Fitness Seller

Anticonceptiepil & Steroiden

Bezoekers in dit topic

Lifeguard

Novice
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Beste leden van dit forum,

ik denk wel eens na over het feit dat veel meisjes
op erg jonge leeftijd beginnen met de anticonceptiepil,
wat dus ook eigenlijk helemaal niet goed is.
Het blijven uiteraard hormonen, maar wat maakt de
anticonceptiepil nou zo anders dan steroiden die worden gebruikt
door bodybuilders, qua gezondheid.

Ik heb er niet veel verstand van maar ik weet dat het geen
androgene steroiden, maar puur los van het feit dat AAS
de bevordering van spieropbouw versterkt, hoe zit het qua gezondheid?
De bijwerkingen zijn van beide middelen vrijwel het zelfde, levertoxisch,
beinvloeding van libido, gyno, acne etc. etc.
maar waarom kunnen jonge meisjes van 15 de anticonceptiepil slikken
en jonge jongens van 15 niet andere AAS?
Omdat het de groei kan beinvloeden en dergelijke, maar hoe verschilt
dat dan van elkaar, want het is allebei natuurlijk niet gezond op zo'n jonge leeftijd.

Heeft iemand hier meer informatie over?

Alvast bedankt,

Grtz,
Lifeguard

Ps. Ben zelf van het mannelijke geslacht
nee, ben niet van plan te kuren met de anticonceptiepil voor
keiharde gains ;)
 
Ik geef dagelijks 10 tallen anticonceptie pillen aan vrouwen van 18 + jaar soms zelfs van 16.
Moet ook schadelijk zijn maar ik weet niet exact hoe erg.
Kans op trombose etc is wel hoog, vooral bij de diane pill
 
De pil is niet voor niets een legaal middel en anabolen illegaal. Gebruikelijke doses van de pil zijn veilig op doktersvoorschrift , gebruikelijke doses aan anabolen zijn veilig mits je volledig weet wat je doet wat 99% niet weet.
 
Laatst bewerkt:
Anabolen zijn niet illegaal, worden ook voorgeschreven medicinaal. Net als de pil
 
Ja AAS is als ik het goed begrepen heb een beetje gedoogd, doseringen voor eigen gebruik worden daarom ook vrijwel geaccepteerd door de autoriteit.
 
De pil is niet voor niets een legaal middel en anabolen illegaal. Gebruikelijke doses van de pil zijn veilig op doktersvoorschrift , gebruikelijke doses aan anabolen zijn veilig mits je volledig weet wat je doet wat 99% niet weet.

waar baseer je deze onzin dan weer op
 
Beste leden van dit forum,

ik denk wel eens na over het feit dat veel meisjes
op erg jonge leeftijd beginnen met de anticonceptiepil,
wat dus ook eigenlijk helemaal niet goed is.
Het blijven uiteraard hormonen, maar wat maakt de
anticonceptiepil nou zo anders dan steroiden die worden gebruikt
door bodybuilders, qua gezondheid.

Ik heb er niet veel verstand van maar ik weet dat het geen
androgene steroiden, maar puur los van het feit dat AAS
de bevordering van spieropbouw versterkt, hoe zit het qua gezondheid?
De bijwerkingen zijn van beide middelen vrijwel het zelfde, levertoxisch,
beinvloeding van libido, gyno, acne etc. etc.
maar waarom kunnen jonge meisjes van 15 de anticonceptiepil slikken
en jonge jongens van 15 niet andere AAS?
Omdat het de groei kan beinvloeden en dergelijke, maar hoe verschilt
dat dan van elkaar, want het is allebei natuurlijk niet gezond op zo'n jonge leeftijd.

Heeft iemand hier meer informatie over?

Alvast bedankt,

Grtz,
Lifeguard

Ps. Ben zelf van het mannelijke geslacht
nee, ben niet van plan te kuren met de anticonceptiepil voor
keiharde gains ;)
Jij hebt een vreemd beeld van de pil. Je weet dat het andere bijwerkingen heeft, en dat het ook gegeven wordt om menstruatieklachten te verlichten? En dat de dosering (die van de pil niet eens te vergelijken is met recreatieve anabolen) het beïnvloed?

Ken je die pomp in je onderrug? Dat is bijna hetzelfde als menstruatiepijn. En dan hebben veel vrouwen nog een scala aan andere klachten erbij, wat de pil kan verlichten. Net als dat de pil voor regelmaat kan zorgen bij vrouwen die erg onregelmatig menstrueren.

En acne? Ik weet niet hoor, maar het wordt zelfs gegeven om acne te verminderen. Zijn totaal andere hormonen.
 
Het zal wel wat dingen kunnen verlichten, maar blijft nog altijd middel dat het risico op kanker kan verhogen (verhoogt igf-1 afzonderlijk wat kans op kankercellen verhoogt). De dosering die nodig is om niet zwanger te worden is hoger dan meeste denken. Beetje oestrogeen gaat gewoon niet werken.

Er zijn al verschillende gevallen bekend met ernstige bijwerkingen van verschillende pillen. Je kan oestrogeen niet vergelijken met testosteron trouwens. Bij TRT bv. wordt je eigen aanmaak vervangen, terwijl met de pil meer oestrogeen (en progesteron) wordt gegeven dan een vrouw zelf aanmaakt

Heeft een engatief effect op het immuunsysteem, lever (interhepatische cholestase is meer voorkomend bij vrouwen), darmen (spastische darm bv.), enz...

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

De pil is niet voor niets een legaal middel en anabolen illegaal. Gebruikelijke doses van de pil zijn veilig op doktersvoorschrift , gebruikelijke doses aan anabolen zijn veilig mits je volledig weet wat je doet wat 99% niet weet.

Het is legaal omdat ander overbevolking een zeer serieus probleem wordt op zeer korte tijd ;)

Los daarvan kan het ook wel menstruatiepijn verlichten bij vrouwen. Enigste gebruikelijke dosissen die veilig zijn van anabolen is op TRT in principe.
 
Ik vraag me af of al die dames die een anticonceptiepil slikken nog wel true naturals zijn. Zijn er experts aanwezig?
 
Back
Naar boven