XXL Nutrition

Apotheek of Underground wat is beter? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Powerful

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2010
Berichten
1.444
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ik vraag me het volgende af:

-Zit er verschil in kwaliteit tussen roids vanuit de (int) apotheken en de bekende ug labs?

-Kan het niet zo zijn dat bepaalde merken besmet kunnen zijn met een bacterie, virus of zelfs HIV? klinkt extreem, maar het zou theoretisch toch kunnen?

Graag jullie reacties
 
Zodra een bacterie of aids BA alcohol aanraakt is het dood. Wbt underground gear zou je eerder bang moeten zijn voor zware metalen.
Apotheek is gegarandeerd goed spul, maar het is vaak de vraag of het wel uit de apotheek komt.
Ik neem zelf van een underground lab dat al meer dan 10 jaar bestaat en dat bevalt me goed.
 
Ik neem enkel nog tren in ug. ug test prop is ook slecht vind ik. (wegens te hoge concentratie). Als je wat goede bronnen hebt is hg niet zo veel duurder dus dan is mijn keuze snel gemaakt.
 
Ik neem enkel nog tren in ug. ug test prop is ook slecht vind ik. (wegens te hoge concentratie). Als je wat goede bronnen hebt is hg niet zo veel duurder dus dan is mijn keuze snel gemaakt.

Bronnen voor hg zijn moeilijk te vinden (mijn ervaring) vandaar dat ug vaak de overhand krijgt.
 
Voordeel van UG is dat het bijna niet nagemaakt wordt, alleen dosering kloppen vaak niet helemaal. Echte merken zo veeel fake's durf het al niet eens te proberen.
 
Zodra een bacterie of aids BA alcohol aanraakt is het dood. Wbt underground gear zou je eerder bang moeten zijn voor zware metalen.
Apotheek is gegarandeerd goed spul, maar het is vaak de vraag of het wel uit de apotheek komt.
Ik neem zelf van een underground lab dat al meer dan 10 jaar bestaat en dat bevalt me goed.

Klopt niet, kunnen zeker bacterien in overleven.
 
% benzyl alcohol is niet hoog genoeg voor volledige steriliteit. Zijn testen geweest op ug labs waar voldoende bacterien in zaten.

Die overgins wel dood waren meen ik mij te herinneren.
 
HG natuurlijk. Enkel is de vraag of het wel echt HG is...
HIV zal al zeker en vast niet kunnen op deze manier;)
 
Die overgins wel dood waren meen ik mij te herinneren.

Zal het eens opzoeken, maar er is zelfs een standaard hoeveel bacterien een middel mag bevatten.

Maar geen enkel middel voor oraal, iv of sc kan volledig steriel behouden worden. Je kan gewoon de concentratie van de antibacteriele stof niet hoog genoeg brengen zonder schade aan de stof of mens te brengen.

En vermoed dat ug labs geen lab ter beschikking hebben voor volledige steriliteit ten eerste al. De grondstoffen worden niet steriel uit china verzonden en dan gaat het door de syringe filters voor bacterien en schimmels eruit te filteren.

Ba water erin met een bepaald % ba en voila.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven