Fitness Seller

Apparaten of halters? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In mijn sportschool zie ik weinig vrouwen 40 kg legpressen..
de meeste komen niet verder dan 20 kg. Maar zijn ook niet echt serieus ermee bezig, de meeste zijn ondertussen nog aan het kletsen.
 
20kg legpress?? Belachelijk. Zeker ook maar 2 plakjes aan de pully enzo?
 
Originally posted by 3XL
20kg legpress?? Belachelijk. Zeker ook maar 2 plakjes aan de pully enzo?

Idd 3xl
Aan alles eigenlijk.
 
ja je moet natuurlijk geen inspanning gaan leveren he:)
 
Laatst bewerkt:
Jezus, 20 kg legpressen! Ik deed dat weldra met HONDERDtwintig kg (benen tot 90 graden). Nu dan geen legpress meer, maar al wel 3x8 met 45 kg gedeadlift, wat ik niet slecht vind bij een lichaamsgewicht van 55 kg. Pfft, doordeweeks ga ik trainen zodra de sportschool open is, en is er nog geen kip, maar als mijn benentraining (steeds 8 dagen rust tussen spiergroepen) in het weekend valt, zal ik weer wel rare blikken gaan krijgen ;) Oh ja, volgende week valt mijn rugtraining op zaterdag en zal ik me gaan optrekken ... Ik hoop dan de EERSTE keer (1x) zelfstandig! (gisteren net niet gelukt, ik bleef op het moeilijkste punt, met bovenarmen horizontaal, steken), dat heb ik nog nooit eerder in het weekend gedaan en zal ook wel opzien baren :)

Maar het klopt, de meeste vrouwen bij ons n (gelukkig niet allemaal, maar die anderen zijn uitzonderingen) zitten ook met van die prutgewichtjes te 'trainen', ik kan me er alleen maar aan ergeren. Daar betalen ze dan 31 pleuro/mnd voor, kun je net zo goed thuis met twee flessen cola gaan bicepscurlen :rologen: (en ze daarna leegdrinken natuurlijk) Vanwege deze ergernis dan ook mijn signature :D
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een vrouw die wat durft! 20 kg daar krijg je toch never beenspieren van..

En bij ons doen ze het voor 70 euro(!) Kom op women zet ff een paar plakjes erbij!!


Ps Weg2, kletsen ze bij jullie ook meer dan dat ze echt "werken"
 
Kevin, er zijn ook wel serieuzere vrouwen bij ons, maar echt voor massa trainen doet niemand anders (zonder Y-chromosoom) bij ons, voor zover ik weet. Ik zie ook wel vrouwen gewoon in hun eentje trainen, maar dan NOG gebruiken ze van die onzingewichtjes.
 
Originally posted by wateengedoe2
Kevin, er zijn ook wel serieuzere vrouwen bij ons, maar echt voor massa trainen doet niemand anders (zonder Y-chromosoom) bij ons, voor zover ik weet. Ik zie ook wel vrouwen gewoon in hun eentje trainen, maar dan NOG gebruiken ze van die onzingewichtjes.

Wat heb je er dan aan om te trainen? voor zover ik weet val je daar ook niet van af, als ze dat echt zouden willen.
 
Enne, ZEVENTIG euro? ??? :hair: Daar kun je welhaast een sportschool voor AFHUREN! ;)
 
Originally posted by Kevin


Wat heb je er dan aan om te trainen? voor zover ik weet val je daar ook niet van af, als ze dat echt zouden willen.
Van curlen met cola en hem dan opdrinken, val je zeer zeker niet af :) Maar, ik geloof dat het komt door al die rare vooroordelen die de ronde doen. Van veel herhaling, weinig gewicht word je 'strak', van veel buikspieroefeningen verlies je vet op je buik, van hoge(re) gewichten (zou daar die 40kg legpress al ondervallen in die mythe?) word je 'te' gespierd etc etc etc ...
 
Originally posted by wateengedoe2


Enne, ZEVENTIG euro? ??? :hair: Daar kun je welhaast een sportschool voor AFHUREN! ;)

Weg2 ik vind het ook wel duur, maar het is gewoon harstikke mooi daar, en de begeleid(st)ers zijn gewoon top! :thumb:

Plus je kan alles doen, zoals squashen, in de sauna, zwemmen. zonnebanken, tennis.

van 7 uur tot 23 uur, 6 dagen per week en op zondag iets minder, verder kiezen ze een schema voor je uit, je krijgt iedere 6 weken een fittest+nieuw schema dus valt toch wel mee, d8 ik?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by wateengedoe2

Van curlen met cola en hem dan opdrinken, val je zeer zeker niet af :) Maar, ik geloof dat het komt door al die rare vooroordelen die de rond doen. Van veel herhaling, weinig gewicht word je 'strak', van veel buikspieroefeningen verlies je vet op je buik, van hoge(re) gewichten (zou daar die 40kg legpress al ondervallen in die mythe?) word je 'te' gespierd etc etc etc ...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Mensen geloven alles! :D

Bij het begin moet je nog ff wennen maar daarna ga je toch snel omhoog? je blijft toch niet met van die flutgewichtjes trainen!
 
Originally posted by Kevin
Bij het begin moet je nog ff wennen maar daarna ga je toch snel omhoog? je blijft toch niet met van die flutgewichtjes trainen!
Helaas helaas, werkte het maar zo. Waarheid is dat heel veel vrouwen, met wie ik over gewichtenttraining praat, 1. denken dat je van losse gewichten te veel spieren krijgt en 2. zelf wel met apparaten getraind hebben, maar zich gingen vervelen binnen no time.

Als ik dan zeg hoe ik dat 2e punt aanpak (4x per week een verschillende training, wedstrijdje met mezelf m.b.t. hoeveel gewicht ik (in setjes van 8) aankan, kijken ze me glazig aan .. zeker als het mijn collega's zijn, die dit gesprek met me hebben tijdens de koffiepauze als ik mijn boterhammen uit maaltijd 2/6 of 4/6 naar binnen zit te stampen :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Helaas helaas, werkte het maar zo. Waarheid is dat heel veel vrouwen, met wie ik over gewichtenttraining praat, 1. denken dat je van losse gewichten te veel spieren krijgt en 2. zelf wel met apparaten getraind hebben, maar zich gingen vervelen binnen no time.

Als ik dan zeg hoe ik dat 2e punt aanpak (4x per week een verschillende training, wedstrijdje met mezelf m.b.t. hoeveel gewicht ik (in setjes van 8) aankan, kijken ze me glazig aan .. zeker als het mijn collega's zijn, die dit gesprek met me hebben tijdens de koffiepauze als ik mijn boterhammen uit maaltijd 2/6 of 4/6 naar binnen zit te stampen :D

Haha ja als ze zich gaan vervelen beginnen ze maar te kletsen en doen ze nog maar af en toe hun benen omhoog en kijken ze de sportschool rond :D

Waarom zie ik nou nooit eens een keer vrouwen die er serieus mee omgaan zoals jij ?
 
Originally posted by Kevin


Weg2 ik vind het ook wel duur, maar het is gewoon harstikke mooi daar, en de begeleid(st)ers zijn gewoon top! :thumb:

Plus je kan alles doen, zoals squashen, in de sauna, zwemmen. zonnebanken, tennis.

van 7 uur tot 23 uur, 6 dagen per week en op zondag iets minder, verder kiezen ze een schema voor je uit, je krijgt iederere 6 weken een fittest+nieuw schema dus valt toch wel mee, d8 ik?
Kijk, da's wel heel compleet, maar voor mij overcompleet. De enige twee nadelen van onze sportschool vind ik dat ze geen squatrek hebben, en dat ze in het weekend alleen van 11 tot 13u open zijn. Doordeweeks gaat om half 5 de deur los, is perfect, ik kom direct uit mijn werk en het is dan lekker rustig. Het enige extraatje (naast gewone fitness, en lessen die ik nooit volg) is de sauna, en die heb ik (nog) nooit gebruikt.
 
Originally posted by wateengedoe2

Kijk, da's wel heel compleet, maar voor mij overcompleet. De enige twee nadelen van onze sportschool vind ik dat ze geen squatrek hebben, en dat ze in het weekend alleen van 11 tot 13u open zijn. Doordeweeks gaat om half 5 de deur los, is perfect, ik kom direct uit mijn werk en het is dan lekker rustig. Het enige extraatje (naast gewone fitness, en lessen die ik nooit volg) is de sauna, en die heb ik (nog) nooit gebruikt.

Helaas helaas kan je niet alleen een abo op fitness nemen, heb ik natuurlijk allang gevraagd want verder doe ik toch niks, hoogstens zo nu en dan een keertje tennisen de saunA heb ik ook nog nooit van binnen gezien.
 
Originally posted by Kevin


Haha ja als ze zich gaan vervelen beginnen ze maar te kletsen en doen ze nog maar af en toe hun benen omhoog en kijken ze de sportschool rond :D

Waarom zie ik nou nooit eens een keer vrouwen die er serieus mee omgaan zoals jij ?
Kom in onze sportschool trainen, dan zie je mij EN betaal je 39 euro minder! (nou ja, reiskosten/-tijd vanuit Utrecht ... ;)) Enne, ik kijk ook de sportschool rond EN klets wel eens, tussen mijn setjes door :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Kom in onze sportschool trainen, dan zie je mij EN betaal je 39 euro minder! (nou ja, reiskosten/-tijd vanuit Utrecht ... ;)) Enne, ik kijk ook de sportschool rond EN klets wel eens, tussen mijn setjes door :D

De Trein is ook duur, haha dus ik bespaar niks denk dat het dan nog duurder wordt?? Maar ja staat wel wat tegenover he :D :p
 
Als je geluk hebt, mag je me zelfs helpen met optrekken (maaruh, wel aan mijn enkels pakken he!) :D :lol:

Trein, bus .. Nee, het is geen lolletje om met het OV naar Wageningen te komen, al valt het vanuit Utrecht (direct naast CS wonende) nog wel mee ... :D

Maar serieus: zijn er geen iets minder complete sportscholen bij jou in de buurt, waar je goedkoper kunt trainen? In Utrecht moet het stikken van de gyms. Of woon je niet in de stad, maar enkel de provincie?
 
Originally posted by wateengedoe2
Als je geluk hebt, mag je me zelfs helpen met optrekken (maaruh, wel aan mijn enkels pakken he!) :D :lol:

Trein, bus .. Nee, het is geen lolletje om met het OV naar Wageningen te komen, al valt het vanuit Utrecht (direct naast CS wonende) nog wel mee ... :D

Maar serieus: zijn er geen iets minder complete sportscholen bij jou in de buurt, waar je goedkoper kunt trainen? In Utrecht moet het stikken van de gyms. Of woon je niet in de stad, maar enkel de provincie?

Dat vind ik nog niet aan de orde weg2

En al zou ik willen dan zit ik vast aan een contract van 1 jaar.
Heb bij meerdere sportscholen gekeken maar daar zie ik altijd van die mensen die zich gaan uitsloven en daar moet ik niks van hebben.

Ik woon trouwens wel in DE stad :)
 
Back
Naar boven