Fitness Seller

Apart Crossfit gedeelte

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

HB89

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
8.550
Waardering
1.131
Lengte
1m96
Massa
115kg
Big T,

Wat dacht je van een apart Crossfit sub forum?

mvg.
 
Hahahaha, in. Leuk ook voor de powerlifters. Zij zijn dan niet langer de kneusjes van het forum :).
 
Leuk idee, weet al een eerste sticky: blessures
 
Hahahahahaha
Doe er ook een Insannnnity area bij while ur at it :roflol:
 
Hahahaha, in. Leuk ook voor de powerlifters. Zij zijn dan niet langer de kneusjes van het forum :).

Je bedoelt leuk voor de bodybuilders. Zij zijn dan niet langer de enigen die maar wat aankloten zonder veel resultaat :)
 
In. Dis gon be good
 
Ik had gehoopt een zinloze discussie op te starten. :(
 
Ik had gehoopt een zinloze discussie op te starten. :(

Speciaal voor jou zal ik mezelf even quoten:

Een powerlifter begint ook nooit meteen met powerliften. Powerlifters zijn eigenlijk mensen die oorspronkelijk begonnen als bodybuilder, maar telkens opnieuw faalden met het cutten. Uit frustratie blijven ze zich dan maar het hele jaar volproppen met voedsel, en gebruiken het begrip "powerlifter" als excuus om als een vet zwijn te mogen rondlopen.

Go!


(Zelf had ik eigenlijk vooral gehoopt op een nieuw rondje crossfit bashen :( )
 
Crossfit bashen is too easy :D
 
Buiten die rare pull ups om doen ze veel dezelfde lifts en oefeningen die bodybuilders en powerlifters ook doen. Ben zelf een bodybuilder, maar lijkt me een mooie toevoeging aan het forum. Het is een andere tak van de krachtsport dus waarom niet?

Bashen voordat je zelf een keer bent wezen crossfitten is natuurlijk makkelijk
 
Er is al een gay topic.
 
Ik ga een (zogenaamd) speciaal Crossfit supplement ontwikkelen, loop ik binnen, heb ik nog meer dinero en kan ik nog meer bitches nken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven