AndroidHealthClinic

Sticky Anti-aging supplementen

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Deze stack gemaakt voor ouders en mezelf. Het is een work in progress dus kan dat ik er in de toekomst nog stofjes aan ga toevoegen of eruit gooien. In het pdf-bestandje vind je telkens de stof met korte beschrijving, relevante bewezen voordelen, en gebruik erbij.

Andere suggesties zijn ook welkom in dit topic. :)
 

Bijlagen

  • Anti-aging_IQ_Stack.pdf
    157,7 KB · Weergaven: 642
Thanks T. Mooi PDFje weer. Ben zelf als de dood voor rimpels :(
 
Thanks T. Mooi PDFje weer. Ben zelf als de dood voor rimpels :(
Tnx. Stress en blootstelling aan UV straling hebben naast natuurlijke veroudering van de huid de meeste impact op de vorming van rimpels... Roken, onregelmatig leven en slechte voeding hebben ook een negatief effect.
 
Mooi stukje maar is het niet handig op de eerste pagina een inhoudsopgave te maken voor welk stofje op welke pagina staat?
 
Astragalus membranaceus (actieve stoffen TA-65\Cycloastragenol en Astragaloside IV) mag er dan zeker bij ;) Zorgt ervoor dat telomeren minder snel verkorten, altijd handig.

A natural product telomerase activator as part of a health maintenance program. TA-65
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20822369
 
Laatst bewerkt:
Astragalus membranaceus (actieve stoffen TA-65\Cycloastragenol en Astragaloside IV) mag er dan zeker bij ;) Zorgt ervoor dat telomeren minder snel verkorten, altijd handig.

A natural product telomerase activator as part of a health maintenance program. TA-65
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20822369

Interessant idd

The manufacturer of TA-65 carried out a User Survey from October 2012 to February 2013. More than 80% of those returning the survey self-reported improvements in: Immune function, Mood and Sense of General Well-Being, Quality of their hair. 75% of those studied experienced improved joint mobility and skin quality, a reduction in joint pain and colds, improved energy and greater exercise tolerance and endurance. 50% of those studied saw improvements in sleep quality, vision, and coïtusual function.[5]

Eens kijken waar dit te vinden is, maar TA-65 zal wel een stuk krachtiger zijn dan wat er legaal te koop is?

Mooi stukje maar is het niet handig op de eerste pagina een inhoudsopgave te maken voor welk stofje op welke pagina staat?

Zal ik misschien nog doen maar was niet echt de bedoeling om dit zo uitvoerig te presenteren. :)
 
TA-65 zou gewoon Cycloastragenol zijn. Maar dat is duur.
http://www.super-smart.eu/article.pl?id=0616&lang=nl&fromid=GG132&gclid=CM2v_dzO6LcCFeXItAodAhAAmw

Astragaloside IV is al even duur. Astragalus extract bevat beiden, een goed extract kan hoge concentraties geven. Er zijn onderzoeken die aangeven dat zulke extracten hun werk al doen.


Research Reveals that Certain Forms of Astragalus Contain Molecules that Reverse Aging
http://www.naturalnews.com/027312_astragalus_research_aging.html

Reverse aging klopt spijtig genoeg niet. Bij muizen/dieren zorgt activatie van telomerase wel voor een verlenging van de telomeren, maar bij mensen wordt het verkorten alleen geremt.
 
Laatst bewerkt:
Dan mogen resveratrol en asthaxantine er ook bij. Zijn zeer krachtige aox.
 
Nog wat lectuur over TA-65.
http://www.kwakzalverij.nl/1608/Kwakzalver_Defares_de_boer_op_met_anti_aging_capsules

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Geloof ik in antioxidanten. Zeer zeker. Ik zorg ook dat ik ze binnenkrijg. Geloof ik in de pilletjes die antioxydanten bevatten. Niet echt. Ik neem geen reserversatrol, groene thee pilletjes, en andere anti oxydantenpilletjes. Ik drink elke dag een paar tassen zelfgemaakte groene thee, 2 glazen rode druivensap van een goed merk, eet gember, eet elke dag een beetje pure cacaopoeder, genoeg fruit, enz... Vit D neem ik dan weer wel omdat dit de enigste manier is om je hoeveelheid binnen te krijgen en je zeker kan zijn dat er in je pilletje zit wat er zou moeten inzitten. Als je je dagelijkse hoeveelheid antioxydanten gemakkelijk kan nemen uit je voeding, zie ik niet in waarom je ze in pilvorm moet nemen waarvan je niet eens weet wat erin zit. Ik zou wel is de resultaten willen zien indien ze een heel assortiment van die pillen zouden analyseren.
 
DHEA is past ook in een anti agingprogramma.
Goede anti oxidanten zijn bv ook glutathion en SOD.
 
Astaxanthine is zeker een hele goeie toevoeging aan deze stack! Verdiep je er maar eens in.
DHEA zal ook een redelijk goeie toevoeging zijn en ook i.v.m. bodybuilding.
Alleen is glutathion een slechte toevoeging omdat glutathion oraal niet door het lichaam word opgenomen!
Ik zou ook dingen als PQQ, Co-enzym Q10, Creatine, Vitamine C, Vitamine D, Acetyl l-carnitine, Alfa lipoic acid en Fish oil/Krill oil nemen dit is alleen wat een beetje een standaard stack en wonderen zal het niet doen.

Ik ken alleen 2 supplementen die zeker aan te raden zijn.
Ten eerste Astaxanthine, doe je research maar.
Nu de belangrijkste van de 2 oxaloacetate:

Oxaloacetate Programs Your Genes for Maximum Longevity
Animal models show that oxaloacetate tells genes to keep you alive longer than would normally be possible. Activating the AMPK-FOXO pathways through calorie restriction extends lifespan in worms. In vitro, oxaloacetate can increase NAD+ levels by 50%, which activates the AMPK-FOXO pathways. Oxaloacetate may potentially support an increase lifespan.

Why Your Brain is in Danger (and How Oxaloacetate Can Help)
Oxaloacetate maintains healthy neurons in your brain and nervous system by insuring that there is no toxic build-up of glutamate in your head.(+)

Glutamate is the most common neurotransmitter in your body. Monosodium glutamate (MSG) also raises glutamate levels in the human body. It is needed for learning and memory, but under the wrong conditions, it can kill neurons.

In excess, glutamate excites your brain cells to death, which can lead to serious problems including cognitive decline. In particular, glutamate kills the cells that make myelin, the coating around your nerves that is needed for the creation of white matter.

When everything is working right, glutamate levels in the brain are kept in a fine balance, with just enough being produced to support brain function without causing harm. However, chronic stress impairs glutamate metabolism so that excess glutamate accumulates in the brain.

Over time, excess glutamate can cause mental impairment, sleep problems, and even more stress, all of which impairs glutamate recycling. This becomes a vicious cycle where stress leads to glutamate toxicity, and glutamate toxicity leads to more stress. Oxaloacetate supports healthy glutamate metabolism, supporting appropriate brain function.

Bron: http://www.bulletproof.com/aging-formula-science-research#fact2
Bulletproof info: Bulletproof is opgericht door Dave Asprey een hele bekende & goeie biohacker!

Maar supplementen zullen niet het beste werk doen en dat weten we allemaal! Het blijft een supplement (toevoeging). Probeer je stress zo laag mogelijk te houden, dingen als mediteren bijvoorbeeld. Een goed supplement om cortisol te verlagen is l-theanine. Probeer zo weinig mogelijk caffeïne/stimulanten te consumeren.
 
Back
Naar boven