Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Bezoekers in dit topic

Wat is deze weak bonks.
 
Not sure welke dag je hebt gedaan



:P
5x4 vind ik volume :roflol:
Ik ben cuttende tot morgen, of zoiets want laatste 3 dagen dik gefaald, maar vanaf morgen stapsgewijs overal setjes erbij
 
Bodyweight ondertussen 105.4 :roflol:
Maar ik ga mijn trainingen toch weer anders inrichten, barbell overhead press geeft te veel stress op mijn rechter schouder waardoor deze nu alweer een paar dagen flink pijn doet. Voorlopig wordt het weer alleen plat benchen, maar mijn delts groeien hier ook prima op dus dat is geen probleem verder.

4x per week onderrug belasten met 2x barbell row en 2x deadlift varianten eist ook alweer zijn tol, allemaal problemen waar ik al eerder tegenaan gelopen ben, maar had de hoop dat dit over zou zijn. Niet dus.
Het liefst haal ik meteen een Lat pulley attachment zodat ik niet alleen maar hoef te barbell rowen, maar die zijn uitverkocht. Zodra deze nieuw binnenkomt bij Fitness Seller ga ik deze gelijk bestellen.

Waarschijnlijk wordt t weer een oud vertrouwde full body schema voor 4x per week, maar eens even kijken hoe ik dit ga inrichten. Geeft ook meteen ruimte om op sommige dagen iets minder carbs erin te rammen en dus mijn kcal inname op die dagen wat te beperken zodat ik minder vet varken word.

Training van gisteren

#Pendlay row
60 x 8
80 x 8
100 x 5
122.5 x 4
110 x 6
100 x 8 x 2

#Pullups
BW x 8 x 4

#Barbell curl
30 x 12 x 3

Facepulls met elastiek
15x3
 
Weet niet wat voor rack je hebt maar dit is prima te maken


 
De basis variant is verticaal? Gewoon een katrol met een strap aan je rack.

Maar ik zie ook face pulls met bands, dus met stevigere bands kan je perfect rows down. Been there done that. Doe zelfs low 'cable' fly's met bands.
 
Weet niet wat voor rack je hebt maar dit is prima te maken


verticaal kan je daar niks mee
De basis variant is verticaal? Gewoon een katrol met een strap aan je rack.

Maar ik zie ook face pulls met bands, dus met stevigere bands kan je perfect rows down. Been there done that. Doe zelfs low 'cable' fly's met bands.
Ik koop dan liever gewoon de bijbehorende attachment :D

Banded rows zou kunnen, maar denk niet dat ik daar uithaal wat ik eruit wil halen :p

Training van vandaag
#Benchpress
60 x 6
80 x 6
100 x 6
112.5 x 6 x 6

#Benchpress, close grip
100 x 6 x 3

#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 3
160 x 3
180 x 3
200 x 3 x 4
160 x 6
Echt moeilijk harde backpump van de squats, eerst gaan avondeten koken, met moeite, omdat pullups zo echt niet zouden gaan.

#Pullups
BW x 5
BW+5 x 5
BW+10 x 5 x 5
BW x 10
BW x 9

Facepulls met band
15x4
 
Intra workout avond maal gevolgd door pullups en post workout voor die EIWITYNTHESE MAXIMALISATIE YEAH BUDDY.
 
Intra workout avond maal gevolgd door pullups en post workout voor die EIWITYNTHESE MAXIMALISATIE YEAH BUDDY.
En de meest anabole post workout, homemade blueberry muffin en kwark. FUCKYAAAH

Als ik nu niet groot word, weet ik t ook niet meer.
 
#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5 x 7

#Pendlay row
60 x 6
80 x 6
100 x 5
125 x 3 x 4
100 x 8 x 2

#Romanian deadlift
100 x 6
140 x 6 x 3

#Chinups
BW x 8 x 3

Triceps pompen met elastiek
4x15
Flinke pomp

Onderrugpomp is wel echt rip, daarom RDL minimaal gedaan. In ieder geval minder dan eergisteren, benieuwd hoe t vrijdag is met 5x4 squat
 
Dik volume op die bench. Goeie rows ook
 
Back
Naar boven