AndroidHealthClinic

APP voor het tracken van het aantal sets, reps en volume per spiergroep

Bezoekers in dit topic

Martijn78

Novice
Lid geworden
20 aug 2021
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Weet iemand een goede app voor het bijhouden van het aantal sets, reps en het gewicht & totaal volume per oefening zodat je een goed overzicht krijgt van het totaal aantal sets (en volume) per spiergroep?
Momenteel volg ik een schema vanaf een pdf op mijn tablet maar ik besef dat ik te weinig inzicht heb in hoeveel sets ik nu per week doe en of ik een goede progressieve overload creëer.
Heb dit eerder in Excel ooit bijgehouden toen ik mijn schema nog op mijn laptop had staan in een Excel sheet en alle oefeningen vanaf de laptop uitvoerden en direct het aantal set, reps en gewicht bijhield per oefening.

Hoop dat er iemand tips heeft hoe je dit overzichtelijk en effieicent bij kunt houden, ikzelf heb nog niet de juiste app kunnen vinden.

Thx. gr.Martijn
 
Ik heb geen idee mbt een app.
Maar excel kan ook gewoon op je telefoon.
 
Strong. Handigste app die ik al heb gebruikt, makkelijk en overzichtelijk.
Screenshot_2022-02-27-16-24-52-92_ba5bd160e6042338a9d029de2b6b944f.jpg


Screenshot_2022-02-27-16-23-39-55_ba5bd160e6042338a9d029de2b6b944f.jpg
 
Ik gebruik deze:


Heel tevreden over. Beter dan excel gerommel op de telefoon (ook een tijd gedaan). :thumbup:
 
TrainHeroic gebruik ik.

Naast je eigen trainingen kan je ook abbo nemen op online coaching etc..
 
Gebruikte altijd Bodyspace. Maar tegenwoordig hou ik het bij in Google Sheets. Nog makkelijker en kan je zelf alles toevoegen wat je wilt (heb bijv. ook een tabje met gewicht en omtrek spiergroepen)
 
Bedankt voor de tips, zeer gewaardeerd.
Strong vanochtend gebruikt, maar helaas houdt deze het aantal sets per spiergroep niet bij.
Overige tips ook onderzocht maar ook hier helaas geen wekelijks overzicht van het aantal reps per spiergroep.

Ik zal dus inderdaad ook terug moeten naar Excel vrees ik, mochten er nog tips zijn dan hoor ik het graag.!!
 
Back
Naar boven