XXL Nutrition

Apotheek of Underground wat is beter?

Users who are viewing this thread

Powerful

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 nov 2010
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ik vraag me het volgende af:

-Zit er verschil in kwaliteit tussen roids vanuit de (int) apotheken en de bekende ug labs?

-Kan het niet zo zijn dat bepaalde merken besmet kunnen zijn met een bacterie, virus of zelfs HIV? klinkt extreem, maar het zou theoretisch toch kunnen?

Graag jullie reacties

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2012
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Zodra een bacterie of aids BA alcohol aanraakt is het dood. Wbt underground gear zou je eerder bang moeten zijn voor zware metalen.
Apotheek is gegarandeerd goed spul, maar het is vaak de vraag of het wel uit de apotheek komt.
Ik neem zelf van een underground lab dat al meer dan 10 jaar bestaat en dat bevalt me goed.

Colossalx

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2011
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Ik neem enkel nog tren in ug. ug test prop is ook slecht vind ik. (wegens te hoge concentratie). Als je wat goede bronnen hebt is hg niet zo veel duurder dus dan is mijn keuze snel gemaakt.

Shivo

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 sep 2003
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Ik neem enkel nog tren in ug. ug test prop is ook slecht vind ik. (wegens te hoge concentratie). Als je wat goede bronnen hebt is hg niet zo veel duurder dus dan is mijn keuze snel gemaakt.

Bronnen voor hg zijn moeilijk te vinden (mijn ervaring) vandaar dat ug vaak de overhand krijgt.

Fra

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2010
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Voordeel van UG is dat het bijna niet nagemaakt wordt, alleen dosering kloppen vaak niet helemaal. Echte merken zo veeel fake's durf het al niet eens te proberen.

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Zodra een bacterie of aids BA alcohol aanraakt is het dood. Wbt underground gear zou je eerder bang moeten zijn voor zware metalen.
Apotheek is gegarandeerd goed spul, maar het is vaak de vraag of het wel uit de apotheek komt.
Ik neem zelf van een underground lab dat al meer dan 10 jaar bestaat en dat bevalt me goed.

Klopt niet, kunnen zeker bacterien in overleven.

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
% benzyl alcohol is niet hoog genoeg voor volledige steriliteit. Zijn testen geweest op ug labs waar voldoende bacterien in zaten.

Die overgins wel dood waren meen ik mij te herinneren.

flokke

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 apr 2009
Lengte
1m74
Massa
89kg
HG natuurlijk. Enkel is de vraag of het wel echt HG is...
HIV zal al zeker en vast niet kunnen op deze manier;)

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Die overgins wel dood waren meen ik mij te herinneren.

Zal het eens opzoeken, maar er is zelfs een standaard hoeveel bacterien een middel mag bevatten.

Maar geen enkel middel voor oraal, iv of sc kan volledig steriel behouden worden. Je kan gewoon de concentratie van de antibacteriele stof niet hoog genoeg brengen zonder schade aan de stof of mens te brengen.

En vermoed dat ug labs geen lab ter beschikking hebben voor volledige steriliteit ten eerste al. De grondstoffen worden niet steriel uit china verzonden en dan gaat het door de syringe filters voor bacterien en schimmels eruit te filteren.

Ba water erin met een bepaald % ba en voila.

Laatst bewerkt:

Naar boven