Fitness Seller

Anti oestrogenen...middelen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Mensen, wie kan mij uit de brand helpen. Ik heb al meerdere sites en artikelen gelezen dat je tijdens en na een kuur anti oestrogenen middelen moet gebruiken. Maar welke zijn nou de beste en wanneer en hoeveel moet je er gebruiken.... En voor hoe lang. Ik kan hier niet echt een goed antwoord op vinden.

Volgende week begin ik met 8 weken iedere week 1 deca en 1 primotesto in mijn bil je injecteren. Wie van jullie kan mij vertellen....welke anti oestrogenen middelen ik het best kan gebruiken....vanaf wanneer hoeveel en tot wanneer.
 
Volgens mij zou jij er beter aan doen om voorlopig effe niets te zetten, en je eerst eens beter in te lezen in het hele AS gebeuren.

Hier ga je waarschijnlijk toch geen gehoor aan geven, dus zoek maar eens op de topics over nolvadex, femara, en arimidex. HCG en Clomid zijn voor mij geen optie, maar dat kan dus ook.
 
Laatst bewerkt:
Ehmmm misschien even de boeken er op naslaan zou ik zeggen. Ben misschien een Newbie maar een steroide cyclus dient (uit voorzorg) gecombineerd te worden met anti oestrogenen waarbij de bekendste (en schijnbaar best verkrijgbaar) Nolvadex en Tamoxifen zijn. Als alrtenatief middel kun je ook een B.H. proberen.

Mar nu iets serieuser, wat is er bekend of de werking en kracht van de op isoflavonen gebaseerde oestrogeen blokkers. Deze zijn namelijk erg eenvoudig te bemachtigen.
 
Laatst bewerkt:
DHT derivaten zijn oestro antagonisten en werken dus ook anti oestrogeen.. en het geeft een extra anabool effect door extra receptor bezetting.. and het remt SHBG waardoor er meer vrij testosteron komt en dus ook weer meer anabool effect..
 
Shadum: nolvadex = tamoxifen
adex/teslac is een betere maar ook duurdere combo
 
Allemaal heel leuk....maar echt een concreet antwoord kan niemand me geven.
 
>>Mensen, wie kan mij uit de brand helpen.<<

wij

>>Maar welke zijn nou de beste<<

teslac/adex/femara/nolvadex

>>wanneer en hoeveel moet je er gebruiken<<

met wat jij gaat gebruiken hoef je waarschijnlijk alleen ndex te gebruiken na de kuur.
hoeveel hangt af van hoe je reageert op deca en primoteston, maar je zou kunnen beginnen met 20mg

>>En voor hoe lang.<<

2-4 weken ivm met de langwerkende deca

>>Wie van jullie kan mij vertellen welke anti oestrogenen middelen ik het best kan gebruiken<<

alleen jij, na trial en error met bovengenoemde producten

>>vanaf wanneer hoeveel en tot wanneer.<<

al op gereageerd

Zo beter?
 
Common sense en wat ik heb gelezen tot nu toe zou ik er voor kiezen om het oetrogeen blokerend middel te nemen zodra je begint met deca .... deca is een zeer potent anabool steroid en persoonlijk zou ik geen behoefte hebben aan sommige van de (tijdelijke) bijwerkingen. Het schijnt dat anti oestrogene middelen wel een inbreuk maken op je groei (reductie 5% wordt genoemd). Deca blijft over het algemeen nog meer dan een jaar in je lichaam, natuurlijk daalt de dosis wel en het zou dus overbodig zijn om dan ook maar een jaar door te gaan met anti oestrogenen. Uitgaande hiervan zou ik de antioestrogenen nemen van af het moment dat je deca begint tot maximaal 2 maal de periode dat je deca hebt genomen er na.
Dit is voornamelijk common sense die ik heb opgedaan zelf, niet zo zeer met A.S. maar met andere middelen die ook lang in je bloed blijven en veel bijwerkingen hebben.
Nu dat ik mijn schade aan de thread heb (geprobeerd te) repareren zou ik graag de pen over geven aan iemand die wat meer practische ervaring heeft en wat nauwkeurigere antwoorden kan geven.

P.S. Iemand was me al voor
 
Back
Naar boven