah naar wie moet ik gaan voor goed advies?
 
Ja maar hoe komt dat wat doed die verkeerd?

Blessures, niet optimaal kunnen trainen, wegkwijnen van spiermassa etc. als je video's van hem uit het verleden bekijkt zie je dat hij iets meer massa had dan dat hij momenteel heeft.
 
Back
Naar boven