AndroidHealthClinic

Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
4.825
Waardering
410
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
[Link niet meer beschikbaar]

22 jaar oud...+-110kg ripped bij 1.80m.

Vooral zn benen zijn echt ziek...respect om er op zo'n leeftijd zo bij te staan.
 
nice post man ! zeker een goeie bodybuilder dit , stond er op zen 20 ste ook al enorm goed bij
 
geweldig kerel.
Hij heeft wel 2 grote minpunten. Zijn bovenlichaam voornamelijk zijn chest gedeelte is plat. Zelfde probleem als mij. Zie je ook gewoon direct in begin al. Tweede probleem is zijn rug wijdte maar dat zie je niet op deze video. Zijn benen zijn extreem goed.
 
Ziet er bruut uit. Maar chest is idd nogal plat. Hij staat wel echt erg droog. Jammer dat we geen rug zien en bijv een front double bicep pose.

Zijn er geen foto's van die wedstrijd waar hij over spreekt? Waarop hij nog droger was dan hier...
 
vet bruut ! hij heeft ook zn eigen sportschool geloof ik ...
 
ik zou em eerder 32 geven.................
 
Die kerel heeft echt een mooie fysiek!
Zeker op die leeftijd....
 
Kan een topper worden.
 
Top fysiek. Lijkt hij gyno te hebben?
 
Huge nippels ja.
 
Jammer van de gyno en uber lange nipples.
 
Ziet er bruut uit. Maar chest is idd nogal plat. Hij staat wel echt erg droog. Jammer dat we geen rug zien en bijv een front double bicep pose.

Zijn er geen foto's van die wedstrijd waar hij over spreekt? Waarop hij nog droger was dan hier...

Zal straks wel een paar van zn wedstrijd posten.


Hij heeft idd heel lichte gyno ja...niks ergs maar hij kant het altijd nog laten weghalen. Zn tepels zijn wel focking groot ja hahah
 
Hij postte vroeger ook op BB.com volgends mij, toen was hij nog een stuk jonger maar had hij al een indrukwekkend fysiek, toen deed ie ook nog allemaal van die vage tricking shit waar die ook wel goed in was.
 
djezus ****, mooie fysiek!
 
zeker hard voor 22 jaar. die gaat het wel maken.
 
Voor 6 jaar trainnen zeker super fysiek!
hoop ik ook over 2 jaar dan maar zo bij te staan:D
 
Voor 6 jaar trainnen zeker super fysiek!
hoop ik ook over 2 jaar dan maar zo bij te staan:D

Dan mag je eerst weleens een lading GH, igf en AAS inslaan man :P

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Hij postte vroeger ook op BB.com volgends mij, toen was hij nog een stuk jonger maar had hij al een indrukwekkend fysiek, toen deed ie ook nog allemaal van die vage tricking shit waar die ook wel goed in was.

Kan je eens voorbeelden noemen :) ?
 
Back
Naar boven