Fitness Seller

anti oestogenen

Bezoekers in dit topic

jon

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
145
Waardering
0
Ik ben onlangs met een kuurtje begonnen. Ik het nogal veel aanleg voor gyno dus heb ik ook de nodige anti oestrogenen in huis gehaald.
Wat ik mij nu afvroeg. De anti oestogenen binden zich met de oestrogenen en aangein ik nogal veel anti-e's neem vroeg ik mij af wat er met de anti-e's die niet binden met de oestrogenen en die dus over zijn.

Die overtollige anti-e's wat gebeurt daar mee? Hebben die enige nadelige invloed, bijwerkingen op het lichaam of op de kuur????
 
Antwoord op je vraag weet ik niet maar wat ik wel weet dat als je teveel anti oestrogenen neemt, dat de effectiviteit van je kuur sterk afneemt. Je lichaam heeft oestrogenen nodig dus als ik jouw was zou ik ze pas gebruiken als je er daadwerkelijk last van gyno krijgt en dan ook nog met een lage dosis gebruiken.
 
Originally posted by jon
Ik ben onlangs met een kuurtje begonnen. Ik het nogal veel aanleg voor gyno dus heb ik ook de nodige anti oestrogenen in huis gehaald.
Wat ik mij nu afvroeg. De anti oestogenen binden zich met de oestrogenen en aangein ik nogal veel anti-e's neem vroeg ik mij af wat er met de anti-e's die niet binden met de oestrogenen en die dus over zijn.

Die overtollige anti-e's wat gebeurt daar mee? Hebben die enige nadelige invloed, bijwerkingen op het lichaam of op de kuur????

Dit hangt er vanaf... Middelen als proviron, arimidex ed, blokkeren het enzym aromaze. Hierdoor is het gewoon onmogelijk om oestragenen aan te maken. Persoonlijk zie ik hier het nut niet van in, omdat je voordelen uit die oestra's kunt halen, maar goed, dat erbuioten gelaten.

Middelen als nolvadex en clomid zijn zelf zwakke oestragenen die je in je lichaam brengt. Ze binden zich aan de receptoren, waardoor de sterkere oestra's geen invloed hebben...

Nadelige effecten? Ja, als je niet bezig bent met een post-cycle, en tijdens je kuur zelf geen probs hebt, moet je ze gewoon niet gebruiken.
 
Back
Naar boven