AndroidHealthClinic

aparte armen dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jp2010

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2010
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
Vetpercentage
9%
Als is een aparte dag voor mijn armen doe
is het dan beter om eerst alle biceps oefeingen te doen en dan triceps.
of eerst

bicepsoefening
tricepsoefening
bicepsoefening
tricepsoefening
enz.


thanks
 
Als is een aparte dag voor mijn armen doe
is het dan beter om eerst alle biceps oefeingen te doen en dan triceps.
of eerst

bicepsoefening
tricepsoefening
bicepsoefening
tricepsoefening
enz.


thanks

ik doe eerst het 1ne en dan het andere

je kan ook
bi tri bi tri bi tri idd

dat zijn supersets dacht ik?
 
Mag je helemaal aan jezelf over laten. Als er een van de twee achterloopt die als eerste. Zelf pak ik triceps als eerste aangezien deze nog iets moet bijtrekken en dit een grotere spier is, maar als je wilt kan je ook staggered-sets doen. Your call.
 
okee dankjewel

en hoeveel oefeningen zouden jullie doen
ik zit te denken aan van allebei 4
of is dat te veel?
 
Ligt er net aan wat de intensiteit is. Persoonlijk vind ik zelf 2 oefeningen voor elk met een hoge intensiteit al genoeg..
 
wat bedoel je dan precies met hoge intensiteit want als ik oefeningen doe dan kan ik aan het eind van de oefening egt geen reps meer maar uiteindelijk ben ik dan toch nog niet heel erg moe
heel vreemd
 
wat bedoel je dan precies met hoge intensiteit want als ik oefeningen doe dan kan ik aan het eind van de oefening egt geen reps meer maar uiteindelijk ben ik dan toch nog niet heel erg moe
heel vreemd

Niet vreemd, heb ik zelf ook..
 
Ligt er net aan wat de intensiteit is. Persoonlijk vind ik zelf 2 oefeningen voor elk met een hoge intensiteit al genoeg..

+ 1

Doe momenteel zelfs maar 1 werkset bicep en 1 triceps, wel 2 x per week en de week erop maar 1 x
 
mijn armen lopen ook achter!
ik doe 3 bicep en 3 tricep oefeningen
alle 6 doe ik ze 4 sets van ong 6 tot 8 reps

is dit te intensief? moet ik 3 setjes doen per oefening ipv 4? of meer reps juist?
waar reageren armen het beste op, ik heb het nog syteeds niet ontdekt bij mezelf :S
 
Back
Naar boven