AndroidHealthClinic

Anti oestrogeen tijdens kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Borstkas

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2011
Berichten
1.955
Waardering
550
Lengte
1m88
Massa
96kg
Heeft het zin om een anti-oestrogeen tijdens een test-e only kuur mee te laten lopen zoals bijvoorbeeld mangosteen om oestrogenen bijwerkingen te minimaliseren/voorkomen?
 
Heb je last van teveel aan oestrogeen tijdens zo'n test only kuur dan?
 
Heb je last van teveel aan oestrogeen tijdens zo'n test only kuur dan?


Ik ben wel gevoelig voor oestrogeen. Wil weten of deze bijwerking te beperken zijn dmv anti-oestrogeen. Dit met mangosteen aangezien het een krachtige anti oestro is.
 
Welke bijwerkingen had je dan tijdens je vorige kuur?
 
laat jezelf nou niet een mangosteen aanpraten man,, gewoon aromasin of arimidex nemen ..daarvan weet je zeker dat het doet wat het moet doen..

en welke oestrogeen bijwerkingen krijg je dan tijdens een test only cycle? ..gyno, vocht??
 
Welke bijwerkingen had je dan tijdens je vorige kuur?

laat jezelf nou niet een mangosteen aanpraten man,, gewoon aromasin of arimidex nemen ..daarvan weet je zeker dat het doet wat het moet doen..

en welke oestrogeen bijwerkingen krijg je dan tijdens een test only cycle? ..gyno, vocht??

Had veel last van vocht en acne.. Daarbij moet ik wel zeggen dat m'n voeding toen niet 100% afgestemd was op m'n lichaam. Zo weet ik nu dat ik bloated en acne kan krijge van zuivel. Ik at toen veel zuivel en lette niet op zoutiname.. Maar toch.. ben wel gevoelig voor vocht en acne blijkbaar.. Dit wil ik voorkomen in m'n volgende kuur.
 
Als je nu een cup A zou hebben dan was er wellicht een reden maar anti e als je weet dat met zuivel en zout, daar hoogstwaarschijnlijk het probleem zit.
 
Als je nu een cup A zou hebben dan was er wellicht een reden maar anti e als je weet dat met zuivel en zout, daar hoogstwaarschijnlijk het probleem zit.

Haha nee zo erg is het ook weer niet gelukkig :')

Maar heb aanleg voor acne.. slik B5 en zink ter preventie.. Is er nog iets wat ik uit voorzorg zou kunnen doen? Ook tegen de bloat? Proviron mee laten lopen? Al heb ik vernomen dat dat ook aan kan steken tot acne..
 
Proviron is een dht dus kan inderdaad zorgen voor acne. Voor bloat kun je aromasin/arimidex mee laten lopen. Voor acne gebruikt ik zelf 10 mg roa per dag. Op zo'n lage dosering geen last van bijwerkingen en mooi puistvrij.
 
Uit voorzorg zou je bijvoorbeeld geen aas kunnen zetten ;)
 
Proviron is een dht dus kan inderdaad zorgen voor acne. Voor bloat kun je aromasin/arimidex mee laten lopen. Voor acne gebruikt ik zelf 10 mg roa per dag. Op zo'n lage dosering geen last van bijwerkingen en mooi puistvrij.

Hmm arimidex is wel een heel sterk anti oestrogeen wat ook weer ten koste kan gaan van mijn gains..

Daarom vroeg ik me af of een ietwat minder sterk maar wel natuurlijke anti oestrogeen zoals mangosteen kan helpen.
 
10mg Aromasin ed of 0.5mg Arimidex eod zorgt er alleen maar voor dat je minder vocht vasthoudt door minder aromatisatie. De illusie van minder gains door het gebruik van een AI is puur door minder vochtaanzet. Daarbij zijn alle 'resultaten' met mangosteen gebaseerd op verhalen en eventueel wat testjes op niet-gebruikers. Deze vermindering van oestrogeen is een exacte en niet een relatieve ten opzichte van de testosteronspiegel, welke tijdens je kuur door exogene toediening flink wordt verhoogd.
 
10mg Aromasin ed of 0.5mg Arimidex eod zorgt er alleen maar voor dat je minder vocht vasthoudt door minder aromatisatie. De illusie van minder gains door het gebruik van een AI is puur door minder vochtaanzet. Daarbij zijn alle 'resultaten' met mangosteen gebaseerd op verhalen en eventueel wat testjes op niet-gebruikers. Deze vermindering van oestrogeen is een exacte en niet een relatieve ten opzichte van de testosteronspiegel, welke tijdens je kuur door exogene toediening flink wordt verhoogd.

Waar baseer jij op de aromasin eod moet?
 
staat toch duidelijk aromasin ed en arimidex eod :p
 
Back
Naar boven